Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesätöitä helsingissä opiskelijalle?

Vierailija
14.05.2013 |

vinkkejä? kun ei ole suhteita, ei meinaa töitä löytyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä työnhakija on pahasti myöhässä! Kesäduunipaikat on menneet jo.

Jos paskaduuni kelpaa, niin sellaisia on työkkärissä jäljellä, mutta ei paljon muuta.

Vierailija
2/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 13:01"]

No tämä työnhakija on pahasti myöhässä! Kesäduunipaikat on menneet jo.

[/quote]

Näinpä. Siivousta tai vuokratyötä voi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Meidän perheen molemmat opiskelijalapset saivat työtä ihan itse etsimällä vaikka kummallakaan vanhemmallaan ei ole ns. suhteita eikä ainakaan lasten opiskelemille aloille. Vauva-palstalla roikkumalla niitä töitä tuskin löytyy. Jos nyt alkaa itkeä töiden perään, on tosiaan myöhässä!

Vierailija
4/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, ei mun poikani roiku vauvapalstalla, vaan on aktiivisesti etsinyt niitä töitä/kesätöitä jo vuoden alusta :) mistä sun lapset töitä saivat?

t. ap

Vierailija
5/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 13:23"]

4, ei mun poikani roiku vauvapalstalla, vaan on aktiivisesti etsinyt niitä töitä/kesätöitä jo vuoden alusta :) mistä sun lapset töitä saivat?

t. ap

[/quote]

Toinen kokoaa 2-vuorotyössä taajuusmuuttajia ja siivoaa yksityistä tennis/palloiluhallia. Opiskelee automaatiotekniikkaa. Toinen opiskelee oikeustiedettä ja on pankkiiriliikkeessä lainopillisena avustajana (??? tai jotain sinnepäin). Kolmas lapsi on 15-vuotias ja on kesäkuun alusta heinäkuun puoliväliin yhdellä marjatilalla työssä 6 tuntia päivässä. Meillä on lapset itse hankkineet kesätyönsä, ja pakko olla sitä mieltä, että kyllä se työn saaminen on hakijasta kiinni. Aktiiviset ja reippaat ja kohteliaat nuoret, jotka ovat ajoissa hakemassa paikkoja, saavat työtä, mutta jotenkin "kummasti" ne jotka aina ruikuttavat ja valittavat ja laiskottelevat, jäävät ilman töitä. Moni nuori alkaa lisäksi nirsoksi siinä tilanteessa, kun työtä tarjotaan. Milloin työajat eivät sovi, milloin halutaan kesälomaa kesätyötä, milloin ei haluta olla koko kesää työssä jos sitä tarjotaan jne. Nirsoilu ei kannata!

Vierailija
6/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos 4. mun poika muutti opiskelemaan suomeen asuttuaan suurimman osan elämästään ulkomailla, eikä siten oikeen osaa maan tapoja. tekis mitä vaan, mutta kun kukaan ei palkkaa ilman aiempaa työkokemusta.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän