Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö joku ihan oikeasti ABC.llä äitienpäivälounaalla?

Vierailija
11.05.2013 |

Kai se on joku vitsi. Ei kai kukaan oikeasti mene huoltsikalle lounaalle äitienpäivänä :O

Meillä mies osti marinoituja pihvejä ja hyvää punaviiniä ja krillataan huomenna ulkona ja syödään vähän paremmin.

En kyllä menisi mihinkään HUOLTOASEMALLE syömään äitienpäivänä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten huomaa että mammat on kännissä tähän aikaan yöstä!

Vierailija
22/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiku rillaamaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 23:19"]

Jos ei syystä tai toisesta pääse oikeaan ravintolaan, niin ainahan voi kodin siivota raikkaaksi ja koristella kauniiksi.

[/quote]

Äitienpäiväksi??? 

Voi hyvän tähen. No joo, JOS vaikka mies ja lapset siivois ja laittais, mut ei tuu tapahtumaan :D

Vierailija
24/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko isänpäivästäkin tämmönen haloo?

Vierailija
25/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele, jotkut syö ihan kotonaankin! :O Eikä ole vitsi.

Vierailija
26/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emme todellakaan mihinkään ABC:lle mene! Meiltä taitaa olla lähimmälle joku 50km matkaa. Me ostetaan yleensä KRILLILTÄ hampurilaiset tai makkaraperunat, nams... Paitsi, että huomenna täytyy mennä anoppilaan "syömään hienosti".. :/

Vierailija
27/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ihmiset käy. Ei ne varmaan muuten ko. lounaspöytää mainosta?!

Vierailija
28/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 23:03"]

Jos siis oltais ihan tosissaan välillä, eikä provottais koko ajan. Niin monesti kun on ajeltu läpi suomen, on pikkupaikkoja, missä se ABC on varmaan ainoa paikka, missä saa valmista ruokaa, ellei aja lähikaupunkiin.

Nämä ABC-paikat on monesti sijoitettu juuri päätien varteen hiukan syrjemmälle isoista taajamista.

Ja kyllä, me syömme reissussa aina näissä paikoissa. Olen sillai inhorealisti, että olen aina nauranut ihmisille, jotka lipittää kallista punaviiniä ja syö kallista salaattia,kun luulee sen olevan hienompaa. Ihan samalla tavalla se halpispunkku menee päähän ja ihan yhtä lailla samanlaista paskaa siitä halpissalaatista tulee.

Se vain toiset kuvittelee olevansa jotenkin parempia mukahienoissa kulisseissa, jotka joku ihminen on määritellyt, että se on hienoa.

Toiset näkee nälkää ja toiset kuvittelee olevansa hienompia maksamalla maltaita siitä samasta perunasta ja kastikkeesta valkoisen liinan äärellä :)

Uh, kun tuntuu hyvältä olla parempi kuin se naapurin äiti. Mun mies varmaan rakastaa mua äärettömän paljon enemmän, kun me KRILLATAAN takapihalla :D

[/quote]

"Ihan samalla tavalla se halpispunkku menee päähän..." Noniin. Turha edes yrittää jäsentää mitään järkevää selitystä ihmiselle, joka elää näin eri maailmassa kuin itse. Sulle joka tuon ylläolevan kirjoitit; ole varovainen ettet istuta tätä maailmankatsomustasi lapsiisi. Anna heille edes mahdollisuus johonkin parempaan, tasokkaampaan.

Vierailija
29/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset saa aika ajoin myös sitä tasokkaampaa, mutta silti käydään mielummin ABC:llä koska siellä lapsillakin on valinnan mahdollisuuksia enemmän.

Vierailija
30/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 23:12"]

Mitäs siihen sanotte, kun minä haluan kotiin tilattuna huomenna pizzaa tai kebabia, koska meillä tehdään aina kotiruokaa eikä käytetä ikinä eineksiä?

[/quote]

Tuo on mielestäni parempaa ruokaa kuin ABC:n kamat.

[/quote]

Mun mielestä ABC:n pitsat ovat vähintäänkin yhtä hyviä, yleensä parempia, kuin keskimääräisen lähipitserian viritelmät. Täytevaihtoehdoissa on mm. vuohenjuustoa, rucolaa ja aurinkokuivattua tomaattia, jotka puuttuvat varisin useista.

Vierailija
31/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 23:03"]

Jos siis oltais ihan tosissaan välillä, eikä provottais koko ajan. Niin monesti kun on ajeltu läpi suomen, on pikkupaikkoja, missä se ABC on varmaan ainoa paikka, missä saa valmista ruokaa, ellei aja lähikaupunkiin.

Nämä ABC-paikat on monesti sijoitettu juuri päätien varteen hiukan syrjemmälle isoista taajamista.

Ja kyllä, me syömme reissussa aina näissä paikoissa. Olen sillai inhorealisti, että olen aina nauranut ihmisille, jotka lipittää kallista punaviiniä ja syö kallista salaattia,kun luulee sen olevan hienompaa. Ihan samalla tavalla se halpispunkku menee päähän ja ihan yhtä lailla samanlaista paskaa siitä halpissalaatista tulee.

Se vain toiset kuvittelee olevansa jotenkin parempia mukahienoissa kulisseissa, jotka joku ihminen on määritellyt, että se on hienoa.

Toiset näkee nälkää ja toiset kuvittelee olevansa hienompia maksamalla maltaita siitä samasta perunasta ja kastikkeesta valkoisen liinan äärellä :)

Uh, kun tuntuu hyvältä olla parempi kuin se naapurin äiti. Mun mies varmaan rakastaa mua äärettömän paljon enemmän, kun me KRILLATAAN takapihalla :D

[/quote]

"Ihan samalla tavalla se halpispunkku menee päähän..." Noniin. Turha edes yrittää jäsentää mitään järkevää selitystä ihmiselle, joka elää näin eri maailmassa kuin itse. Sulle joka tuon ylläolevan kirjoitit; ole varovainen ettet istuta tätä maailmankatsomustasi lapsiisi. Anna heille edes mahdollisuus johonkin parempaan, tasokkaampaan.

[/quote]

Niin samaa mieltä tän kommentin kanssa. Säälittää jos joku tosissaan juo "halpaa punkkua koska se menee samalla tavalla päähän". 

Huhhuh.

Vierailija
32/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökööt ihmiset ihan missä itse viihtyy, mutta ite haluaisin kyllä todellakin jotain vähän juhlavampaa kun jotain ABC-mössöä.

Vierailija
33/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanois valmiiksi marinoituja pihvejä kovin luksusruuaksi :D Menisin jo mieluummin syömään ABC:lle Chicosin hampurilaisaterian.

Vierailija
34/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin aivan hyvin mennä. Tänään olen lasten kanssa keskenäni kotona ja varmaan syödään jotain hyvin arkista. Ainut miinuspuoli siinä, että menisi ABC:lle tänään on, että siellä on varmasti aivan sikana porukkaa--ja ruoka tehdään tavallistakin kiireemmin.

Vierailija
35/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, 35 on ravintolakokki ja OSAISI tehdä vaikka mitä "hienoa". En vaan viitsi eikä kiinnosta.

Vierailija
36/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla pikkupaikkakunnillahan se Abc on ainoa paikka, josta saa lämmintä ruokaa "ulkona". Ei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
37/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoit tehdä vielä toisen aloituksen? Viimeviikoinen ei riittänyt?

Aika turha tapaus kyllä olet.. nauti pihveistäsi, jos osaat jostain nauttia kun pylyyäsi kutittaa niin paljon muitten tekemiset.