Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kannalle yövieraiden suhteen kallistut, minun vai mieheni?

Vierailija
11.07.2006 |

Meillä väännetään aina kättä miehen sukulaisten suhteen. Miehen mielestä on ihan ok, että he yöpyvät muutaman yön, minä taas en heitä meille huolisi.

Meillä on suuri perhe ja ahdas koti. Jos majoitamme vaikka nelihenkisen perheen, he joutuvat nukkumaan jokainen eri huoneen lattialla erikseen, jotta mahtuisivat jotenkuten. Lisäksi sukulaiset olettavat, että koska meillä on monta lasta, ruoanlaitto heitä varten menee siinä sivussa ja kustannuksiinkaan ei tarvitse osallistua, koska neljä henkeä sinne tänne suuressa perheessä nyt ei missään tunnu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. makaronilaatikko ei maksa melkeimpä mitään.

Vierailija
22/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että vieraita käy. vaihtelua. Jos olisi kyse omista sukulaisistasi, suhtautuisitko yhtä nihkeästi. Ja voihan sitä vähän vihjasta, että lähdetäämpä sitten käymään ruokaostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vain tuntuu, jos on rahat tiukilla.

Vierailija
24/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksesta tiedän, että jotkut tulevat täysihoitolaan. Siinä ei auta pyyntö eikä vihjailu.

Vierailija
25/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ovat sitä rikkautta jota parempaa ei ole. Muutama yö ja muutama ruoka, ei ne maailmaa kaada :)

Voihan heiddän kanssaan keskustella, että osallistuisivat safkakuluihin?!

Vierailija
26/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat, niin voivat ostaa ruokatarvikkeita kaupasta, mutta mielelläni tarjoan heille syötävät (kotiruokaa).

Kiva kun käy vieraita.

Vierailija
27/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitäis hoksottimet toimia jo nukkumapaikkojen ahtauden vuoksi. Ja jos rahat on muutenkin tiukilla. Kyllä minä veisin oman perheeni johonkin halpaan hotelliin, jossa hyvä aamiainen ja kaikki sais nukkua rauhassa ja ois sitä omaa rauhaa..

Vierailija
28/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa ja järjestää kutsuja yms. mutta sitä en kestä, että porukka makaa vetelänä ja rapsuttelee omaa koiraansa - edes lautasia eivät saa katettua pöytään (mitäny siskon tyttö joskus puolipakolla)....huh että tympii tollaset täysihoitovieraat!

Vierailija
29/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti sellainen justiina, että ruuanlaitto apua aina löytyy, samoin vieraat niin fiksuja, että kantavat ruokaa niin, että oma väki syö puoli viikkoa jälkeen päin tuliaisia.

Vierailija
30/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ei sitten haittaa, jos vieraat ei laita tikkua ristiin vaan odottavat koko ajan passausta, ja vähät rahat menee sitten niin, että saa miettiä, millä elää kesällä eteenpäin.

Itse ottaisin mielelläni vieraita ja laittaisin pöydät koreaksi ihan mukisematta, jos meillä olisi tilaa ja rahaa siihen, ja joskus niistä samaisista sukulaisista apuvoimia edes vaikka kerran viidessä vuodessa johonkin.

Vierailija
31/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pyyhkeiden ja lakanoiden vaihto omalta perheeltä tekee noin seitsemän koneellista pyykkiä ilman minkäänlaista pyykinkuivatustilaa, en kaipaa enää yhtään lisää siihen.

Vierailija
32/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Miehen sukulaisia lappaa tänne yöksi, mutta minun ei. Syynä tähän on se, että miehen suku asuu pääasiassa 750 kilsan päässä. Pari yötä on minusta ihan ok, enkä vaatisi osallistumaan ruokakuluihin. Lakanatkin meiltä löytyy. Mutta: en ihan oikeasti jaksaisi useampaa päivää katsella. Miehen veli oli kahden lapsensa kanssa käymässä ja viipyivät täällä 4 yötä. Ihan liikaa. Etenkin kun hän ei osallistunut mitenkään ruoanlaittoon, tms. Vuodesohvaakaan ei sijannut. Ruokaa kyllä osti, esim. leikkelettä, maitoa, olutta.

Vierailija
33/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuljetamme mukana. minusta se on fiksu tapa.

Vierailija
34/34 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronivelliä jne. Jos ihmettelevät, sano, että on rahat tiukilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan