Olen toinen nainen
Olen ajautunut suhteeseen, jossa olen toinen nainen. Suhdetta on kestänyt jo 7kk ja nyt on tunteet herännyt puolin ja toisin. Mies ei ole luvannut jättää huonoa parisuhdettaan, mutta kuulostelee itseään ja tuntemuksiaan eikä pidä mahdottomana ideana eroa avokistaan kuitenkaan. Suhde on ollut jo kauan huono ja seksitön.
Tapailemme melkein päivittäin. Soittelemme ja viestittelemme. Tiedämme toistemme vahvuudet ja heikkoudet. Rakastuminen ei ole kaukana...
Olen miehelle sanonut, etten halua painostaa häntä vaan hän tekee omat ratkaisunsa. Haluamme edetä hitaasti kohti mahdollista yhteistä elämää...Joka päivä mies tuntuu varmemmalta, että haluaa olla kanssani ihan virallisesti ja julkisesti...
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (192)
Mitenköhän mulla sellainen tunne ettei tuon ap:n miehellä ole aikomustakaan jättää avovaimoaan. Jos mies todella välittäisi aloittajasta, hän olisi jättänyt avovaimonsa jo ajat sitten.
Ap itsellä erilainen kokemus toisena olosta. Tarina oli vähän ku sulla, oli huonoo parisuhdetta, lapsia puolin ja toisin. ei seksiä yms. Jotenki ukon kans rakastuttii ja salasuhdetta kesti 2 vuotta enneku ukko heivas eukkonsa. Siitä meijän juttu aukes ja ny ollaa oltu jo 6v yhdes. Helpolla tää ei rakentunu, oli katkeruutta ja vihaa entisiltä puolisoilta. Mut jotenki vaan ties että toinen on se oikee ja kesti sen kaiken vihan mitä osakseen sai. Jos siis miestä rakastat ni go girl!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:37"]
Mitenköhän mulla sellainen tunne ettei tuon ap:n miehellä ole aikomustakaan jättää avovaimoaan. Jos mies todella välittäisi aloittajasta, hän olisi jättänyt avovaimonsa jo ajat sitten.
[/quote]
Tuo voi olla tottakin... Tosin tunteet tässä jutussa ovat alkaneet vasta kuukausi-pari sitten heräileen, aluksi se oli vain seksiä. Joskus kun tämä tilanne itsellenkin selviää, tulen kertomaan sen teille kaikille :) Kävi miten kävi. Pääsettepä sitten sanomaan, että olitte oikeassa jos tilanne niin menee.. AP
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:46"]
Millainen on ap:n äitisuhde?
[/quote]
Eikös se ole isäsuhteen ongelmat, jotka saavat naiset tekemään epäonnistuvia miesvalintoja? Kun ei ole saanut isältä huomiota, naimisissa oleva mies tuntuu kypsältä ja niin kuin joku jo sanoi, ajatus siitä imartelee, että mies pitää häntä parempana kuin omaa vaimoaan.
[/quote]
Nämä tapaukset usein myös halveksivat/vihaavat äitiään ja samalla omaa naiseuttaan ja siten päätyvät hyväksikäytettäviksi, koska kaipaavat niin paljon sitä isän huomiota. He jotenkin onnistuvat sulkemaan mielestään sen, että mies on ihan aikuisten oikeasti naimissa jonkun toisen naisen kanssa, tai avoliitossa, kera lasten.
Tietysti it takes two to tango, eli petturimiehet, jotka eivät ota vastuuta perheestään kuin mies, vaan heti hakevat lohtupillua muualta, käyttävät näitä naisia hyväksi.
Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan kuviossa pyörii mukana itsekkyys ja hyväksikäyttö. Yhden miehen itsekkyys ja kahden naisen hyväksikäyttö. Mies loukkaa ja sumuttaa kahta naista itsekeskeisyydellään. Yleensä nuo miehet myös syyttävät naisia ongelmistaan. (Kun vaimo ei anna, kun se on niin kiinni meidän vauvassa ja ajatukset keskittyneet siihen, ja kun tuo toinen nainen tarjoaa itseään ja antaa seksiä, ja knää knää knää.)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:06"]
Heillä on hiukan alle vuoden oleva poika, itselläni on pari lasta. Avopuoliso on ailahtelevainen...
[/quote]
Eli heidän vauvansa on ollut parin kuukauden ikäinen, kun olette suhteenne aloittaneet? Ja silloinko mies kitisi seksinpuutetta? Itselläsi on siis kaksi lasta. Muistatko aikaa, kun he olivat parin kuukauden iässä? Olitko silloin itse seksuaalisesti aktiivisimmillasi?
[/quote]
Kukahan muu tässä on ailahtelevainen vai suorastaan "epävakaa", kun tämän "rakastetun" avokki? Olet aloittanut seksisuhteen miehen kanssa, jolla on lähes vastasyntynyt vauva. Onko tämä tarina totta vai jonkun rikasta mielikuvitusta. Nyt sitten vaan hankkiudut raskaaksi, kyllä se siitä sitten. Missä vaiheessa ehdit "riiata", kun olet kahden alle kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja vai onko lapset exällä? Tällaisesta aikuisten ihmisten touhuista niitä syntyy näitä sotkuisia uusperheitä, missä sukulaisuussuhteista ei ota selvää Erkkikään! Hei haloo, mieti vähän.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:46"]
Millainen on ap:n äitisuhde?
[/quote]
Eikös se ole isäsuhteen ongelmat, jotka saavat naiset tekemään epäonnistuvia miesvalintoja? Kun ei ole saanut isältä huomiota, naimisissa oleva mies tuntuu kypsältä ja niin kuin joku jo sanoi, ajatus siitä imartelee, että mies pitää häntä parempana kuin omaa vaimoaan.
[/quote]
Nämä tapaukset usein myös halveksivat/vihaavat äitiään ja samalla omaa naiseuttaan ja siten päätyvät hyväksikäytettäviksi, koska kaipaavat niin paljon sitä isän huomiota. He jotenkin onnistuvat sulkemaan mielestään sen, että mies on ihan aikuisten oikeasti naimissa jonkun toisen naisen kanssa, tai avoliitossa, kera lasten.
Tietysti it takes two to tango, eli petturimiehet, jotka eivät ota vastuuta perheestään kuin mies, vaan heti hakevat lohtupillua muualta, käyttävät näitä naisia hyväksi.
Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan kuviossa pyörii mukana itsekkyys ja hyväksikäyttö. Yhden miehen itsekkyys ja kahden naisen hyväksikäyttö. Mies loukkaa ja sumuttaa kahta naista itsekeskeisyydellään. Yleensä nuo miehet myös syyttävät naisia ongelmistaan. (Kun vaimo ei anna, kun se on niin kiinni meidän vauvassa ja ajatukset keskittyneet siihen, ja kun tuo toinen nainen tarjoaa itseään ja antaa seksiä, ja knää knää knää.)
[/quote]
Miten te kaikki voitte haukkua ihmistä (ihmisiä) joita ette edes tunne? Tämä mies jonka kanssa suhteeseen olen lähtenyt ei ole perinteinen "anna pillua" tapaus. 80% ajasta keskustelemme, ehkä pidämme kädestä kiinni ja se loppu 20% on maailman loistavinta seksiä. Kuukausien aikana mies on muuttunut, päältä näkee, että tilanne on hänelle vaikea.
En jaksa puolustella itseäni ja tekoani, vaan haluan pysyä tämän miehen rinnalla, jos ei muuta niin ystävänä. En eläessäni ole kenellekään avautunut kuin hänelle, eikä hänkään ole peitellyt menneiyyttään. Olemme sopineet, että tapahtui mitä tapahtui, pysymme aina toistemme elämässä tavalla tai toisella. Onhan meillä sentään jo usean vuoden kaveruus pohjalla. Te ette voi tietää miltä aamulla tuntuu herätä tietäen olevansa toinen nainen!!! Mies on tuhannesti sanonut minulle, että olen vapaa etsimään itselleni miehen, joka voi olla täydellä sydämellään kanssani. Mutta koska kolikolla on kaksi puolta niin jos tämä suhde loppuu, niin sekä oma että miehen sydän särkyy.
Kun joku sanoi, etten näe miehessä muutakuin hyvää ei pidä paikkansa. Tiedän tarkalleen, mikä hänessä on ärsyttävää ja mitkä tavat saavat pääni savuamaan. Siitä huolimatta pidän hänestä! Jos tästä en muuta saa, niin ainakin olen tutustunut monella tapaa hyvään ihmiseen, puutteineen päivineen! Ja nyt en jaksa kuunnella lässytystä pettäjästä, koska luultavasti aika moni teistäkin on joskus hairahtunut ja nyt jeesustelee täällä kovaan ääneen ja antaa moraalisaarnoja.
Ja omat suhteeni vanhempiini ovat kunnossa, kun sitä joku epäili myöskin.
Otan osaa.
On varmaan rankkaa huomata ettet kelpaa kuin salasuhteeksi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:11"]
Otan osaa.
[/quote]
Kiitos. Mutta en kaipaa sääliäsi. Kelpaisin vallan hyvin ihan ainoaksikin, en tiedä tälle miehelle, mutta jollekin kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:13"]
Otan osaa.
[/quote]
Kiitos. Mutta en kaipaa sääliäsi. Kelpaisin vallan hyvin ihan ainoaksikin, en tiedä tälle miehelle, mutta jollekin kumminkin.
[/quote]
Aika huonolta vaikuttaa tuokin väite. Luulis että sen verran itsestäsi tykkäät ettet antaisi toisen ihmisen pitää sua varalla.
Jos kerran saisit jonkun toisenkin noin vain, miksi roikut varalla? Arvosta nyt vähän itseäsi!
"Miten te kaikki voitte haukkua ihmistä (ihmisiä) joita ette edes tunne? Tämä mies jonka kanssa suhteeseen olen lähtenyt ei ole perinteinen "anna pillua" tapaus."
Eipä tietenkään. Toki tämä tapaus on AIVAN erilainen kuin ne kaikki muut AIVAN ERILAISET toinen nainen & pienten lasten isä -tapaukset.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:16"]
Otan osaa.
[/quote]
[/quote]
Aika huonolta vaikuttaa tuokin väite. Luulis että sen verran itsestäsi tykkäät ettet antaisi toisen ihmisen pitää sua varalla.
Jos kerran saisit jonkun toisenkin noin vain, miksi roikut varalla? Arvosta nyt vähän itseäsi!
[/quote]
Siksi, koska olen vapaaehtoisesti tässä suhteessa. En koe olevani "varalla". Minkä varalla muka olen?
minustakin ap:llä puuttuu itsensä arvostus. En itse ikinä suostuisi olemaan toinen nainen ainakaan 7kk ajan. Miksi ihmeessä suostuisin? Ei mikään tekosyy riittääisi pitämään minua roikkumassa jossain miehessä noin pitkää aikaa...
itsetuntoasi kannattaisi ensimmäisenä vähän korjailla ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:16"]
Otan osaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siksi, koska olen vapaaehtoisesti tässä suhteessa. En koe olevani "varalla". Minkä varalla muka olen?
[/quote]
No eikö se ole varalla olemista jos odottelet miehen siirtoa? Ja jos valitsee nykyisensä (toivottavasti ei) niin sittenhän sinä saat mennä? Varalla oloa.
Saat tilaisuutesi vain jos mies heivaa nykyisensä. Ellei sitten saa roikotettua sua vielä kauemminkin kakkosena mukana.
En tiedä, mitä sitten hait täältä palstalta, kun kerroit tilanteestasi. Aika monet näyttävät ajattelevan laillani, elikkä tilanteeseen liittyy muitakin kuin te "maailman loistavinta seksiä" hakevat aikuiset. Monen pienen lapsen maailma järkkyy, kun perheet hajoavat.
En mielestäni hauku sinua vaan ihmettelen suunnattomasti ratkaisujasi. Jos joku tuttavani kertoisi tuollaisen tarinan, sanoisin suoraan, että en luottaisi mieheen. Mies lähti pettämään puolisoa, joka oli vasta toipumassa lapsivuoteesta ja jatkanut suhdetta monta kuukautta.
Ei todellakaan kannata luottaa mieheen joka kykenee pettämään vastasynnyttänyttä naista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:22"]
"Miten te kaikki voitte haukkua ihmistä (ihmisiä) joita ette edes tunne? Tämä mies jonka kanssa suhteeseen olen lähtenyt ei ole perinteinen "anna pillua" tapaus."
Eipä tietenkään. Toki tämä tapaus on AIVAN erilainen kuin ne kaikki muut AIVAN ERILAISET toinen nainen & pienten lasten isä -tapaukset.
[/quote]
Kaikki tapaukset ovat erilaisia. Minä olen erilainen ja mies on erilainen. Se, noudattaako meidän salasuhde jotain "peruskaavaa" onkin sitten eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:28"]
Ei todellakaan kannata luottaa mieheen joka kykenee pettämään vastasynnyttänyttä naista.
[/quote]
Oman lapseni isäkin teki niin :P AP
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:28"]
[/quote]
Oman lapseni isäkin teki niin :P AP
[/quote]
Eli siksi pidät tuollaista hyväksyttävänä... Taidat imeä pettureita puoleesi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:25"]
minustakin ap:llä puuttuu itsensä arvostus. En itse ikinä suostuisi olemaan toinen nainen ainakaan 7kk ajan. Miksi ihmeessä suostuisin? Ei mikään tekosyy riittääisi pitämään minua roikkumassa jossain miehessä noin pitkää aikaa...
itsetuntoasi kannattaisi ensimmäisenä vähän korjailla ap
[/quote]
Olihan tämä mieskin minulle alussa "se toinen mies". Itsetuntoni on vahva. Oloni on vahva.
Ehkä niin..toivottavasti ei! Tässä hetkessä elän nyt, en murehdi tulevaa vielä :) AP