Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Vierailija
09.05.2013 |

Olen ajautunut suhteeseen, jossa olen toinen nainen. Suhdetta on kestänyt jo 7kk ja nyt on tunteet herännyt puolin ja toisin. Mies ei ole luvannut jättää huonoa parisuhdettaan, mutta kuulostelee itseään ja tuntemuksiaan eikä pidä mahdottomana ideana eroa avokistaan kuitenkaan. Suhde on ollut jo kauan huono ja seksitön.

Tapailemme melkein päivittäin. Soittelemme ja viestittelemme. Tiedämme toistemme vahvuudet ja heikkoudet. Rakastuminen ei ole kaukana...

Olen miehelle sanonut, etten halua painostaa häntä vaan hän tekee omat ratkaisunsa. Haluamme edetä hitaasti kohti mahdollista yhteistä elämää...Joka päivä mies tuntuu varmemmalta, että haluaa olla kanssani ihan virallisesti ja julkisesti...

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:05"]

Ei, emme ole pääkaupunkiseudulta :) Tunnen siis ykkösnaisen,olemme olleet samassa muskarissa, illanistujaisissa yms. En silti ole hänen ystävä millään lailla, tuttu vain. Viimeksi kun naiseen törmäsi, alkoi hän tilittää huonoa suhdettaan minulle. Olin itsekin hiukan hämilläni...Mutta tiedän miehen kertoneen avokilleen, että olemme keskustelleet heidän parisuhteesta. Miehelle aina painotan, että en halua sanoa heidän suhteeseen mitään, koska en halua olla puolueellinen.

terv, AP 

[/quote]

Ehkä tämä on provo. En oikein jaksa uskoa, että mies, puoliso ja kakkonen pyörisivät noin samoissa ympyröissä, eikä suhde olisi paljastunut.

Tai sitten mies sekä ap ovat samanlaisia, kummallekin totuus, rehellisyys, luotettavuus yms. ovat toisarvoisia asioita, eikä heitä kiinnosta ottaa muita ihmisiä huomioon. Silloinhan he ilman muuta ansaitsevat toisensa, sääli vain, että kuvioon kuuluu lapsiakin.

Veikkaan silti vahvasti provoa.

Vierailija
62/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:11"]

Voin, koska tämän suhteen alussa olin itsekin parisuhteessa.Olen siis itsekin aluksi valehdellut ja pettänyt (pettävää) puolisoani josta erosin.

[/quote]

Se on siis sinusta ymmärrettävää ja hyväksyttävää? Miksi sitten itse erosit etkä pysynyt yhdessä puolisosi kanssa? Eihän nyt miehenkään pettäminen voi olla syy, sehän on ihan ymmärrettävää.

[/quote]

Miehen pettäminen ei ollut syy vaan seuraus. Pikkuhiljaa emme enää löytänyt yhteisiä kivoja juttuja elämästämme (paitsi nuo lapset), päätin erota koska olin onneton. Pettäminen ei ole hyväksyttävää, tietenkään!! Mutta elämä tuntuu olevan monesti epäreilua. Oma suhteeni kesti melkein 10v eikä ero ollut mitenkään helppo. Vuosien aikana mies jäi pettämisestä muutamia kertoja kiinni, mutta aina päätimme yrittää uudestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:05"]

Ei, emme ole pääkaupunkiseudulta :) Tunnen siis ykkösnaisen,olemme olleet samassa muskarissa, illanistujaisissa yms. En silti ole hänen ystävä millään lailla, tuttu vain. Viimeksi kun naiseen törmäsi, alkoi hän tilittää huonoa suhdettaan minulle. Olin itsekin hiukan hämilläni...Mutta tiedän miehen kertoneen avokilleen, että olemme keskustelleet heidän parisuhteesta. Miehelle aina painotan, että en halua sanoa heidän suhteeseen mitään, koska en halua olla puolueellinen.

terv, AP 

[/quote]

Ehkä tämä on provo. En oikein jaksa uskoa, että mies, puoliso ja kakkonen pyörisivät noin samoissa ympyröissä, eikä suhde olisi paljastunut.

Tai sitten mies sekä ap ovat samanlaisia, kummallekin totuus, rehellisyys, luotettavuus yms. ovat toisarvoisia asioita, eikä heitä kiinnosta ottaa muita ihmisiä huomioon. Silloinhan he ilman muuta ansaitsevat toisensa, sääli vain, että kuvioon kuuluu lapsiakin.

Veikkaan silti vahvasti provoa.

[/quote]

Toivoisin itsekin, että tämä olisi provo. Asumme pienessä kaupungissa ja olemme tunteneet kaikki toisemme jo useamman vuoden. Kerran meitä on epäilty, mutta se tilanne laukesi puhumalla. AP

Vierailija
64/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, vai että muskarissa. Sehän tarkoittaisi, että sinulla olisi samanikäinen lapsi, ja aloitit siis seksisuhteen toisen miehen kanssa, kun sinulla oli muutaman kuukauden ikäinen lapsi. Tosi uskottavaa.

Vierailija
65/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ap:n äitisuhde?

Vierailija
66/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:37"]

Voin, koska tämän suhteen alussa olin itsekin parisuhteessa.Olen siis itsekin aluksi valehdellut ja pettänyt (pettävää) puolisoani josta erosin.

[/quote]

Se on siis sinusta ymmärrettävää ja hyväksyttävää? Miksi sitten itse erosit etkä pysynyt yhdessä puolisosi kanssa? Eihän nyt miehenkään pettäminen voi olla syy, sehän on ihan ymmärrettävää.

[/quote]

Miehen pettäminen ei ollut syy vaan seuraus. Pikkuhiljaa emme enää löytänyt yhteisiä kivoja juttuja elämästämme (paitsi nuo lapset), päätin erota koska olin onneton. Pettäminen ei ole hyväksyttävää, tietenkään!! Mutta elämä tuntuu olevan monesti epäreilua. Oma suhteeni kesti melkein 10v eikä ero ollut mitenkään helppo. Vuosien aikana mies jäi pettämisestä muutamia kertoja kiinni, mutta aina päätimme yrittää uudestaan...

[/quote]

Ai että suhteesi toiseen mieheen alkoi, kun olit vielä exäsi kanssa, sen jälkeen olette eronneet ja nyt mietit toisen suhteen vakavuutta, ja kaikki tämä seitsemässä kuukaudessa? Erilleen muutot, lasten sopeutuminen eroon jne. jne. Tämä tarina ei oikein enää pysy kasassa.

Vierailija
67/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:42"]

Joopajoo, vai että muskarissa. Sehän tarkoittaisi, että sinulla olisi samanikäinen lapsi, ja aloitit siis seksisuhteen toisen miehen kanssa, kun sinulla oli muutaman kuukauden ikäinen lapsi. Tosi uskottavaa.

[/quote]

Itselläni on 8kk vanhempi lapsi, sekä 6v eskarilainen

Vierailija
68/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:46"]

[/quote]

Häh??? Ihan tavallinen aikuisen tyttären ja äidin suhde :) AP

Vierailija
69/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai että suhteesi toiseen mieheen alkoi, kun olit vielä exäsi kanssa, sen jälkeen olette eronneet ja nyt mietit toisen suhteen vakavuutta, ja kaikki tämä seitsemässä kuukaudessa? Erilleen muutot, lasten sopeutuminen eroon jne. jne. Tämä tarina ei oikein enää pysy kasassa.

[/quote]

Olen asunut n. 4kk erossa ex-miehestäni. Tämä tuntuukin välillä hajoavan käsiin, enkä ole koskaan itse tajunnut tuota kuinka vauhdilla kaikki tapahtuu. AP

Vierailija
70/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi haluat viedä toisen naisen miehen, ja vieläpä isukin? Kaikki eivät lähtisi moiseen eivätkä huijaisi itseään ajattelemaan, että mies rakastaa juuri MINUA enemmän.

Vierailija
71/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi haluat viedä toisen naisen miehen, ja vieläpä isukin? Kaikki eivät lähtisi moiseen eivätkä huijaisi itseään ajattelemaan, että mies rakastaa juuri MINUA enemmän.

[/quote]

En halua viedä kenenkään miestä. Hän tekee oman päätöksensä. Miehelle olen sanonut jääväni kuviosta pois, mikäli hän haluaa vielä tosissaan yrittää avokkinsa kanssa. Rauhallisena miehenä hän miettii ja pohtii asioita.  Hän tietää, että ikuisesti en odota...

Vierailija
72/192 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 23:49"]

Joopa joo, "hauska" stoori. Aika hyvin ap:n argumentointi vastaa tositapauksia. Aika harva kyllä enää seitsemän kuukauden kakkosenaolon jälkeen yrittää yritä uskotella itselleen tai kenellekään muullekaan olevansa vahva. Todellisuudessahan vahva ihminen ei roikota itseään tuollaisessa tilanteessa.

Mutta liian paljonhan tässä on kaikenlaisia epäuskottavuuksia, että voisi olla tosi tarina. Ja tosiaan, kahden pienen lapsen äitinä kummasti ollut koko päivä aikaa roikkua av;llä

[/quote]

Ai niin, nykypäivänä kun on nää älypuhelimet sun muut ni ei voi palstailla esim hiekkalaatikonreunalla...?

Vierailija
73/192 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 18:14"]

Mulla on nyt kolmatta vuotta samanlainen suhde. Järjestely toimii kannaltani hyvin, ei mitään kiirettä eroon. En halua enää naimisiin, en halua yhteistä kotia, en halua yhteisiä lapsia.

[/quote]

Ilmeisesti tämä voi toimia siis näinkin... AP

[/quote]

Miksi toimisi?

Ap:kin mainostaa että kaikki ovat tuntevia ihmisiä, mutta eivät siltikään pidä vaimoa millään tavalla arvossa.

Vierailija
74/192 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 21:22"]

Mulla on nyt kolmatta vuotta samanlainen suhde. Järjestely toimii kannaltani hyvin, ei mitään kiirettä eroon. En halua enää naimisiin, en halua yhteistä kotia, en halua yhteisiä lapsia.

[/quote]

[/quote]

Miksi toimisi?

Ap:kin mainostaa että kaikki ovat tuntevia ihmisiä, mutta eivät siltikään pidä vaimoa millään tavalla arvossa.

[/quote]

Avokilla on tunteet, jotka etsivät paikkaansa joko miehen rinnalla tai yksin...AP, joka tuntee olevansa teidän kaikkien silmissä täysi nolla.

Vierailija
75/192 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvalaiset ole oppineet, että kakkonen on ykkönen?

Vierailija
76/192 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi toimisi?

[/quote]

Avokilla on tunteet, jotka etsivät paikkaansa joko miehen rinnalla tai yksin...AP, joka tuntee olevansa teidän kaikkien silmissä täysi nolla.

[/quote]

Hmm... Ettei vain tarvitse toisen naisen ajatella muita kuin itseään -.-

Kyllä, olet aika nolla ainakin minun silmissäni. Mutta hei, jos yhtään lohduttaa, kyllä se mies on suurempi nolla. Sinähän olet vain hänen sivuhuvinsa, hänen se pitäisi vaimoa kunnioittaa siinä määrin ettei homma sivupanoa. Suhdetta aina voi piristää ja hoitaa ilman ulkopuolisia.

Mutta joskus voisi ne toisetkin naiset vähän kunnioittaa sitä miehen ykköstä. Jos pitää saada paneskella varatun kanssa, paneskelis edes neutraalissa ympäristössä.

Vierailija
77/192 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap vastenmielinen ihminen, missä sun sun moraali on, kun menet toisten suhteen väliin? Lopeta nyt ihmeessä ittseskin vuoksi, äläkä roiku kolmantena pyöränä.

Vierailija
78/192 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaisena roikkuminen tuskin perustuu puhtaaseen rakkauteen, vaan siinä on kyse jos sun mistä jännitteistä. Kun vielä ajattelee, että mies on petturi-vaöehtelija- joka pystyy julmasti kohtelemaan vaimoaan, lastensa äitiä-niin johan on hienot lähtökohdat suhteelle.

Kokonaan tuntuu näiltä pettureilta sumenevat se tosiasia, että sekä mies että he itse kohtelevat vaimoa- eli TOISTA IHMISTÄ törkeästi, ala-arvoisesti, epäkunnioittavasti. Ihan sama mitä selityksiä keksitään, kyseessä on toisen ihmisen huono kohtelu, eikä siinä ole mistään näkökulmasta mitään hyväksyttävää. Ja seuraukset voivat olla tosi kovat. Kun kyseessä on lapsia, sama epäkunnioitus kohdistuu myös heihin ja heidän kotiinsa.

Vierailija
79/192 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä otan lohturyypyn ja lähden antamaan lapselleni lohtutissiä ja miehelleni lohtupillua. Öitä mammat! Ja lohtuhalit!

Vierailija
80/192 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi toimisi?

[/quote]

[/quote]

Hmm... Ettei vain tarvitse toisen naisen ajatella muita kuin itseään -.-

Kyllä, olet aika nolla ainakin minun silmissäni. Mutta hei, jos yhtään lohduttaa, kyllä se mies on suurempi nolla. Sinähän olet vain hänen sivuhuvinsa, hänen se pitäisi vaimoa kunnioittaa siinä määrin ettei homma sivupanoa. Suhdetta aina voi piristää ja hoitaa ilman ulkopuolisia.

Mutta joskus voisi ne toisetkin naiset vähän kunnioittaa sitä miehen ykköstä. Jos pitää saada paneskella varatun kanssa, paneskelis edes neutraalissa ympäristössä.

[/quote]

Miten voin olla sivuhuvi ihmiselle jonka tunnen kuin omat taskuni? Jonka olen tuntenut monta vuotta? JOka tuntee lapseni ja minä hänen lapsensa?  Olen tarjoutunut jäämään pois miehen elämästä, mutta hän ei sitä halua koka pelkää menettävänsä minut YSTÄVÄNÄ ja ihastuksena. Panon hän varmasti löytäisi mistä vaan....AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi