Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Vierailija
09.05.2013 |

Olen ajautunut suhteeseen, jossa olen toinen nainen. Suhdetta on kestänyt jo 7kk ja nyt on tunteet herännyt puolin ja toisin. Mies ei ole luvannut jättää huonoa parisuhdettaan, mutta kuulostelee itseään ja tuntemuksiaan eikä pidä mahdottomana ideana eroa avokistaan kuitenkaan. Suhde on ollut jo kauan huono ja seksitön.

Tapailemme melkein päivittäin. Soittelemme ja viestittelemme. Tiedämme toistemme vahvuudet ja heikkoudet. Rakastuminen ei ole kaukana...

Olen miehelle sanonut, etten halua painostaa häntä vaan hän tekee omat ratkaisunsa. Haluamme edetä hitaasti kohti mahdollista yhteistä elämää...Joka päivä mies tuntuu varmemmalta, että haluaa olla kanssani ihan virallisesti ja julkisesti...

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:42"]

Toiselle naiselle on niin imartelevaa saada kuulla kuinka huonosti kotona menee, mutta sinä kakkosnainen olet se oikea.

Ei siihen sitten muuta tarvita, kyllä miehillä on helppoa :D

[/quote]

Tässähän se on kun se ykkösnainen on minulle sanonut samaa kuin tämä mies on sanonut. Huono ja seksitön suhde. Vai valehtelevatko molemmat minulle?

[/quote]

Aikaisemmin olet sanonut, että tiedät tuon naisen, muttet varsinaisesti tunne. Pitäisikö meidän uskoa, että nainen tilittää seksielämäänsä puolitutulle?

Vierailija
42/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:06"]

Heillä on hiukan alle vuoden oleva poika, itselläni on pari lasta. Avopuoliso on ailahtelevainen...

[/quote]

Eli heidän vauvansa on ollut parin kuukauden ikäinen, kun olette suhteenne aloittaneet? Ja silloinko mies kitisi seksinpuutetta? Itselläsi on siis kaksi lasta. Muistatko aikaa, kun he olivat parin kuukauden iässä? Olitko silloin itse seksuaalisesti aktiivisimmillasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen tietää miehen puhuneen minulle...

Vierailija
44/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan yhdeltä mun tuttuni touhulta. Kertoi avoimesti että tällä on salasuhde avopuolisonsa seläntakana ja heilläkin alle vuoden ikäinen poika (täyttää tässä kuussa vuoden). Ettei vaan puhuttaisi samasta perheestä? :D

Asuvat Riihimäki-Kerava akselilla ja ovat seurustelleet vasta parisen vuotta, onko sama? Jos on niin antaa likka palaa vaan! Sen verta epätasapainoinen tuo nykyinen, että parempaa M kirjaimella alkavalle miehelle, kiitos.

Vierailija
45/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat taas näitä ketjuja, joita avataan, kun halutaan vahvistusta omalle toiminnalle, joka tiedetään tyhmäksi ja vääräksi, ja sitten poimitaan "tueksi" ne omaa tyhmyyttä tukevat kommentit ja ollaan tyytyväisiä.

Ihan yksinkertaistahan tuo on: Jos miehellä on huono parisuhde ja vieläpä jos haluaa olla sinun kanssasi, hän eroaa ja te olette avoimesti yhdessä. Ei siihen tarvita mitään mietintäaikaa, johan hän on seitsemän kuukautta miettinyt, tämä siis tarkoittaa, että mies on valintansa tehnyt. Hänhän on sanonutkin, ettei hänellä ole aikomusta itse erota, hän siis haluaa jatkaa suhdetta kahden naisen kanssa, eli elämistä valheessa. 

Jos sinä jäät suhteeseen, se tarkoittaa, että hyväksyt tämän, ja olet ihan itse tehnyt tämän valinnan. Olet päättänyt olla nainen, jonka olemassaolo salataan, tapaamisia perutaan, kun perhe tarvitsee miestä jne. jne.

Kannattaisi myös lakata uskottelemasta itselleen, että tässä olisi kyse rakkaudesta. Jos ihminen rakastaa toista, hän haluaa toiselle hyvää eikä ikinä kohtelisi toista niin kuin pettävä mies kohtelee sekä vaimoaan että kakkosnaista.

Jos tuo kaikki riittää sinulle, niin onnea vaan valitsemallasi tiellä, edessäsi on varmaan paljon herkkiä ja mukavia hetkiä kaksinaamaisen valehtelijan kanssa!

Vierailija
46/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan suostuisi olemaan harkinta kakkonen. Eli ollaan 1. kanssa, ja 2:lle kehitellään tarinoita kuinka voisi olla yhteinen elämä. Ei siis ole valmis vieläkään luopumaan 1.:stä....sitten jos päädytte yhteen, niin ajan kanssa sinua alkaisi vaivaamaan se, että mies mietti pitkälle, eikä ollut heti valmis yhteiselämään sinun kanssasi....

Vierailija
47/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:42"]

Toiselle naiselle on niin imartelevaa saada kuulla kuinka huonosti kotona menee, mutta sinä kakkosnainen olet se oikea.

Ei siihen sitten muuta tarvita, kyllä miehillä on helppoa :D

[/quote]

Tässähän se on kun se ykkösnainen on minulle sanonut samaa kuin tämä mies on sanonut. Huono ja seksitön suhde. Vai valehtelevatko molemmat minulle?

[/quote]

Kuulet asiat niinkuin haluat :) Varmaan pitemmässä suhteessa pienen lapsen kanssa on arjen haasteita. Mutta jos 7kk mennyt eikä mies ole eronnut niin ei kovin vakaita aikomuksia siihen suuntaan näytä olevan. Ymmärrät kai että mies saa tällä hetkellä kahdelta naiselta. Ei mies siitä tilanteesta ole kiinnostunut lähtemään. Pelaa aikaa niin pitkään kuin pystyy.

Kyllä te naiset olette joskus niin helppoja ja yksinkertaisia.

M39

Vierailija
48/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:35"]

M39

[/quote]

Tätä minäkin naisena ihmettelen. Eikä tyhmyys karise, vaikka täälläkin on tullut asiallista tietoa ja iso osa omakohtaisesti koettua.

Nämä tarinat ovat kaikki niin samanlaisia. Nainen on jo osoittanut yksinkertaisuutensa siinä, että on lähtenyt tällaiseen suhteeseen. Sitten maalaillaan prinsessaunelmia siitä, kuinka jonakin päivänä se mies valitsee hänet ja eletään onnellisina elämä loppuun asti. Tuollainen voi kestää pitkäänkin, kun toisen naisen puolelta suhde on suureksi osaksi unelmointia, kun mies elää arkea puolison kanssa.

Minä en ymmärrä, miten toinen nainen voi ohittaa sen perustavaa laatua olevan tosiasian, miten mies voi kuukausitolkulla valehdella puolisolle. Minkälainen ihminen voi elää niin? 

Vierailija
49/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, emme ole pääkaupunkiseudulta :) Tunnen siis ykkösnaisen,olemme olleet samassa muskarissa, illanistujaisissa yms. En silti ole hänen ystävä millään lailla, tuttu vain. Viimeksi kun naiseen törmäsi, alkoi hän tilittää huonoa suhdettaan minulle. Olin itsekin hiukan hämilläni...Mutta tiedän miehen kertoneen avokilleen, että olemme keskustelleet heidän parisuhteesta. Miehelle aina painotan, että en halua sanoa heidän suhteeseen mitään, koska en halua olla puolueellinen.

terv, AP 

Vierailija
50/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä en ymmärrä, miten toinen nainen voi ohittaa sen perustavaa laatua olevan tosiasian, miten mies voi kuukausitolkulla valehdella puolisolle. Minkälainen ihminen voi elää niin? 

[/quote]

Pystytkö AP vastaamaan tähän kun en minäkään ymmärrä. (olen mies). Miten voit hyväksyä kaiken valehtelun ja pettämisen mitä tähän väistämättä liittyy.  

Vierailija
51/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi sattumoisin Mika S?

Vierailija
52/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:35"]

M39

[/quote]

Tätä minäkin naisena ihmettelen. Eikä tyhmyys karise, vaikka täälläkin on tullut asiallista tietoa ja iso osa omakohtaisesti koettua.

Nämä tarinat ovat kaikki niin samanlaisia. Nainen on jo osoittanut yksinkertaisuutensa siinä, että on lähtenyt tällaiseen suhteeseen. Sitten maalaillaan prinsessaunelmia siitä, kuinka jonakin päivänä se mies valitsee hänet ja eletään onnellisina elämä loppuun asti. Tuollainen voi kestää pitkäänkin, kun toisen naisen puolelta suhde on suureksi osaksi unelmointia, kun mies elää arkea puolison kanssa.

[/quote]

Suhde on lähtenyt pelkästä seksistä. Tarkoitus ei ollut ihastua...Ja mies viettää kotona lähinnä yöt, tunnelma siellä alkaa olla ilmeisesti hiukan painostava. AP

Vierailija
53/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

Pystytkö AP vastaamaan tähän kun en minäkään ymmärrä. (olen mies). Miten voit hyväksyä kaiken valehtelun ja pettämisen mitä tähän väistämättä liittyy.  

[/quote]

Voin, koska tämän suhteen alussa olin itsekin parisuhteessa.Olen siis itsekin aluksi valehdellut ja pettänyt (pettävää) puolisoani josta erosin.

Vierailija
54/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:09"]

Onko miehen nimi sattumoisin Mika S?

[/quote]

Ei ole. AP

Vierailija
55/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap tarkemmin tämän perheen elämästä? Tarkoitan lähinnä että ovatko kauan seurustelleet/asuneet yhdessä.

Usein?! päätökseen jättää nykyinen vaikuttaa juurikin tuo yhteinen historia :/

Vierailija
56/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtya toiseksi naiseksi? En ikina voisi tehda sita itselleni. Paljon vaivaa ja aikaa saastyy, kun elaa omaa elamaansa, tekee omia juttujaan, ja antaa toisten vouhkata huonoista suhteistaan. Pysyy sivussa. Ymmarratteko?

Vierailija
57/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:11"]

Voin, koska tämän suhteen alussa olin itsekin parisuhteessa.Olen siis itsekin aluksi valehdellut ja pettänyt (pettävää) puolisoani josta erosin.

[/quote]

Se on siis sinusta ymmärrettävää ja hyväksyttävää? Miksi sitten itse erosit etkä pysynyt yhdessä puolisosi kanssa? Eihän nyt miehenkään pettäminen voi olla syy, sehän on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
58/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:11"]

[/quote]

Se on siis sinusta ymmärrettävää ja hyväksyttävää? Miksi sitten itse erosit etkä pysynyt yhdessä puolisosi kanssa? Eihän nyt miehenkään pettäminen voi olla syy, sehän on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
59/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:20"]

Kerrohan ap tarkemmin tämän perheen elämästä? Tarkoitan lähinnä että ovatko kauan seurustelleet/asuneet yhdessä.

Usein?! päätökseen jättää nykyinen vaikuttaa juurikin tuo yhteinen historia :/

[/quote]

Yhteiselämää heillä takana noin 7v ja yhteisasumista noin 3v. AP

Vierailija
60/192 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkästä suhteesta on varmasti vaikea lähteä. Pelkään pahoin, että sinä ap saat siipeesi tässä sopassa. Olisiko fiksua kääntyä kannoillaan kun velä on mahdollisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi