Olen toinen nainen
Olen ajautunut suhteeseen, jossa olen toinen nainen. Suhdetta on kestänyt jo 7kk ja nyt on tunteet herännyt puolin ja toisin. Mies ei ole luvannut jättää huonoa parisuhdettaan, mutta kuulostelee itseään ja tuntemuksiaan eikä pidä mahdottomana ideana eroa avokistaan kuitenkaan. Suhde on ollut jo kauan huono ja seksitön.
Tapailemme melkein päivittäin. Soittelemme ja viestittelemme. Tiedämme toistemme vahvuudet ja heikkoudet. Rakastuminen ei ole kaukana...
Olen miehelle sanonut, etten halua painostaa häntä vaan hän tekee omat ratkaisunsa. Haluamme edetä hitaasti kohti mahdollista yhteistä elämää...Joka päivä mies tuntuu varmemmalta, että haluaa olla kanssani ihan virallisesti ja julkisesti...
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (192)
Voin kokemuksesta sanoa, että nämä miesten "seksittömät ja tunteettomat" suhteet on melkein aina ihan muuta. Toki jotain ongelmia on pakko olla, kun sivusuhteeseen ajaudutaan. Mutta olen sen valheen NIIN monesti kuullut, että suhteessa ei muka ole seksiä, eikä tunteita. Totuus onkin sitten jotain aivan muuta. Tää tuntuu olevan vaan toimivin tapa saada toinen nainen, selittää, että vaimo ei anna :) Jos vaimolta kysyttäisiin, niin luultavasti seksi on vaan lisääntynyt nyt kun kuvioissa on toinen nainen. Usein mies innostuu enemmän myös kotona kun saa uusia ideoita kotipetiin.
Toiselle naiselle on niin imartelevaa saada kuulla kuinka huonosti kotona menee, mutta sinä kakkosnainen olet se oikea.
Ei siihen sitten muuta tarvita, kyllä miehillä on helppoa :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:29"]
En minä kyllä ymmärrä näitäkään perusteluja. Jos oma puolisoni olisi valmis pettämään, olisin paljon mieluummin jätetty osapuoli kuin pysyisin naimisissa sellaisen miehen kanssa. Toinen nainenhan tekisi minulle palveluksen, jos veisi tuollaisen paskiaisen pois elämästäni.
[/quote]
Kyllä, mutta kysymys kuuluu, miksei siitä huonosta suhteesta voi erota? Miksi sitä suhdetta pitää jatkaa kuukausi- tai jopa vuositolkulla ja samalla ylläpitää salasuhdetta? Vaikka suhde olisi kuinka huono, sen verran pitää kunnioittaa omaa puolisoa, ettei lähde aiheuttamaan hänelle sellaista tuskaa. Kuvittele miltä tuntuisi saada tietää, että puolisosi olisi vaikkapa vuoden pettänyt sinua ja samalla odottanut, että sinä ehdotat eroa, jotta hänen ei itse tarvitsisi saada paskaa niskaansa. Tuntuisiko sinusta siltä, että sinulle on tehty palvelus? Tuskinpa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:00"]
En minä kyllä ymmärrä näitäkään perusteluja. Jos oma puolisoni olisi valmis pettämään, olisin paljon mieluummin jätetty osapuoli kuin pysyisin naimisissa sellaisen miehen kanssa. Toinen nainenhan tekisi minulle palveluksen, jos veisi tuollaisen paskiaisen pois elämästäni.
[/quote]
Kyllä, mutta kysymys kuuluu, miksei siitä huonosta suhteesta voi erota? Miksi sitä suhdetta pitää jatkaa kuukausi- tai jopa vuositolkulla ja samalla ylläpitää salasuhdetta? Vaikka suhde olisi kuinka huono, sen verran pitää kunnioittaa omaa puolisoa, ettei lähde aiheuttamaan hänelle sellaista tuskaa. Kuvittele miltä tuntuisi saada tietää, että puolisosi olisi vaikkapa vuoden pettänyt sinua ja samalla odottanut, että sinä ehdotat eroa, jotta hänen ei itse tarvitsisi saada paskaa niskaansa. Tuntuisiko sinusta siltä, että sinulle on tehty palvelus? Tuskinpa.
[/quote]
Puhut eri asiasta. Vastasin kommentissani tähän:
"Nämä uuden suhteen vuoksi jättämiset on todella vastuuttomia tapauksia. Se joka saa kantaa suurimman tuskan ja kärsimyksen on jätetty osapuoli. Ajattelisitte omalle kohdalle ennenkuin ryhdytte moiseen julmuuteen. Miettikää itse miltä tuntuisi saada selville että oma puoliso jättää uuden suhteen takia, ja on vielä pettänyt useamman kk tai jopa vuoden ennen sitä."
Tuon kommentin mukaan se jättäminen on kaikkein pahinta, kun sehän tuollaisessa tilanteessa se kaikkein vastuullisin teko. Kaikki muu onkin itseäkästä, epärehellistä ja vastuutonta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:00"]
[/quote]
Kyllä, mutta kysymys kuuluu, miksei siitä huonosta suhteesta voi erota? Miksi sitä suhdetta pitää jatkaa kuukausi- tai jopa vuositolkulla ja samalla ylläpitää salasuhdetta?
[/quote]
No lasten takia tietysti! Kyllä miehet tietävät, että eron jälkeen näkisivät lapsiaan huomattavasti vähemmän. Ellei siis oma suhde ole sietämätön niin he jäävät siihen lasten takia ja pitävät vaikka siinä sivussa toista suhdetta yllä.
Onks tällä sun salrakkaallasi lapsi/lapsia? Jos on niin suosittelen ajattelemaan asiaa myös lasten näkökulmasta (:
On kyllä todella säälittävää roikkua jossain varatussa perheenisässä ja rakennella pilvilinnoja sellaisen kanssa joka nyt jo osoittanut kykenevänsä petokseen rakkaimpia(lapsiaan) kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:43"]
On kyllä todella säälittävää roikkua jossain varatussa perheenisässä ja rakennella pilvilinnoja sellaisen kanssa joka nyt jo osoittanut kykenevänsä petokseen rakkaimpia(lapsiaan) kohtaan.
[/quote]
Hyvät lähtökohdat uudelle suhteelle :(
Itse olen ollut toinen nainen viisi vuotta. Vaimo tietää meistä mutta eipä tunnu haittavan, kunhan elintaso säilyy.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:48"]
Itse olen ollut toinen nainen viisi vuotta. Vaimo tietää meistä mutta eipä tunnu haittavan, kunhan elintaso säilyy.
[/quote]
:) Vaimo on ihan täys voittaja tässä kuviossa! Hatunnosto hänelle!
[/quote]
Miksi mies ei ole eronnut vaimostaan sinun vuoksesi?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
Miksi pitäisi? Minä olen tiennyt vaimosta koko ajan, vaimo minusta pari vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis mikä pointti tuossa teidän kuviossa on? Taidan olla keskivertoa tyhmempi, kun en ymmärrä...
Hei ap!
Minkä ikäinen lapsi pariskunnalla on? Ihan siksi kysyn, että jos on pieni (tyyliin vuoden verta) niin eihän tämä ymmärrä vielä mistään mitään. Jos vanhempi niin suosittelen käyttämään järkeä touhussa.
Millainen ihminen tämä miehen avopuoliso sitten on?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis mikä pointti tuossa teidän kuviossa on? Taidan olla keskivertoa tyhmempi, kun en ymmärrä...
[/quote]
pitääkö aina olla joku päämäärä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:42"]
Toiselle naiselle on niin imartelevaa saada kuulla kuinka huonosti kotona menee, mutta sinä kakkosnainen olet se oikea.
Ei siihen sitten muuta tarvita, kyllä miehillä on helppoa :D
[/quote]
Tässähän se on kun se ykkösnainen on minulle sanonut samaa kuin tämä mies on sanonut. Huono ja seksitön suhde. Vai valehtelevatko molemmat minulle?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:01"]
Hei ap!
Minkä ikäinen lapsi pariskunnalla on? Ihan siksi kysyn, että jos on pieni (tyyliin vuoden verta) niin eihän tämä ymmärrä vielä mistään mitään. Jos vanhempi niin suosittelen käyttämään järkeä touhussa.
[/quote]
Heillä on hiukan alle vuoden oleva poika, itselläni on pari lasta. Avopuoliso on ailahtelevainen...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:01"]
Hei ap!
[/quote]
Heillä on hiukan alle vuoden oleva poika, itselläni on pari lasta. Avopuoliso on ailahtelevainen...
[/quote]
Kannattaakin kysyä toiselta naiselta, millainen miehen puoliso on, saa varmasti objektiivisen ja totuudenmukaisen vastauksen!
Lapsi on sen verta nuori, ettei hänestä kannata "välittää", kun ei tosiaan ymmärrä ja sopeutuu mahdolliseen eroon (:
kauanko he ovat seurustelleet?
Näissä tarinoissa toistuu lähes poikkeuksetta seuraava teksti:
"Miehellä huono seksitön parisuhde".
Kuinka tyhmiä näiden toiset naiset ovat, että uskovat? Tuohan on pelkkä pelitekniikka, siitä on rakkaus aika kaukana :D
Kuka lähtisi toiseksi naiseksi, jos mies sanoisi: "Olen onnellinen vaimoni kanssa ja meillä on seksiä".
No, onneksi ei itse tarvitse alentua toiseksi naiseksi :)