Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ominaisuudet, jotka minulta ovat aina puuttuneet: Kunnianhimo, kilpailuvietti ja kateus. Silti olen pärjännyt elämässä.

Vierailija
09.07.2020 |

Olen aina elämässäni pyrkinyt suoriutumaan haasteista rimaa hipoen ja menemään siitä, mistä aita on matalin. Silti jään kohta eläkkeelle 25 työvuoden jälkeen firman toimitusjohtajan pallilta vähän vajaa viiskymppisenä. Varmaan siirryn Espanjaan tai Turkkiin pelaamaan golfia, mutta ihan kaveripelinä. Voitto ei ole tärkeintä, ystävyys on.
Jotkut tuntemani tyypit ovat tehneet miljoonaomaisuuden tehden töitä jopa 45 vuotta. Minä en ole kateellinen heille, kun samaan riittää parikymmentä vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kunnianhimo tai kilpailuvietti tai kateus mihkään johdakaan. Ihan kumma aloitus. Kateus varsinkin vain vetää ihmisen alas.

Vierailija
2/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin nuo ovat tuntemattomia, ja pärjännyt olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillukateus vie evoluutiota eteenpäin. 

Vierailija
4/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten ollut vain firman toimarina. Noh, tästä näemme että joskus kunnianhimottomuuskin kantaa pitkälle.

Vierailija
5/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämässä pitää tehdä tulosta, tapella hiki niskassa ja nousta ylöspäin vaikka kaverin silmäkuopasta ponnistaen, silloin elämän kamppailuun on lähdetty väärillä eväillä ja liian vähillä lahjoilla. "Sitkeys palkitaan"= Paskapuhetta

Rento elämäntapa johtaa tuloksiin. Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
6/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämässä pitää tehdä tulosta, tapella hiki niskassa ja nousta ylöspäin vaikka kaverin silmäkuopasta ponnistaen, silloin elämän kamppailuun on lähdetty väärillä eväillä ja liian vähillä lahjoilla. "Sitkeys palkitaan"= Paskapuhetta

Rento elämäntapa johtaa tuloksiin. Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Monta rentoa jätkää asuu myös sillan alla.

Zinc