Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko joutunut muuttamaan nk.vaatimattomamaan asuntoon rahan takia

Vierailija
06.05.2013 |

Harmittiko? Tarkoitan siis tilannetta, kun on otettu tuloihin nähden liian suuri talolaina ja sitten joudutte muuttamaan pois.

Meillä on varmaan jossain vaiheessa tämä tilanne edessä. Ei tässä kädestä suuhun -tilanteessa ole mitään järkeä. Oikeastaan oon aika sinut sen asian kanssa eikä ajatus tunnu miltään maailmanlopulta. Toisaalta olis ihana remontoida ja sisustaa sellainen pieni ja kodikas talo.

Mies haluaisi rakentaa itse jonkun nykyistä pienemmän talon mutta mua pelottaa jos rakentamisen kulut ryöpsähtää taas käsistä niinkuin edellisellä kerralla. Sanoinkin etten enää eläissäni lähde siihen rakentamisrumbaan uudelleen. Mä haluan ostaa valmiin (ehkä pientä remonttia vailla olevan) talon ja pihan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI meillä tuommoista tilannetta ole ollut, että olisi alunperin otettu liian iso laina eikä pystytyttykään sitä maksamaan. Mutta monta muuta tilannetta on ollut, jossa on ostettu tai vuokrattu lähtökohtaisesti aika vaatimaton asunto siksi, että kalliimpaan ei ole rahaa ollut. Me on sit rempattu, sisustettu ja laitettu niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan