Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä löyhkään niin hirveälle että minut pitäisi tappaa

Vierailija
30.04.2013 |

Minussa on todella sietämätön löyhkä joka ei lähtisi minusta keittämälläkään. Kaikki ihmiset toivovat että tappaisin itseni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan varmasti toivo. Olen terveydenhoitoalalla ja tapaan siis paljon ihmisiä työssäni, ja ikinä en ole niin pahanhajuista ihmistä tavannut että olisin toivonut hänelle hajun takia mitään pahaa. Ja olen sentään tavannut ulosteet ja virtsat housuissa olevia juoppoja, rinnuksensa täyteen haisevia ysköksiä yskineitä keuhkotautisia vuodepotilaita yms.

Vierailija
2/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitokset vastauksesta. Mua ahdistaa kun aina ja joka paikassa räkytetään siitä, eikä peseytyminen ja vaatteiden pesu tosiaankaan auta yhtään. Nyt olen menossa lääkäriin mutta todennäköisesti kokeissa ei kuitenkaan löydy yhtään mitään ongelmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta siis sinussa haisee? Kukaan ei varmasti toivoisi sinun tappavan itseäsi! Toivottavasti syy selviää.

Vierailija
4/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan valittanut hajustasi? Jos ei valita niin et todennäköisesti haise vaan kuvittelet asian itse. 

Hyvä keino on myös mielikuvilla kikkailu jos joku väittää olevansa täydellinen tai on sitä sinun mielestäsi. Mieti häntä 80v ikäisenä kakat vaipoissa syötettäväksi hoitokotiin. Täydellisyys katoaa. ;)

Vierailija
5/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko löyhkä sinussa puhtaana ja puhtaissa vaatteissa? Itselläni on taliköhnä ja se rasva härskiintyy vaatteisiin. Esimerkiksi kaulahuivi haisee jo muutaman päivän käytön jälkeen. Käyn aamuisin suihkussa ja puen puhtaat vaatteet jotka on pesty 60 asteessa. Pesen takit ja huivit ja asusteet viikoittain 60 asteessa. Tämä on auttanut paljon.

Vierailija
6/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on semmoinen kalanhajusyndrooma.

Vierailija
7/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:53"]

Onko kukaan koskaan valittanut hajustasi? Jos ei valita niin et todennäköisesti haise vaan kuvittelet asian itse. 

[/quote]

Niin, onko kukaan valittanut?

Vierailija
8/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä kanssa räkytettiin "tuoksahduksesta" kun taksikuski kantoi minut yöllä kotiini, oli lompakko hukassa ja menin vielä kruunuksi lasisesta pöydästä pää edellä läpi, nyt kuulemma saan hyvittää jotenkin. En ymmärää miksi naiset keksii kerran vuodessa nollaavalle miehelleen ongelmia mitättömyyksistä.

Suuttuihan tuo kun herättyäni menin suihkun kautta suoraan "joulukalenterille" kuudes olut menossa korjaus-sarjaan, helpottaa kummasti tonni meni rahaa juhlimiseen yössä, rulettipöytä + viinat.

Älä tapa itseäsi!

Vierailija
9/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 15:34"]

Joo meillä kanssa räkytettiin "tuoksahduksesta" kun taksikuski kantoi minut yöllä kotiini, oli lompakko hukassa ja menin vielä kruunuksi lasisesta pöydästä pää edellä läpi, nyt kuulemma saan hyvittää jotenkin. En ymmärää miksi naiset keksii kerran vuodessa nollaavalle miehelleen ongelmia mitättömyyksistä.

Suuttuihan tuo kun herättyäni menin suihkun kautta suoraan "joulukalenterille" kuudes olut menossa korjaus-sarjaan, helpottaa kummasti tonni meni rahaa juhlimiseen yössä, rulettipöytä + viinat.

Älä tapa itseäsi!

[/quote]Luuletko olevasi vitsikäs. Näytät jääneen luuseriksi ja jonkun vielä pitäisi katsoa tuolaista paskaa

Vierailija
10/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 20:59"]

Minussa on todella sietämätön löyhkä joka ei lähtisi minusta keittämälläkään. Kaikki ihmiset toivovat että tappaisin itseni.

[/quote]

Ei tuo ole oikotie onneen.

Jos sinut tapetaan, alat pian haista vielä pahemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme