Mitä meikkivoidetta käytät?
Kommentit (31)
Shiseidon kuivan ihon meikkivoidetta, Radiant lifting tms. Arkisin toimii lumenen bb-voidekin. Suosikkeja myös Lancomen Photogenic.
Diorin diorskin forever. Toinen lähes yhtä hyvä lancomen teint miracle.
Ei mitään. Käytän The Body Shopin läpikuultava BB:ttä. Se kosteutta ja ravitsee ihoa.
Myös täältä ääni Lancomen Teint Miraclelle! Kevyt, mutta peittää riittävän hyvin, tekee ihon hehkuvaksi.
Joe Blasco, paras mitä olen käyttänyt
Joe Blascoa yhdessä Garnierin bb-voiteen kanssa :)
Tykkään Lily Lolon mineraalimeikin lopputuloksesta, mutta sen tekemiseen menee minulla kauemmin kuin tohon yllä mainittuun comboon :/ En tiedä osaanko sitten tehdä oikein? Vai onko vain liika peitettävää. Haaleita, punoittavia aknearpia jäljellä ihossa.
Mulla on Joe Blasco ja arkimeikkiin Bare Minerals.
Minulla on aktiivisessa käytössä kolme meikkivoidetta.
Arkisin käytän L'orealin Lumi Magique -voidetta. Se on hintaansa nähden hyvä, melko kevyt ja levittyy kivasti. Pysyvyys ei kuitenkaan ole paras mahdollinen, enkä käyttäisi sitä, jos haluan olla aamusta iltaan edustavimmillani. En ostaisi uudestaan, mutta käytän ihan tyytyväisenä purkin loppuun.
Lisähohtoa kaivatessani käytän Lancomen Tein Miraclea, josta tykkään paljon, joskin valitsemani sävy on vähän liian tumma. Pääsee kesällä tehokäyttöön!
Peittävyyttä kaivatessani käytän Lancomen Teint Idole Ultraa, joka on ollut vuosikausia luottotuotteeni. Kokonaan kasvoilla käytettynä se on kylläkin liian paksua nykyiseen makuuni. Suosittelen silti tätä lämpimästi, jos sinulla on paljon "peitettävää" kasvoillasi ja haluat kauniin, mattaisen pinnan.
Ehkä paras koskaan kokeilemani meikkivoide on Helena Rubinsteinin Color Clone, joka levittyy upeasti ja sulautuu ihon pintaan. Se on ohutta mutta melko peittävää ja tekee ihosta samettia. Hinta on aika suolainen, mutta meikkivoide on riittoisaa ja todellakin joka euron arvoista. Tämä on myös omalla ostoslistallani, kunhan saan käytettyä muut loppuun.
Diorskin Forever. Esim. Lancomella ei ole yhtään riittävän vaaleaa sävyä minulle.
YSL:n Le Teint Touche Eclat - liukuu kuin silkki, jättää sopivasti hohtavan ja vähän valokynämäisen pinnan.
Olen käyttänyt jo muutaman vuoden mineraalimeikkipohjia, aina välillä kokeilen jotakin nestemäistä pohjaa mutten saa niitä toimimaan (eivät pysy paikallaan) + ne "tuntuvat" koko päivän iholla.