Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukehdutin vastasyntyneen vauvani,

Vierailija
29.04.2013 |

myöntää Nina Kosonen.

Luin jostain että naisella olisi 9 lasta ja taustalla vakaumus ettei ehkäistä. Sairasta.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013042916958113_ul.shtml

Suurperheen äiti myöntää:
Surmasi vastasyntyneen vauvansa

Maanantai 29.4.2013 klo 02.30

Phoenixissa Yhdysvalloissa perheineen asuva Nina Koistinen surmasi vasta kuuden päivän ikäisen vauvansa.

Nina on tällä hetkellä pidätetty, ja häntä epäillään vastasyntyneen vauvansa murhasta. (POLIISI)

Nina Koistinen, 36, pidätettiin Arizonan osavaltiossa Phoenixissa syytettynä vastasyntyneen vauvansa murhasta. Koistinen on yhdeksän lapsen äiti.

Perheen isä Bradley Koistinen löysi vastasyntyneen tyttärensä liikkumattoman ruumiin nukkuvan äidin vierestä huhtikuun alussa. Isä soitti heti hätänumeroon ja vauva vietiin sairaalaan, jossa pikkutyttö todettiin kuolleeksi 45 minuutin jälkeen.

Aluksi poliisi ei epäillyt asiassa rikosta, sillä vaikutti siltä, että äiti oli ottanut lääkkeitä ja nukahtanut vahingossa vauva vieressään. Ruuminavaus paljasti kuitenkin pikkutytössä tukehduttamisen merkkejä.

Toisessa kuulustelussa Nina Koistinen kertoi poliisille, mitä tyttärelle oli todella tapahtunut.

- Vauvan äiti myönsi, että hän oli tukehduttanut kuuden päivän ikäisen lapsensa tarkoituksella, tutkinnanjohtaja Tommy Thompson Phoenixin poliisista kertoo.

Poliisin mukaan äiti kertoi surmanneensa lapsensa, koska hänellä oli mielestään jo liikaa lapsia. Nainen kertoi myös olleensa mustasukkainen huomiosta, jota isä osoitti vastasyntyneelle.

Nina Koistinen on ollut aikaisemmin tekemisissä lastensuojelun kanssa. Lastensuojelun mukaan äiti on ennenkin puhunut lastensa tukehduttamisesta sekä siitä, että hän haluaisi lastensa "menevän taivaaseen".

Koistisen aviopuoliso ja lasten isä vetosi tunteikkaasti vaimonsa puolesta oikeudessa perjantaina. Miehen mukaan Nina on kärsinyt pitkään muun muassa masennuksesta.

- Hän on ollut mahtavin äiti ikinä, ja olemme olleet naimisissa 15 vuotta. Hän ei ole ikinä satuttanut lapsiamme. Näin hänen kuntonsa ja mielen tasapainonsa heikentyvän viime päivien aikana. En tiedä, onko hänen lääkityksensä kohdillaan, Bradley Koistinen sanoi.

Nina Koistinen on tällä hetkellä vangittuna 4th Avenue Jail -vankilassa Phoenixissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullinen tapaus. Äiti on ollut hyvin väsynyt. Toivottavasti amerikkalainen oikeuslaitos on armollinen.

Vierailija
2/9 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko meidän vl naisten jo aika vaatia Raamatun kohta luettavaksi jossa ehkäisy kielletään! Sitä ei edes ole. Sen sijaan on paljon ohjeita siitä kuinka olemassa olevaa elämää tulee suojata ja vaalia.. Lapsia kohdella kuin jumalan lahjaa.. Jos äiti väsynyt, uupunut, kuinka hän jaksaa elää tuon opin mukaan? Muulla ei näytä olevan yhtä suurta painoarvoa kuin synnyttämisellä. En jaksa ymmärtää tätä touhua! Asian nojallajoka ei edes ole kirjoitettu raamattuun kävellään monen siellä tärkeänä olevan asian yli :( Itse en noudata mitään mitä EI raamattu neuvo. Tärkeintä on rakkaus.. Tässähän se taas se yhteinen rakkaus näkyy Tässä uutisessa., it's time To Wake up sisters!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. En ole uskovainen, muttei Raamatussa missään sanota, ettei saa ehkäistä.

Siellä sanotaan että lisääntykää ja täyttäkää maa, muttei siellä sanota että tuo tehtävä  olisi jokaisen yksittäisen ihmisen vastuulla. Ja johan tuokin on täytetty, ihmiset ovat ylikansoittaneet nykyään koko maapallon :(

Siellä kielletään kyllä vaikka mitä muutakin, mä ihmettelen miksi näissä uskonnoissa  joitakin kieltoja noudatetaan, toisia ei.

Vanhassa testamentissa kielletään esimerkiksi sianlihan syöminen.

Siellä on myös määritelty hyvin tarkkaan saastaisuussäännöt. Nainen on saastainen esimerkiksi kuukautisten aikana. Silloin kun nainen on saastainen, hänen laittamaansa ruokaa ei saa yksikään mies syödä. Nainen on saastainen myös synnytyksen jälkeen.

Miksei näitä sitten noudateta?

No olisikohan siksi, kun se on niin pirun hankalaa?

Vierailija
4/9 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaissukuinen kun nimi voisi viitata siihen suuntaan

Vierailija
5/9 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan juuret ovat Suomesta molemmin puolin. Asia puhuttaa rapakon takana jo laajasti:

http://www.huffingtonpost.com/2013/04/29/nina-koistinen-smothered-killed-baby_n_3177685.html

http://www.huffingtonpost.com/2013/04/29/nina-koistinen-smothered-killed-baby_n_3177685.html

http://www.kpho.com/video?clipId=8825130&autostart=true

Nuo tv-uutisclipit kannattaa katsoa, niin tajuaa, missä jo mennään.

Vierailija
6/9 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä maa, nimenomaan planeetta Maa on jo aika lailla täynnä eli uskovaiset ovat tehtävänsä täyttäneet.

Sitä minä en ihan tarkkaan ymmärrä, että minkä logiikan mukaisesti ehkäisy ja abortti ovat kiellettyjä, mutta elävänä syntyneen lapsen surmaaminen anteeksiannettava synti.

Osaisiko joku uskovainen tämän paradoksin selittää?

Vierailija
8/9 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 19:20"]

Huhhuh. En ole uskovainen, muttei Raamatussa missään sanota, ettei saa ehkäistä.

Siellä sanotaan että lisääntykää ja täyttäkää maa, muttei siellä sanota että tuo tehtävä  olisi jokaisen yksittäisen ihmisen vastuulla. Ja johan tuokin on täytetty, ihmiset ovat ylikansoittaneet nykyään koko maapallon :(

Siellä kielletään kyllä vaikka mitä muutakin, mä ihmettelen miksi näissä uskonnoissa  joitakin kieltoja noudatetaan, toisia ei.

Vanhassa testamentissa kielletään esimerkiksi sianlihan syöminen.

Siellä on myös määritelty hyvin tarkkaan saastaisuussäännöt. Nainen on saastainen esimerkiksi kuukautisten aikana. Silloin kun nainen on saastainen, hänen laittamaansa ruokaa ei saa yksikään mies syödä. Nainen on saastainen myös synnytyksen jälkeen.

Miksei näitä sitten noudateta?

No olisikohan siksi, kun se on niin pirun hankalaa?

[/quote]

En ole kylläkään mikään asiantuntija, mutta luulen jotain tietäväni. Eli siksi noita vanhan testamentin lakeja ei noudateta sillä ne eivät ole enää voimassa. Toki jotkut säädökset (mm. 10 käskyä...) ovat sellaisenaa siirtyneet koskemaan myös uuden liiton aikakautta. Ne olivat vanhan liiton lakeja ja nyt elämme uuden liiton aikaa. Tästä löytyy paljon tietoa vaikkapa googlettamalla. Asiaa on erittäin hankala lyhyesti selittää.

Mitä sitten itse tapahtumaan tulee niin se on erittäin surullista :(  Tuskin kukaan meistä pystyy käsittämään MIKSI näin tapahtui. Itse olen sitä mieltä että onpa kyse mistä tahansa äärimmilleen viedystä asiasta (uskonto, ruoka...) ei seuraa mitään hyvää. Meidän tuota on turha spekuloida. Sillä ei tätä pientä ihmistä takaisin saada. Tokihan se meidät pysäyttää ja hyvä onkin miettiä niitä tuntemuksia mitä se meissä aiheuttaa, mutta nyt olisi hyvä hetki alkaa katsoa sinne omaan peiliin ja kysyä itseltään miten juuri minä voisin muuttaa tätä maailmaa. Mitä juuri minä voisin tehdä että ihmisillä olisi parempi olla. Muutokset lähtevät yleensä ihmisistä itsestään kun ketään toista emme pysty muuttamaan.

Vierailija
9/9 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia murheellinen ja käsittämätön :( siihen liittyy valtavasti kärsimystä. Läheisten ennen kaikkea.. Mutta minua kylmää myös täällä pari kommenttia jotka kirjoitettu hyvin alatyyliseen sävyyn.. Esim tämän joka kirjoitti nähneensä "vl muijan" kaupassa ja plaaplaa. En edes viitsi toistaa. Villi arvaus ettei näiden ala arvoisten kommenttien kirjoittajillakaan ehkä ihan kaikki hyvin omassa elämässä. Peiliin kehoittaisin kurkistelemaan ja lukaisemaan omat kommentit uudelleen.. Josko hävettäisi edes. Yäk. Pata kattilaa soimaa, pukki kaalimaata vartioi.. Tällaiset vanhat sanonnat tulee väkisin mieleen kun törmää tuollaisiin juntteihin kommentteihin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi