Vierailija

Mietin vain minkälaiset tissit on parhaat seksin kannalta? Pitääkö olla isot tai jättimäiset vai kelpaavatko pienet ja sirot? Aina sanotaan että isot on parhaat, mutta onko oikeasti näin? Haluaisin kuulla mielipiteitänne asiasta.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Mulla kiinteä C. Sopivan terhakat mutta varsinkin ratsastaessa miehen päällä kuulemma pomppivat kivasti :) Kynätestin läpäisen!

Voittaja on löytynyt!!

Sellaiset, jotka kiihottavat sitä miestä, jonka kanssa nai. Jotkut tykkäävät isoista, jotkut pienistä. Jotkut haluavat pökkiä isojen tissien väliä, jotkut haluavat vain silitellä pieniä.

Vierailija

Sellaiset, jotka kiihottavat sitä miestä, jonka kanssa nai. Jotkut tykkäävät isoista, jotkut pienistä. Jotkut haluavat pökkiä isojen tissien väliä, jotkut haluavat vain silitellä pieniä.

Tarkoittaako tuo että läpäisee kynätestin, että putoaa kynä vai jääkö alle?? Kyllä kynä saa jäädä, mutta jos koko penaali jää, niin sit on jo liian isot..

Vierailija

Mulla kiinteä C. Sopivan terhakat mutta varsinkin ratsastaessa miehen päällä kuulemma pomppivat kivasti :) Kynätestin läpäisen!

Iso C vai pieni C ?

Minä ihmettelisin sellaista miestä, jolle ei kelpaa kuin tietynkokoiset tissit. Toki mieltymyksiä voi olla, mutta yleensä miehet tykkää kaikenkokoisista tisseistä, kun vain niiden kantaja on ylpeä omasta seksuaalisuudestaan eikä häpeile vartaloaan seksissä. 

Lukekaa hyvät ihmiset noita seksitutkimuksia, niin ei tarvitse näistä asioista jauhaa jokaisella palstalla. Tutkimukset kertovat selkeästi, että suurin osa miehistä tykkää isoista tisseistä ja suurin osa naisista isosta peniksestä. Ongelma käytännössä on vain siinä että näitä hyvin varustettuja henkilöitä on vain murto-osa, joten suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään todellisuudessa vaatimattomampaan varustukseen.

Vierailija
Vierailija

Iso C vai pieni C ?

Pieni C-kuppi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat