Lasten vaatteista (tyyli)
Jos housut on kirjavat (esim. kuviolliset tai raidalliset), niin millainen paita? Yksivärinen on mielestäni aika tylsä , mutta en osaa yhdistää kuviollisia vaatteita keskenään, siksi valitsen aina yksiväriset housut mieluummin. Mutta meillä on muutamat sellaiset housut joihin en keksi yläosaa vaikka kivoja housuja onkin.
Onko teille väliä minkä näköisenä lapsi menee päiväkotiin? Meillä saattaa kotona (jos ei tule vieraita) olla edellisen päivän vaatteet mitkä on saanut ruoka-osumia, mutta katson aina että tytöllä on nätit vaatteet kun lähtee päiväkotiin. Olenko (liian) turhamainen?
Kommentit (4)
Meillä lapset saavat itse valita mitkä vaatteet laittavat päiväkotiin (tietysti katson, että ovat säänmukaiset). On se useimmiten oikea värien ja kuvioiden kirjo :D
Mutta ei se minusta ole turhamaisuutta jos haluaa, että lapsilla on nätit ja yhteensopivat vaatteet.
Minä katson kotonakin että on puhtaat ja yhteensopivat vaatteet. En itsekään pukeudu likaisiin tai epäsopiviin vaatteisiin. Samalla vaivalla pukee nätisti kuin rumastikin.
Hyvät vaatteista keskustelijat käykää vastaamassa kyselyyn jossa kartoitetaan uniikkien käsityönä valmistettujen lasten ja aikuisten vaatteiden ostaja kuntaa, aloittelevan käsityönä valmistavan vaatteiden ompelimo. Vastauksiin menee aikaa noin 2-10 minuuttia.
https://link.webropolsurveys.com/S/44D3D9E090B06645
VASTAA
LAINAA
Ethän sinä niitä päiväkotivaatteita joudu katselemaan. Minkä ikäinen lapsi kyseessä? Jos antaisit valita itse ne vaatteet, ei tarvitse miettiä sopivatko yhteen.