Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitenhän tämän vuosia jatkuneen kierteen saisi katkaistua? Olen pitkässä parisuhteessa. Mies on hyvä ja ihana, mutta seksiä meillä on tosi harvoin. Miehelle uran luominen on ollut tärkeää ja aikaa vievää. Myös työreissuja on ollut paljon, nykyään onneksi vähemmän. Miehen pulskistunut ulkonäkö on alkanut olemaan minulle vähän ongelma. Olenkin kannustanut häntä liikkumaan, mutta istumatyö ja pitkät työpäuvät tekee rehtävänsö.

Minua on ”vaivanneet” jatkuvat ihastumiset kerta toisensa jälkeen. Pari vuotta sitten päätin aloittaa liikuntaharrastuksen saadakseni jotain uutta tyhjältä tuntuvaan elämään. Iloitsin siitä, että menin paikkaan jossa minulla ei ollut ketään ihastusta. Tuntui vapauttavalta. No, eipä mennyt kuin hetki niin olin taas ihastunut. Tällä kertaa vielä kyseisessä paikassa työskentelevään henkilöön. Olisi edes ollut joku satunnaisesti siellä käyvä, mutta ei, henkilö, joka taatusti on aina paikalla. Homma on ollut silmäpelin tasolla. Jostakin syystä olen alkanut vältellä hänen katsettaan vaikka olenkin ihan lääpälläni. Jos joku kerta en saakaan häneltä tarpeeksi huomiota olo tuntuu surkealta. Pelkään, että jossain vaiheessa hän ”unohtaa” minut. Olen saanut hänestä valtavasti energiaa. Ja hyvän motivaation liikunnalle :D Vakavasti ottaen tilanne on aika rasittava. Haluaisin lopettaa tällaisen pelleilyn, mutta oikeasti en edes halua lopettaa. Haluan vain saada häneltä huomiota ja haaveilla. Mitään oikeasti tulee tuskin tapahtumaan hänen tai kenenkään tulevan ihastuksen (kun niitä varmasti tulee) kanssa. Mitähän tässä pitäisi ajatella?

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä, mutta minulla on sama. Koko parisuhteen ajan, liki 20v, minulla on ollut jatkuvasti ihastuksia. Yhteensä neljä kappaletta ja tämä viimeisin vieläpä meni lopulta liian pitkälle. Kannattaa pitää varasi ap, saatat ajautua vielä pettämään. Nyt kun tämä viimeisin ihastus on päättymässä olen taas jäämässä tyhjän päälle. Joo, ihastuksista saa kivasti uutta virtaa, paitsi että se on oikeasti stressavaa ja kuluttavaa. Ehkä jatkuva ihastuminen tarkoittaa, että on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa tai on itse väärä ihminen, eikä osaa sitoutua syvällisesti. Tai on koukussa ihastumisen tunteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on niin paljon yhdessä pitäviä asioita, että luulem etten ikinä uskaltaisi erota. Välillä tosin mietin, että ilman niitä asioita olisin jo eronnut. Enpä sitten tiedä tekisikö erokaan niin onnelliseksi.

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat