Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kiinnittyykö siittiö munasoluun niin varmemmin?

Kommentit (15)

Vierailija

Joo, mä nostin aina selinmakuulta jalat ylös seinää vasten niin korkealle, että lantiokin nousi. Ajatus on, että sperma valuu kohtua kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On myös tärkeää, että selvität ovulaation ajankohdan. Raskautuminen on mahdollista vain muutamana päivänä kuukaudessa.

Siis munasolun hedelmöittyminen on mahdollista vain 12-24 tuntia kuukaudessa, mutta siittiöt voivat elää hyvinkin useita päiviä (jopa 5), joten siksi hedelmällisiä päiviä on muutamia kuukaudessa. Raskautuminen taas tapahtuu kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään noin viikon kuluttua ovulaatiosta.
- eri

Vierailija

Kyllä. Ei kannata liikkua ettei mällit valu anuksesta ulos. Sitten odotetaan pari tuntia, että vahvimmat siittiöt diffusoituvat suolen läpi ja pääsevät liikkeelle kohti munasolua.

Vierailija

No en ole ollut liikkumatta tai nostellut jalkoja. Myöskään ovulaatiota ei tarvinnut kytätä ja silti mulla on kolme lasta pienillä ikäeroilla. Ei tarvitse muuta kuin harrastaa usein seksiä ilman ehkäisyä. Ei ole rakettitiedettä tulla raskaaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en ole ollut liikkumatta tai nostellut jalkoja. Myöskään ovulaatiota ei tarvinnut kytätä ja silti mulla on kolme lasta pienillä ikäeroilla. Ei tarvitse muuta kuin harrastaa usein seksiä ilman ehkäisyä. Ei ole rakettitiedettä tulla raskaaksi.

Ei ole rakettitiedettä, mutta kaikille se todellakaan noin helppoa ole. Esimerkiksi ovulaatio ei aina tapahdu, tai miehen siittiöt ovat lyhytikäisiä, jolloin olisi tärkeää osua ovikseen oikealla hetkellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, mä nostin aina selinmakuulta jalat ylös seinää vasten niin korkealle, että lantiokin nousi. Ajatus on, että sperma valuu kohtua kohti.

Eikös näin saa vain laiskoja lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tällä ei ole mitään vaikutusta. Ensimmäiset siittiöt ovat jo kohdussa ennen kuin mies on vetänyt vehkeensä ulos laukeamisen jälkeen.

Vierailija

En ole ollut paikoillaan varmaan minuuttia kauempaa, vaan noussut ylös ja mennyt pesulle. Silti neljäs lapsi tulossa. En tiedä onko asiasta jotain tutkimuksia ja auttaako paikoillaan pysyminen yhtään, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ainakaan ole.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat