Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Outoa, vaikka luonnehan se on tärkein.

:D

Sivut

Kommentit (66)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa exän stalkkaaminen. Menee vain oma elämä sulla ohi.

No ehkäpä ap saikin rauhan tämän havainnon tehtyään, ja voi nyt jatkaa elämäänsä? Näin sen itse tulkitsin.

Vierailija

Mielenkiintoista, sinua siis lohduttaa se, että sen sijaan, että ex olisi jättänyt sinut siksi, että pinnallisena ihmisenä halusi nätimmän tyttiksen käsipuoleensa, vaikka sinä olit ulkonäköä lukuunottamatta kaikin puolin ihana, hän jättikin sinut siksi, että löysi ihmisen, joka on luonteeltaan mukavampi ja jonka kanssa ajattelee voivansa elää loppuelämänsä toisin kuin sinun kanssasi, vaikka oletkin ihan mukiinmenevän näköinen? Toisaalta onhan tuosta tiedosta sinulle se hyöty, että nyt voit alkaa työstää sitä luonnettasi, ettei seuraava parisuhde mene samoista syistä puihin.

Vierailija

Ei sen nyxän tarvitsekkaan olla "kauniimpi", riittää että sillä on jotain korvien välissä. Monia miehiä kiehtoo naisen fiksuus. Itse vaihdoin exän nyxään juuri sen takia että hän on älykäs ja luonteeltaan iloinen ja itsevarma, mutta myös siksi että saan parasta seksiä ikinä.

Vierailija

On hämmästyttävää kuinka paljon ne exien tekemiset ja olemiset tuntuvat vaivaavan.

Olisi syytä jokaisen elää omaa elämäänsä.

Vierailija

Ymmärrän hyvin ajatuksesi, se on inhimillistä. Olen naimisissa ja aika kauniskin, mutta en nykyisin kovinkaan iloinen (olen kärsinyt masennuksesta). Ehkä minut vaihdetaan toiseen siksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, sinua siis lohduttaa se, että sen sijaan, että ex olisi jättänyt sinut siksi, että pinnallisena ihmisenä halusi nätimmän tyttiksen käsipuoleensa, vaikka sinä olit ulkonäköä lukuunottamatta kaikin puolin ihana, hän jättikin sinut siksi, että löysi ihmisen, joka on luonteeltaan mukavampi ja jonka kanssa ajattelee voivansa elää loppuelämänsä toisin kuin sinun kanssasi, vaikka oletkin ihan mukiinmenevän näköinen? Toisaalta onhan tuosta tiedosta sinulle se hyöty, että nyt voit alkaa työstää sitä luonnettasi, ettei seuraava parisuhde mene samoista syistä puihin.

Missä sanottiin, että ap jätettiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitö väliä sillä on miltä exän uusi näyttää? Ex on ex eikä sen elämän pitäisi enää hetkauttaa yhtään.

Mitä hittoo? Ai ihmisellä ei saisi tunteita olla? 

No av-maailmassa. Ja niin, entä sitten jos hetkauttaa?

ap

Vierailija

Mun exäni uusi nainen oli mua kauniimpi, nuorempi ja fiksumpi. Niin fiksu, että dumppasi sen jätkän huomattavan nopeasti kun huomasi mikä se onkaan miehiään. Pisteet hänelle! Minä sentään katselin sitä touhua ihan liian kauan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitö väliä sillä on miltä exän uusi näyttää? Ex on ex eikä sen elämän pitäisi enää hetkauttaa yhtään.

Mutta kun ihminen on mikä on eli kateellinen, katkera ja mustasukkainen. Kaikki ollaan kun osuu omaan herkkään kohtaan.

Vierailija

Kyllähän se exän uusi aina jollain tasolla vähän kiinnostaa, se on inhimillistä.

Mutta ei koskaan ole kyse siitä että joku olisi ihmisenä toista parempi tai arvokkaampi, miten ketjussa nyt kommentoidaan. On vain paremmin ja huonommin toisilleen sopivia pareja.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat