Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 150kg painava nainen, pituutta 165cm.
Olen 19-vuotias.

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minkä verran painosi haittaa elämää? Pystytkö pyöräilemään, sitomaan kengännauhat, nousemaan portaita? Miten pitkän matkan jaksat kävellä? Mikä on vaatekokosi ja mistä saat vaatteita?

Vierailija

Olen lihava, koska ruoka on hyvää ja pidän sokerista liikaa.
Mielestäni lihavista naisista pitävät miehet ovat melko erikoisia, en itse ole kiinnostunut miehistä enkä ymmärrä ketään, joka seurustelee lihavan ihmisen kanssa.
Ap

Vierailija

En todellakaan ole ok kroppani kanssa, minulla on aina ollut syömishäiriöitä.
Pystyn sitomaan kengännauhat ja pyöräilemään jne normaalisti, vaatekoko on XXL tai XXXL, vaatteita tilaan EMPltä.
Jaksan kävellä noin 2km hengästymättä.
Portaita en jaksa nousta.
Ap

Vierailija

En itsekään ymmärrä miten tuo vanha jopo minua kestää, kas kun ei ole vielä jäänyt takamukseen jumiin tai murtunut alle. :D
Ap

Vierailija

Oletko huolissasi terveydestäsi? Siitä esim. kestävätkö polvesi enää kauan tai saatko diabeteksen, mikäli et ole vielä saanut?

Vierailija

Haluaisin laihtua vähintään 100kg. En mahdu pöntölle kunnolla ja pyyhkiminen on vaikeaa, ylipaino aiheuttaa noloja tilanteita jatkuvasti.
Rintaliivejä on vaikea löytää, käytän lähinnä urheiluliivejä koossa XXL tai XXXL.
Syön paljon sokeria ja rasvaa, viime viikolla söin monta litraa jäätelöä, 10 pussia nuudeleita, 2 makkarapakettia ja varmaankin satoja paloja leipää.
En harrasta oikeastaan mitään.
Vanhempani ovat normaalipainoisia tai korkeintaan lievästi ylipainoisia, minulla on ahmimishäiriö.
Ap

Vierailija

Moikka, täällä 34-vuotias nainen mitoilla 135kg/165cm. Parisuhde ja pyöräily onnistuu varsin hyvin!

Mutta minua kiinnostaisi miten näet tulevaisuutesi? Ajatteletko olevasi (sairaalloisen) lihava aina, vai oletatko laihtuvasi joskus. Itselleni on jotenkin itsestäänselvää että joskus, lopulta, minä löydön ne keinot ja laihdun pysyvästi (esim. 80-90-kiloiseksi) - en tiedä mistä usko siihen kumpuaa, aihetta ei olisi, mutta jotenkin en näe edes vaihtoehtona sitä että olisin tämän kokoinen pysyvästi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat