Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Molemmat ovat upeita a cappella-lauluyhtyeitä. Itse tykkään jotenkin enemmän Club for Fivesta, mutta myös Rajattomalla on koskettavia kappaleita.

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Molemmat ovat kauheita. Taitoa löytyy, mutta biisit hukkuvat tekniseen kikkailuun. Tunnetta ja tulkintaa ei löydy sitten yhtään.

Vierailija

Club for Five on enemmän makuuni. Mutta en nykyään en oikein jaksa kuunnella a cappellaa, ainakaan suomeksi. Paria amerikkalaista ryhmää kuuntelen kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan ok omissa tyyleissään
mutta Fork on mielestäni vielä parempi

Eikö Fork ole lopettamassa toimintaansa?

Ihmeen pitkään ovat molemmat mainitut lauluyhtyeet toimineet, parisenkymmentä vuotta.

Club for Fiven parissa konsertissa olen käynyt, olivat upeita. Mutta makuja on monenlaisia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, kerran olin tuon vitosen keikalla ja tylsistyin täysin. Onneksi ei ollut minun rahoilla maksettu sisäänpääsy.

Hyi kauheeta, mä en pystyis, vaikka miten joku toinen maksais. Ja hyvin monenlaisilla keikoilla ja konserteissa kuitenkin tykkään käydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset a capella -yhtyeet ovat aivan kamalia. Aina jotain hirveetä pompompom ja duuduu-meininkiä. Naisilla kamalat kimeät ylipirteät pikkuoravaäänet.

Tässä on tyylikästä a capellaa, voisivat suomalaiset ottaa mallia naapurista: https://www.youtube.com/watch?v=9cjuTYZBWOI

Kiitos, kuuntelin, oli hieno! Valtavan täyteläinen ääni tällä naislaulajalla. Suomessa ehkä ihaillaan korkeaa, lyyristä naisääntä. Viro on kuoromaa, sieltä nousee upeita laulajia. 

Esim. Pentatonixin joululauluja kuuntelin, mutta ne olivat makuuni jo niin täydellisiä, että jäin kaipaamaan jotain pientä rosoa. Onkohan äänenkäsittelyohjelma AutoTune ollut käytössä tai ovat muuten vaan niin huipputaitavia, tai on huipputuotettua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset a capella -yhtyeet ovat aivan kamalia. Aina jotain hirveetä pompompom ja duuduu-meininkiä. Naisilla kamalat kimeät ylipirteät pikkuoravaäänet.

Tässä on tyylikästä a capellaa, voisivat suomalaiset ottaa mallia naapurista: https://www.youtube.com/watch?v=9cjuTYZBWOI

Kiitos, kuuntelin, oli hieno! Valtavan täyteläinen ääni tällä naislaulajalla. Suomessa ehkä ihaillaan korkeaa, lyyristä naisääntä. Viro on kuoromaa, sieltä nousee upeita laulajia. 

Esim. Pentatonixin joululauluja kuuntelin, mutta ne olivat makuuni jo niin täydellisiä, että jäin kaipaamaan jotain pientä rosoa. Onkohan äänenkäsittelyohjelma AutoTune ollut käytössä tai ovat muuten vaan niin huipputaitavia, tai on huipputuotettua. 

Kyllä, upea ääni ja niin paljon tunnetta!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat