Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teknisesti saatte orgasmin yhdynnässä ,miten mies jaksaa esim.

Vierailija
09.07.2006 |

lähetyssaarnaaja asennossa olla yhden käden varassa ja hieroa teitä toisella?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten takaapäin, minä kontillani tai pylly pystyssä ja silloinhan miehellä on kädet sopivasti vapaana glittaa, häpyhuulia ja peppuani varten

Myös 69 on ihana asento

tai sitten ollaan kyljellään joko takaa- tai edestäpäin, ta minä päällä...

Joskus hyvin harvoin saan myös kun ratsastan miehen päällä ja hinkkaan glittaa miehen kalua vasten ts ilman että mies hieroo sorimilla

Vierailija
2/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätinorkku, ainakin tuntuu emättimessä tuo orgasmi, toisin kuin silloin, kun mies nuolemalla nuolee orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo tuo 4 kertoikin, niin ratsastaessa tulee helpoiten. Silloin saa itse määrätä tahdin ja kulman, missä penis osuu g-pisteeseen. Samalla siinä klitoris hieroutuu miehen häpyluuta vasten. Ei tarvitse kummankaan sormin kiihottaa vaan kädet jää vapaaksi muuhun hyväilyyn. Ja tosiaan, vaikka klitoriskin saa stimulaatiota, niin emätinorgasmi sieltä kuitenkin tulee!

Vierailija
4/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä tahansa asento taitaa olla parempi... Yksi mun suosikki on niin, että mies makaa kyljellään ja minä 90 asteen kulmassa mieheen selälläni, jalat joko miehen yli (niin että mies sisällä takaapäin) taikka jalat lomittain. Tollalailla yhdyntä tuntuu hyvältä, asento ei ainakaan rasita kumpaakaan, ja joko minä tai mies voi hiplata klittaa.

Vierailija
5/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan puhdas yhdyntä riittää, asennollakaan ei oo väliä.

Vierailija
6/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies työntyy sinuun, niin hänen kannattaa porautua vielä syvemmälle silloin kun muuten hän tulisi jo välillä ulospäin. Näin hänen häpyluunsa painelee klitoristasi ja se se vasta on ihanaa ja sieltä se orkku sitten tulee!

Takaapäin on myös mulle mieluinen asento. On ihanaa ja kiihottavaa tuntea miehen pallit häpyhuuliani vasten.

Yleensä saan viimeistään silloin kun mieheltä tulee, se kalun sykkiminen ja tärinä avaa minullekin orkun. :-) Mutta usein kyllä tulen jo paljon ennen häntä. On sellainen hetki, jolloin tiedän, että nyt jos hän lopettaa kaiken liikkumisen, niin sitten lähtee. Miehestä on kiva päättää milloin saan ;-) kunhan olen sanonut että lähellä ollaan, ja hän sitten jossain vaiheessa lopettaa liikkumisen, ja jää vaan paikalleen syvälle sisääni. Ja Pam! Orkku! :-)

Jännä kyllä, miten erilaisia me naiset keskenämme olemme. En nimittäin tykkää ratsastamisesta yhtään, joka lienee monen naisen lempiasento. En tykkää kun ei se tunnu oikein miltään ja saan aniharvoin ratsastaessa.

Vierailija
7/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä kateellinen. Kymmenen vuotta oon jo koettanut " treenata" tota juttua lihaksin, rentoutumisin ja tuhannella ja yhdellä eri asennolla, mutta ei tule orkkua ilman jotakin muutakin kuin yhdyntää. Kaksi kertaa elämässäni oon saanut orgasmin ilman klitoriksen kiihotusta: kerran unissani (ja heräsin siihen) ja kerran pelkästään rintojen näykkimisestä - yhdynnästä en koskaan. Huoh... No - ei se seksistä nauttimista pilaa toki, mutta pitipähän vaan tulla kertomaan, että oon ihan kateudesta vihreä... :)

Vierailija
8/26 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun klittaa ei tarvitse hieroa, jännitän itse lantionpohjan, vatsan, reisien, emättimen lihaksia.//

Tuo ei valitettavasti mulla auta! Orkun saan lihaksia puristelemalla = käsin koskematta kyllä yksin, mutta mulkku sisällä jotenkin häiritsee.

Vierailija
9/26 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi on niitä muunkinlaisia variaatioita mies päällä - nainen alla -asennolle kuin se, että mies on suorien käsivarten varassa. Tai siis ei toi mun mielestä ole mikään kaikkein paras vaihtoehto!

Noin ylipäätään en kyllä saa orkkua, jos mies aktiivisesti liikuttaa munaa mun sisässä. Mun pitää saada keskityttyä orgasmiin, eikä siitä tule mitään yhdynnässä, paitsi jos mies malttaa pysyä ihan paikoillaan ja korkeintaan pikkuisen liikuttaa silloin tällöin.

Yleensä saan suuseksin avulla tai sitten runkkaan niin, että mies on vieressä ja katselee.

Vierailija
10/26 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun on myös pakko keskittyä sen orkun saamiseen ihan täysillä ja se miehen aktiivinen liikkuminen häiritsee keskittymistä. Pitää pystyä puristamaan lihakset tietyllä tavalla tiukaksi ym.

Vierailija
11/26 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta aika harvoin tulee orgasmi ihan pelkästä penetraatiosta. Siihen vaaditaan kunnon kiihotus ja tällainen asento: mies päällä, liukkaria klitoriksen kohdalla, hyvin PIENI liike ja miehen lantio tiukasti mun lantiossa kiinni.

Tässä asennossa tulee samalla aikaa ihan mieletön klitoris- ja emätinorgasmi, jos on tullakseen. Iso O voi kestää jopa pari minuuttia. Jostain syystä ei toimi aina, muutenhan sitä käyttäisi alituiseen.

Yleensä on kuitenkin omat kädet apuna tuossa kiihotuksessa, mies keskittyy enemmän rintoihin tai takapuoleen.

Vierailija
12/26 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä on sorimet? *reps*

Vierailija
13/26 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin en saa koskaan. Ratsastaminen tuntuu pahalta.

Lusikka-asennossakaan en tule.

Joten lähetyssaarnajassa otamma ensin orkut mulle ja sitten takaapäin miehelle :-)

Vierailija
14/26 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rentoutua, voi jännittää lihaksia, vaihtaa asentoa, mies hieroa klittaa jne... mutta mikään ei toimi.

silloin saan jos itse hieron klittaa samalla, mutta yhtähyvin sitten voi touhuta yksin.

Vierailija
15/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla että mies on tiiviisti häpyluun päällä. Hidasta toimintaa, ja välillä pysähdellen. Toisinaan nostan jalat ylös, sekin välillä toimii.

Sivuttain ja takaa en saa. Joskus onnistuu ratsastaen.

Vierailija
16/26 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

silloin saan jos itse hieron klittaa samalla, mutta yhtähyvin sitten voi touhuta yksin.

Mikä ihmeen asennevamma tämä on? Ei ole ihme jos niitä orkkuja ei yhdynnässä saa, jos vetää noin tiukkoja sääntöjä sille miten " oikea" orgasmi tulee saada.

Mulle rakastelu on yhteistä, ihanaa aikaa rakkaan kumppanin kanssa. Ajattelen että sillä hetkellä meillä on tavallaan yhteinen ruumis, ja on ihan sama kenen kädessä ne sormet on, jotka mut saa laukeamaan.

Vierailija
17/26 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mikä ihmeen asennevamma tämä on? Ei ole ihme jos niitä orkkuja ei yhdynnässä saa, jos vetää noin tiukkoja sääntöjä sille miten " oikea" orgasmi tulee saada.

Mulle rakastelu on yhteistä, ihanaa aikaa rakkaan kumppanin kanssa. Ajattelen että sillä hetkellä meillä on tavallaan yhteinen ruumis, ja on ihan sama kenen kädessä ne sormet on, jotka mut saa laukeamaan.

Kokeile harrastaa 10 vuotta seksiä niin että saat VAIN omin sormin, ja jos olet sen jälkeen asiaan tyytyväinen niin tule sitten valittamaan asennevammasta... Ja missä minä mistään " oikeasta orgasmista" puhuin? Kun joskus saisi muuten kuin runkkaamalla!

sama

Vierailija
18/26 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kerran saanut orgasmin yhdynnän aikana niin, etten käytä sormia tai miehen sormia apuna. Silloin asento oli sellainen, että mies istui sängyllä ja minä istuin hänen päällään, vatsat vastakkain. Liike oli just sellaista pientä " nitkuttelua" . Muutoin sormet on ollut aina käytössä, ja saan aina orkut.

Vierailija
19/26 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis olin 12 vuotta kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa en juuri koskaan saanut orgasmia. Yhdynnässä orkku tuli ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Ei tullut jostain kumman syystä mieleen käyttää omia sormia. No, oli suhteessa paljon muutakin vikaa, mutta kyllä vikaa oli myös omassa asenteessa.

Nyt olen hyvässä suhteessa, ja ns. yhdyntäorkkuja ilman käsiä tulee tsägällä. Ehkä kerran kuussa (aktiivinen seksielämä, joten se on harvoin). Omien käsien avulla saan upeita orgasmeja rakastellessa. Runkatessa orgasmi on mulla paljon laimeampi, tylsempi, ja siitä puuttuu se ihana yhteisyyden tunne, joka rakastellessa on.

Että tältä pohjalta kommentoin.

19

Vierailija
20/26 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, siis olin 12 vuotta kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa en juuri koskaan saanut orgasmia. Yhdynnässä orkku tuli ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Ei tullut jostain kumman syystä mieleen käyttää omia sormia. No, oli suhteessa paljon muutakin vikaa, mutta kyllä vikaa oli myös omassa asenteessa.

Nyt olen hyvässä suhteessa, ja ns. yhdyntäorkkuja ilman käsiä tulee tsägällä. Ehkä kerran kuussa (aktiivinen seksielämä, joten se on harvoin). Omien käsien avulla saan upeita orgasmeja rakastellessa. Runkatessa orgasmi on mulla paljon laimeampi, tylsempi, ja siitä puuttuu se ihana yhteisyyden tunne, joka rakastellessa on.

Että tältä pohjalta kommentoin.

19

Minä siis en saa yhdynnässä koskaan ilman omia sormia. Enkä suuseksillä, en miehen sormilla, en sauvoilla en millään.

Ja omalla kohdalla orgasmi tuntuu paremmalta yksin. Yhteisyyden tunnekin on kadonnut.

sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän