Vierailija
Poiminta

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Sivut

Kommentit (306)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vilpoiseen hihattomaan mekkoon, joka ei purista ei kiristä mistään ja joka päällä voin tehdä kaikki päivän työt näin lomalla.  Ohut on ja läpinäkyvä, mutta ei haittaa näissä mökkimaisemissa!

Vierailija

Juuri nyt pelkät pikkuhousut kun istun kotona suljettujen verhojen takana, jos tästä johonkin lähden heitän Lidlin maksimekon niskaan ja tennarit jalkaan.

Vierailija

Kävin juuri kaupassa. Torstain caprit, Eccon sandaalit ja ohut t-paita jostain teknisestä materiaalista, jonka olen saanut tuliaisiksi Yhdysvalloista. Mutta kuuma on.

Kotona vain pikkarit ja paitulit päällä.

Vierailija

Väljät vakoiset lyhyet, ohutta puuvillaa olevat shortsit. Ei pikkareita, ne hiostavat. Valkoinen melko peittäväkin yläosa, sellainen tunikamallinen.  Ei rintsikoita. 

Paljain jaloin kuljen ja suosittelen muillekin. Se viilentää ihan älyttömästi. Ihan kaupungin kaduilla ei ehkä ole hyvä, mutta lähes joka paikassa muualla. 

Vierailija

Pukeudun aina hihattomaan mekkoon näillä keleillä, joko polveen asti ulottuvaan tai maksimekkoon. Poikkeus ainoastaan pyörälenkit ja treenaus, jolloin puen treenivaatteet, toki hihattomina ja lyhytlahkeisina. Nyt päällä on sininen puolipitkä mekko. 

Vierailija

Pehmoseksi kulahtanut paituli, ei muuta.
Rintsikoita en kyllä kuumalla laita, en alkkareitakaan.
Mies tuntuu tykkäävän näistä helteistä...😁

Vierailija

Tänään olin kävelyllä Kaivarin rannassa ja ympäristössä ja mulla oli pitkät ohuet puuvillahousut, hihaton edestänapitettava paita, lenkkarit ja lippis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.

Unohdit mainita lierihatun värin😉😁

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat