Saako miehet käydä kaupassa ilman paitaa?
On aika kuuma ulkona ja ajattelin lähteä lähikauppaan ihan ilman paitaa. Onko se ok?
Kommentit (73)
Saat mennä. Itse käyn paidatta kaupassa. Tuntuu että se on ongelma muille, ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI!! Saat olla ilman paitaa kotona ja uimarannalla. Muualla et.
Häh? Miksei? No ihan sama. Aion mennä paidatta kuitenkin, kun ei näin kuumia päiviä montaa vuodessa ole. Kyllähän ihmiset näkevät paidattomia miehiä uimarannoillakin, kuten sinäkin huomautit.
Ap
Jos aiot mennä joka tapauksessa, mikä oli tämän aloituksen pointti?
Mitä helvettiä. Potki kiviä. Käyny monta kaupassa ilman paitaa. Saatanan lumihiutaleet
Tänään vartija heitti Prismasta ulos, kun isännän paita kastui ja likaantui matonpesussa ja tuli kauppaan ilman paitaa.
Eli taitaa olla HOK-Elannon kaupoissa sääntö, ettet ole tervetullut hakemaan lapselle jäätelöä pelkästään pitkissä shortseissa.
EI saa.
Jos olet eri mieltä, osoitat olevasi täysin sivistymätön moukka. Eikä kyse ole lämpötilasta kaupan ulkopuolella.
Lain mukaan sekä miehet, että naiset saavat käydä nännit paljaana kaupassa :)
Kyllä, paita pois ja shortsit jaljaan !! Ja menoksi
Mutta palstanaisten mielestä zelensky saisi olla ilman paitaa missä vaan? Mitä kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, paita pois ja shortsit jaljaan !! Ja menoksi
Mitä niillä shortseillakaan tekee, jos kuuma on? Samantien kulkusillaan vaan, ainakin jos on kroppa kunnossa. 😎
No ei todellakaan mennä kauppaan tai yhtään mihinkään julkisiin tiloihin ilman paitaa.
En lakkaa ihmettelemästä, miksi muuten pitkälle kehittyneessä yhteiskunnassa, ihmisten sivistyksen taso on laskenut kuin lehmänhäntä ja ihan perusjutuissa ollaan aivan pihalla.
Luultavasti asiaan ei kaupan taholta kukaan puutu, mutta tulisiko ihmisen itse ymmärtää käyttäytyä paremmin? Tosin missä menee raja? Paidaton, bikinien yläosa, narutoppi mikä ei peitä mahaa, toppi, hihaton paita, tpaita?