Vierailija

Olisi kiva jutella.

Sivut

Kommentit (128)

KILTTIYS

Lopeta kilttiys. Ole röyhkeä ja dominoiva mies.

Käy salil ja parturis, selaa Jordan Peterson settei.

Sisäistä tää quote : Be content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet ollut masentunut? Pystytkö käymään töissä?

Ainakin 15 vuotta, oireillut luultavasti jo aiemmin. Pystyn käymään silloin tällöin töissä jos kroppa ja mieli sen sallii ja on sopivaa työtä, viimeksi olin koko toukokuun töissä.

ap

Vierailija

Lisää Laozia:

"If you are depressed you are living in the past.
If you are anxious you are living in the future.
If you are at peace you are living in the present."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi olet masentunut?

Monen tekijän summa, nuoruudessa tapahtunut useampi traumaattinen juttu sekä psykologin tutkimuksissa haivaittu viitteitä asbergeriin ja add:hen jotka luultavasti ovat hankaloittaneet elämääni syntymästä asti, nämä siis havaittu vasta vuosi sitten ja sitä ennen miettinyt miksi kaikissa asioissa minulla on hankaluuksia selviytyä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisää Laozia:

"If you are depressed you are living in the past.
If you are anxious you are living in the future.
If you are at peace you are living in the present."

And if you are Zinccis you are living In the Past, Future and Present whatever u want doesn´t matter ..

Zinc

Vierailija

Haastan sinut ap lähtemään pyörälenkille ja uimaan. Sortsit jalkaan, t-paita päälle, uikkarit, pyyhe ja juomapullo reppuun. Aja kymppi mahtavassa aurinkoisessa säässä ihaillen maisemia ja antaen mielen levätä. Lopuksi hyppää jokeen, järveen, mereen tms. ja uiskentele, kelluskele nautiskele. Sitten takaisin, jotain herkullista ruokaa, hyvää musaa ja on kumma jos olo ei ole jo vähän parempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa miksi olet masentunut? Syötkö lääkkeitä tai käytkö terapiassa?

Tuossa ylempänä hiukan kertoilin syitä. Syön tällä hetkellä rauhoittavia ahdistuneisuuteen ja melatoniinia että saisin nukutuksi kun meinaa yöunet jäädä vähiin. Terapiassa en ole käynnyt, varmaan olisi pitänyt mutta rahatilanne ei salli tai muista syistä jäännyt, käyn kunnan mt-hoitajan juttusilla 1-2 kertaa kuussa.

ap

Vierailija

Oletko kertonut kellekkään kaikkea ongelmallista ja traumaattista mitä elämässäsi on tapahtunut? Olen kolkyt ja myös masentunut. Myös mulla on traumaattisia asioita menneisyydessä. Kavereita ja perhe on, mutta mun ongelma on myös se, että pidän yllä ihme kulissia. Joitain juttuja olen paljastanut eri ihmisille, mutta kellään ei ole kokonaiskuvaa mun tilanteesta. Iltaisin kävelen koiran kanssa hautuumaan ohi ja toivon että olisin itsekin mullissa. Elämä tuntuu ihan kamalan merkityksettömältä ja itken paljon. Tsemppiä ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haastan sinut ap lähtemään pyörälenkille ja uimaan. Sortsit jalkaan, t-paita päälle, uikkarit, pyyhe ja juomapullo reppuun. Aja kymppi mahtavassa aurinkoisessa säässä ihaillen maisemia ja antaen mielen levätä. Lopuksi hyppää jokeen, järveen, mereen tms. ja uiskentele, kelluskele nautiskele. Sitten takaisin, jotain herkullista ruokaa, hyvää musaa ja on kumma jos olo ei ole jo vähän parempi.

Uimassa en ole vielä käynnyt, jossain vaiheessa varmaan mutta toistaiseksi ei onnistu kun käsi kipeä niin uiminen ei onnistu ellen mene vain sitten vain veteen lillumaan. Pyörää en omista. Sauvakävelyillä tai metsäkävelyillä tulee käytyä mutta näin kuumalla säällä ovat jäännet vähän vähemmälle. Ei se olo ole näillä tai ruualla tai musiikilla kohentunut, sen verran vaikea masennus ettei nämä keinot kyllä oloa paljoa tai juurikaan helpota.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat