Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (12260)

Vierailija

En kyllä niljaista huumerikollista kutsuisi herrasmiekeksi. Pahoinpitelysyyte toki kruunaa.
Tuo kuvio, kun huumerotta örähtää " soita", niin heti löytyy joku bimbo pantavaksi. Mutta useinhan naiset juuri tuollaisia oikein hinkuvat.
Ainoahan tässä sopassa, josta tässä ketjussa melskataan, jota i ole pahoinpitelystä syytetty, on Sofia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä vedotaan siihen, että Martinakin on pettänyt tai tuomittu rikoksista? Vaikka onkin, niin ei se tee ketään lainsuojattomaksi loppuelämäkseen saatika sitten lastaan.

Silti martina toi isben julkisuuteen ALUNPERIN, vaikka isä oli toivonut, ettei toisi. Nyt Martina näköjään omistaa Isabellan ja käyttää tätä omana julkisuusmatskuna yksinoikeudella😔
Ei mulla muuta kun, että lapset pois somesta KOKONAAN.😡

Ensimmäiset kuvat Isbestä Martina julkaisi kostona Stefulle kun mies yritti erota muutama vuosi sitten.

Muistan kun Martina odotti Isbeä ja meni oikeen äitinsä kanssa akkainlehteen haastatteluun missä Anne alentavaan sävyyn jutteli miten Stefu on vielä ihan pikku kundi. No toivottavasti Stefusta on kasvanut mies joka heivaa tollaset muorit elämästään!

No arvaa että Martinaa, Eskoa ja Annea v*tuttaa vuokra kuutioissaan kun ei ole enää tilukset käytössä!

Mä luulen et Eskon ja Martinan yhteisillä tuloilla saisivat ostettua yhteisen vapaa-ajan viettopaikan jos kokee tarvetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä vedotaan siihen, että Martinakin on pettänyt tai tuomittu rikoksista? Vaikka onkin, niin ei se tee ketään lainsuojattomaksi loppuelämäkseen saatika sitten lastaan.

Silti martina toi isben julkisuuteen ALUNPERIN, vaikka isä oli toivonut, ettei toisi. Nyt Martina näköjään omistaa Isabellan ja käyttää tätä omana julkisuusmatskuna yksinoikeudella😔

Lapsi on tällä hetkellä täysin Martinan vastuulla, joten kaiketi hän voi myös päättää mitä siitä missäkin liikkuu. Edelleen lapsen isäähän ei ole kielletty lapsestaan mitään julkaisemasta. Ainoastaan tätä tämän hetkistä tyttöystävää. Eihän ne Martinan sutinatkaan lapsia kuvaa nettiin.

Sofia onkin vakavampi tapaus kuin sutina. Isän uusi avovaimo, koska asuvat tiiviisti yhdessä.

olosuhteiden pakosta asuvat. Jos Sofialla olisi ollut oma asunto niin tuskin asuisivat yhdessä tänä päivänä. Normaali ihminen tulee toimeen ihan omillaan, eikä raahaa ikea-kassiaan elättäjältä toiselle. Ehkä Sofiallekin tekis oikeasti hyvää kokeilla elämää ihan itsenäisesti. Olisi oma koti, omat tavarat, omat rahat, jolloin kukaan ei voisi riitatilanteessa kiristää "minun rahoilla, minun kiinteistöillä, jne."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja Katrie senkun hehkuttaa ystävineen instassa, kuinka Niko on kuivilla päihteistä vaikka linnakundit vetelevät kamaa kaksin käsin linnassa.

Kaikki tietää missä ne huumeet salakuljetetaan kiven sisään. Niko vanha kettu....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kuvat Isbestä Martina julkaisi kostona Stefulle kun mies yritti erota muutama vuosi sitten.

Muistan kun Martina odotti Isbeä ja meni oikeen äitinsä kanssa akkainlehteen haastatteluun missä Anne alentavaan sävyyn jutteli miten Stefu on vielä ihan pikku kundi. No toivottavasti Stefusta on kasvanut mies joka heivaa tollaset muorit elämästään!

No arvaa että Martinaa, Eskoa ja Annea v*tuttaa vuokra kuutioissaan kun ei ole enää tilukset käytössä!

Mä luulen et Eskon ja Martinan yhteisillä tuloilla saisivat ostettua yhteisen vapaa-ajan viettopaikan jos kokee tarvetta.

ja ainahan sen voi loman viettopaikan voi vuokrata. Eikä tarvitse kökkiä lomiaan kuivanmaan mökillä hangossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
NIko Ranta-aho ei ole sanonut entisestä puolisostaan Sofiasta julkisesti mitään, vaikka paljon on kyselty. Syytähän hänellä toki olisi ja paljon kerrottavaakin. Stefan Therman haukkuu sen sijaan entisen puolisonsa oma-aloitteisesti julkisuudessa mm. psykopaatiksi, vaikka häneltä kukaan ei ole kysynyt mitään. Kaikessa muussakin näissä kadessa miehessä on sama ero. Toinen on herrasmies ja toinen on roskavakeä. Molemmilla on rahaa ja rikoksia tehtynä.

Lopeta nyt se Raaka-Ranen palvonta! Herrasmies joka vetää tyttöystäväänsä kokaiini psykoosiissa pataan. Jos sinua noin kiehtoo tummat lyhyet miehet niin romaaneista löydät paljon parempia ja komeampia miehiä kun Niko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIko Ranta-aho ei ole sanonut entisestä puolisostaan Sofiasta julkisesti mitään, vaikka paljon on kyselty. Syytähän hänellä toki olisi ja paljon kerrottavaakin. Stefan Therman haukkuu sen sijaan entisen puolisonsa oma-aloitteisesti julkisuudessa mm. psykopaatiksi, vaikka häneltä kukaan ei ole kysynyt mitään. Kaikessa muussakin näissä kadessa miehessä on sama ero. Toinen on herrasmies ja toinen on roskavakeä. Molemmilla on rahaa ja rikoksia tehtynä.

Lopeta nyt se Raaka-Ranen palvonta! Herrasmies joka vetää tyttöystäväänsä kokaiini psykoosiissa pataan. Jos sinua noin kiehtoo tummat lyhyet miehet niin romaaneista löydät paljon parempia ja komeampia miehiä kun Niko.

Miksi Sofia ei lähtenyt kun sai pataan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä niljaista huumerikollista kutsuisi herrasmiekeksi. Pahoinpitelysyyte toki kruunaa.
Tuo kuvio, kun huumerotta örähtää " soita", niin heti löytyy joku bimbo pantavaksi. Mutta useinhan naiset juuri tuollaisia oikein hinkuvat.
Ainoahan tässä sopassa, josta tässä ketjussa melskataan, jota i ole pahoinpitelystä syytetty, on Sofia.

Voi kai se olla herrasmies, vaikka onkin huumerikollinen. Eihän mitään pahoinpitelyä ole tapahtunut, ainakaan Sofian mukaan.

Ja mikäli Rantis ois örähtänyt yhtään mitään Sofian puoleen, niin heti se ois rientänyt Sofiakin takaisin erottajalle. Nyt ei Sohvin vetovoima enää purrut huumeparoniin vaan piti palata takaisin hangon tiluksille pyöräilemään.

Vierailija

Joku tuolla kirjoitti Martinalle, että nosta kunnianloukkaus äläkä jätä juttua tähän. Martina totesi että en jätä. Hienoa!! Johan Se Stefan eron hetkellä haukkui Martinaa Narsistiksi (synkkä yksin puhelu), nyt sisio-psykopaatti. Martina tulee saamaan korvauksia sillä tekee julkista työtä ja jutuilla ei ole perää. Minusta Sohvin valheviestit jotka toki poisti mutta screenshot mennyt Martinalle että Martina ei jaksa hoitaa lasta, valehteli ettei kisojen jälkeen pitänyt tulla rosikseen myös.. peli on jo niin rumaa tuon Stefun käytöksen eroaikana+ mikä vaan jatkuu ja jatkuu että stoppi pelleilylle

Vierailija

Sofian instakuvailuun vielä palatakseni niin olihan ne juhannusjuhlavideot ihan myötähäpeää herättäviä otoksia. Sohvi kuvaa ja muut seurueen naiset yrittävät peittää kasvonsa, kun sohvi vaan kuvaa ja vielä julkaisee videot. Jos naiset tuskin ystäviksi voi kutsua olisivat halunneet, että heitä kuvataan niin tuskin olisivat kaikin keinoin yrittänyt vältellä kameraa. Kuvaisi nyt vain omaa naamaansa.

Joku tuon naisen järjenjuoksussa tökkii tuon somen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olisi aika, että tämä keskustelu poistettaisiin. Ei myöskään ole tasaväkistä, että Sofiaa saa haukkua mielinmäärin, mutta asiallisetkin Martinaa kritisoivat kommentit katoavat. Ei se Martina mikään enkeli ole ollut, vaan vaihtoi Stefuun lennosta ja petti Eskoa.

Eskon pettäminen on Martinan rikkeistä pienin! On aika poistaa tämä keskustelu koska täällä ei saa tasapuolisesti puhua kaikista osapuolista.

Tulitko vilkaisseeksi ketjun otsikkoa? Vinkki: tämä ei ole Martina-ketju. Perusta hänelle oma, jos kovin polttelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsi on tällä hetkellä täysin Martinan vastuulla, joten kaiketi hän voi myös päättää mitä siitä missäkin liikkuu. Edelleen lapsen isäähän ei ole kielletty lapsestaan mitään julkaisemasta. Ainoastaan tätä tämän hetkistä tyttöystävää. Eihän ne Martinan sutinatkaan lapsia kuvaa nettiin.

Sofia onkin vakavampi tapaus kuin sutina. Isän uusi avovaimo, koska asuvat tiiviisti yhdessä.

olosuhteiden pakosta asuvat. Jos Sofialla olisi ollut oma asunto niin tuskin asuisivat yhdessä tänä päivänä. Normaali ihminen tulee toimeen ihan omillaan, eikä raahaa ikea-kassiaan elättäjältä toiselle. Ehkä Sofiallekin tekis oikeasti hyvää kokeilla elämää ihan itsenäisesti. Olisi oma koti, omat tavarat, omat rahat, jolloin kukaan ei voisi riitatilanteessa kiristää "minun rahoilla, minun kiinteistöillä, jne."

Joo mutta niin vaan sai tungettua itsensä Stefanin kämpille. Sitähän täällä ja muualla on ihmetelty, että miten se tuon lokkeilun tekeekin niin sujuvasti. Ei onnistu suomalaiselta.

Vierailija

Stefun elämä on ollut kovin seesteistä viime kuukaudet. Ja ne ketkä sanoo, että heistä puhutaan paskaa ovat kateellisia. En keksi yhtäkään asiaa mistä tuolle porukalle pitäisi olla kateellinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas myös Katrie lähettelee suukkoja marsulle instassa😃. Katrie jolla on pieni lapsi hengailee huumepomon kanssa. Ja Martina tykkäilee huumepomon instapäivityksistä 😃. Mitä juttua mä en tässä nyt ymmärtänyt? Siis jos mä nyt vaan inhoan mun ex-miehen uutta naisystävää enkä siedä sitä silmissäni voinko mä vaatia että se ei kuvaa mun lastani ikkunan takaa ratsastamassa vaikka lapsen isä antaa luvan😁?

Heillä on vain joustava suhtautuminen huumeisiin, ei ehdoton nounou.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt voi sitten vanha marsu itse hoitaa muksunsa kun haluaa olla vaikea😃...tämä on tosiasia. Sääli vaan tytärtä, kärsii äitinsä edesottamuksista!

No eipä hoida, vaan heittää lapsen hoitoon isälle, kun itselle sopii. Jos olisi oikeasti huolissaan tuosta huumeporukaksi tuomitsemastaan sakista, lapsi ei ikinä sinne enää menisi. Tulisi valvotut tapaamiset. Ja ennen niitä, ei mitään tapaamisia.

Lapsi meni tädin ja isoäidin luo. He eivät ole rikollisia. Ja varmastikin haluavat lapsen luokseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt voi sitten vanha marsu itse hoitaa muksunsa kun haluaa olla vaikea😃...tämä on tosiasia. Sääli vaan tytärtä, kärsii äitinsä edesottamuksista!

No eipä hoida, vaan heittää lapsen hoitoon isälle, kun itselle sopii. Jos olisi oikeasti huolissaan tuosta huumeporukaksi tuomitsemastaan sakista, lapsi ei ikinä sinne enää menisi. Tulisi valvotut tapaamiset. Ja ennen niitä, ei mitään tapaamisia.

kuinka monta kertaa tai tuntia tuo lapsi on ollut isällään viime kuukausien aikana? Ja kehtaat vielä sanoa ettei Martina hoida lastaan, kun heittää lapsen isälle aina kun itselle sopii. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvin toi Stefu vetää. Kaikki sillat alkaa olla poltettuna ja tälyä vuodelta jo kolme rikosasiaa syyteharkinnassa. Ei ihme, että ei näytä enää liikkuvan kenenkään muun kuin "parhaan ikinä syntymäpäivälahjansa" kanssa. Sen sosiaalinen piiri alkaa muistuttaa Soffen piiriä: ei ole ystäviä, eikä kukaan enää kutsu minnekään. Hienoa, että nyt on heivannut sisarensakin instastansa pois. Taisi ollakin viimeinen linkki normaalielämään.

No kieltämättä menee huonosti jos viiminen lenkki normi elämään on siskon seuraaminen instassa😂😂 Oikeesti nauraa räkätin ääneen noille kahdelle viimiselle lauseelle!

Vierailija

Aika jännä, että Sofia väittänyt että lapsi tuli vääränä päivänä. Minä päivänä lapsen piti viettää isän kanssa aikaa, kun isä on eilen lähtenyt jo takas Helsinkiin Sofian kanssa ?
Ei sitä aikaa sille lapselle oikeasti ole, kun Sofia vaatii kaiken ajan itselleen.
Eli isä-tytär aikaa ei ollut yhtään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat