Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Erikoinen logiikka

Tuttuni perusteli suurta alkoholinkäyttöään sillä että on niin älykäs ja tiedostava ettei kestä maailmaa selvin päin. Sanoin että olen minäkin älykäs ja tiedostava mutten juo. Käsittelen maailmantuskan toisella tavalla. Tuttuni sanoi siihen etten ole niin älykäs ja tiedostava kuin hän koska jos olisin, joisin. Hän oli kännissä kun puhui näin.

• ylös 31
  • alas 6

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kännissä se maailmantuska ei edes tule käsitellyksi. Kännäämällä sitä vain pakenee.

• ylös 27
  • alas 9
Vierailija

Niin ap.. Hän käsittelee asioita juomalla ja sinä älykkäästi. Siinä voi sitten pohtia kumpi on älykkäämpi.

• ylös 24
  • alas 4
Vierailija

Suomen Mensan jäsenilleen teettämän gallupin mukaan älykkäät juovat keskivertoa vähemmän. :)

• ylös 17
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kännissä se maailmantuska ei edes tule käsitellyksi. Kännäämällä sitä vain pakenee.

Ei tosiasioita voi käsitellä mitenkään pois. Ainoastaan idiootti kuvittelee niin, koska ei ymmärrä mitään ..

Zinc

• ylös 6
  • alas 15
Vierailija

Mites me nyt käsitellään se, että olen lukenut tämän ketjun jo 10 vuotta sitten

Zinc

Vierailija

Se roomalainenkin sanonta on viini on viisasten juoma. Ja sillä viitattiin nimenomaan laadukkana viinin kohtuulliseen käyttöön sen terveysvaikutuksien ja sosiaalisten ulottuvuuksien vuoksi yhteisöllisten aterioiden kera.

Silti paikalliset suomi-denat ovat kätevästi vääntäneet sen muotoon "viina on viisasten juoma", samalla kun päivän kolmas jallupullo menee kurkusta alas.

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Kukapa tätä maailmaa koko ajan selvin päin kestäisi?

Olkaa onnellisia, jos kestätte.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Kyllä minäkin pidän itseäni älykkäänä ja tiedostavana. Iän karttuessa kokemuksen myötä on mukaan tarttunut jopa viisautta. Jos en juo, niin käy kuten sille mustalaisten hevoselle, että kuolee poisjuuri kun on oppinut juomattomaksi. Älykkyyttä ja viisautta voi vaikkapa käyttää siihen mitä juo.

Vierailija

Viina on viisasten juoma. Ja tyhmät tulkitsevat sanonnan niin että fiksut juo paljon, vaikka sillä tarkoitetaan juuri päinvastaista.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuttusi saattaa kuitenkin olla aivan oikeassa.

Kunnes juo aivonsa pihalle.

Vierailija

Onneksi en ole niin tyhmä ettenkö osaisi ratkaista älylläni myös mentaalipuolen ongelmia. Koska jos olet oikeasti älykäs, kykenet myös siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se roomalainenkin sanonta on viini on viisasten juoma. Ja sillä viitattiin nimenomaan laadukkana viinin kohtuulliseen käyttöön sen terveysvaikutuksien ja sosiaalisten ulottuvuuksien vuoksi yhteisöllisten aterioiden kera.

Silti paikalliset suomi-denat ovat kätevästi vääntäneet sen muotoon "viina on viisasten juoma", samalla kun päivän kolmas jallupullo menee kurkusta alas.

Mä olen käsittänyt tämän sanonnan vähän kuin vittuiluksi roomalaiselta toiselle. Olivat kuuluisia orgioistaan, joissa viiniä, ruokaa ja seksiä ei säästelty.

Sivut