Vierailija

Kumpi kannattaa valita? Olen kiinnostunut molemmista en vain millään osaa päättää.

Kommentit (16)

Vierailija

Mene töihin. Siellä selkiää mistä tykkäät.
Ihmettely ei auta.
Mene mihin vain töihin... tiedät sitten mikä siinä työssä kiinnostaa ja mikä ei ja mieti, että kumpaan noistaaloista se kallistuu.

Jos ei selkiä... niin mene toisiin töihin. Tutustu itseesi työelämässä.

Ihmettelemällä se ei selkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vähän, mikä sinua noissa keskenään hyvin erilaisissa aloissa kiehtoo, niin helpompi auttaa mietinnöissä :) 

Haluan auttaa ja puolustaa ihmisiä. Se on minulle tärkeintä työssä

Vierailija

Lue oikeustiedettä. Palkka tulevaisuudessa paljon isompi kuin sostt. Koulutus joka kelpaa monelle alalle. Arvostus myös parempaa. Sanoo sosiaalityötä opiskellut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lue oikeustiedettä. Palkka tulevaisuudessa paljon isompi kuin sostt. Koulutus joka kelpaa monelle alalle. Arvostus myös parempaa. Sanoo sosiaalityötä opiskellut.

Osaisitko kertoa laajemmin missä oikeustiedettä opiskellut voi työskennellä? Asianajajan, syyttäjän ja tuomarin lisäksi? - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Osaisitko kertoa laajemmin missä oikeustiedettä opiskellut voi työskennellä? Asianajajan, syyttäjän ja tuomarin lisäksi? - ap

Täällä yksi sossu, joka konsultoi kaupungin lakimiehiä harva se päivä. Minä olen se, joka tapaa asiakkaan, lakimies ratkoo näiden ongelmia ihan rauhassa toimistossaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä tahansa yrityksessä, työkkärissä, verottajan palveluksessa, ministeriöissä (arvaa, kuka kirjoittaa lait), valtionhallinnossa muutenkin, kaupan palveluksessa, pankeissa, vakuutusyhtiöissä...

Vierailija

Juristit voi työskennellä melkein missä tahansa. Sosiaalityössä on valikoima rajatumpi. Olen kuitenkin kuullut, että oikiksessa on kova kilpailu jo harjoittelupaikoista ja työpaikkojakin saa tosissaan hakea.

Sosiaalityöntekijöistä on jatkuva pula, kun kunnissa työolot ei ole aina kovin hyvät ja asiakaskunta on haastavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juristit voi työskennellä melkein missä tahansa. Sosiaalityössä on valikoima rajatumpi. Olen kuitenkin kuullut, että oikiksessa on kova kilpailu jo harjoittelupaikoista ja työpaikkojakin saa tosissaan hakea.

Sosiaalityöntekijöistä on jatkuva pula, kun kunnissa työolot ei ole aina kovin hyvät ja asiakaskunta on haastavaa.

Harjoittelupaikan saa helposti, jos tyytyy vähään. Sen sijaan parhaat lakitoimistot ottavat vain paraat opiskelijat trainee-ohjelmiin ja edelleen töihin. Valtiolle pääsee kuka tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Harjoittelupaikan saa helposti, jos tyytyy vähään. Sen sijaan parhaat lakitoimistot ottavat vain paraat opiskelijat trainee-ohjelmiin ja edelleen töihin. Valtiolle pääsee kuka tahansa.

Valtiolle on kyllä juristeillakin kova kilpailu. Lisäksi tuomioistuinuralle on paljon tuntua. Juristeja valmistuu nykyään todella paljon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat