Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keskenmeno alkanut kivulla vai vuodolla?

Vierailija
06.07.2006 |

Mahaa on poltellu illan ja vähän huolestunut olen. Vuoto on vain valkoista... :I

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki ovat alkaneet tosi vähäisellä limansekaisella verenvuodolla ja kivut tulleet vasta pikkuhiljaa seuraavana päivänä, samalla kun vuoto lisääntynyt.

Varsinaisen keskenmenon ajaksi kivut sitten koventuneet sen verran, että olen tarvinnut buranaa avuksi, tämä kovempi kipu ei ole kestänyt kuin siihen asti, että " kudosklöntti" poistuu ja sitten se alkaa heti helpottamaan ja vuoto kestänyt 7-9 päivää joka kerta. Minulla tämä " kohdun tyhjeneminen" on aina tapahtunut toisena päivänä vuodon alkamisesta, en tiedä onko se kaikilla niin vai vuotavatko jotkut pidempään ennen varsinaista tyhjentymistä.

Vierailija
2/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen alkoi ilman mitään tuntemuksia kovalla verenvuodolla viikolla 8. Tuulimunassa taas tuli ensin pientä rusehtavaa vuotoa ja sitten alkoi menkkamainen kipu, joka koveni siinä vaiheessa, kun alkoi kunnon verenvuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa todettiin tuulimuna ja alkanut keskenmeno.

Vierailija
4/4 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa todettiin. Ellen väärin muista, muutamaa päivää ennen oli kipeä kohta vatsan seutuvilla. Mutta ei mitään polttelua, sitä oli seuraavassa raskaudessa alkuvaiheessa aika kovanakin, ei ollut mitään ihmeellisempää sillä puoli vuotta myöhemmin syntyi hieno tyttö!