Jos olisit villasukkani pari, mihin olisit asunnossani piiloutunut?
Asunnon ulkopuolella se ei voi olla, sillä täällä ei ole käynyt ketään ja eilen illalla molemmat sukat olivat vielä yöpöydälläni. Ei ole yöpöydän alla, sängyssä tai sänhyn alla.
Kommentit (96)
Nyt on keskustelun paikan jäljellä olevan villasukan kanssa. Oliko sukkaparilla kenties parisuhdeongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on keskustelun paikan jäljellä olevan villasukan kanssa. Oliko sukkaparilla kenties parisuhdeongelmia?
*paikka
Patterin väliin sujahdin yöpöydältä.
Kiipeäisin kattolamppuun, jossa syttyisin kuumasta hehkulampusta tuleen seuraavan kerran kun lamppu laitetaan päälle ja sitten hyppäsin kamikatsella alas ja polttaisin koko kämpän kostona kun pakotit aina haistelemaan jalkahikeäsi
mulla roikkui kerran takista,ja huomasin vasta kaupassa! oli päätynyt vahingossa samaan koneeseen takin kanssa ja roikkui sivulla olevassa tarrassa.. pussilakana,housunlahje,lipaston alunen,kenkä on kans yleisiä. Pesukoneessa päätyy toisten vaatteiden sisuksiin. Itse olen monesti hävittäny pesupallon pyykätessä,joskus ihan totaalisesti ja lopulta löytynyt ihan ihme paikoista.
Minua alkaa nyt todella kovasti kiinnostaa, missä se on! Ap?
Vierailija kirjoitti:
Kiipeäisin kattolamppuun, jossa syttyisin kuumasta hehkulampusta tuleen seuraavan kerran kun lamppu laitetaan päälle ja sitten hyppäsin kamikatsella alas ja polttaisin koko kämpän kostona kun pakotit aina haistelemaan jalkahikeäsi
Hien haistelu on vähäinen hinta siitä, että ap on tarjonnut sukalle kodin ja liikuntaa. Veikkaampa että sukka on usein päässyt katselemaan telkkuakin.
Talonmiehen akka käynyt omilla avaimilla hakemassa malliksi?
Kävelt unissasi ja laitoit sen johonkin järjettömään paikkaan? Minä kuljetin joskus täysin tietämättä herätyskellon uuniin. Onneksi en sentään laittanut uunia päälle. Meinasin saada sydänkohtauksen kun se alkoi rämistä siellä peltiä vasten :D Sen jälkeen olen säätänyt uunin sulakkeen yöksi pois päältä, varmuuden vuoksi.
Yöpöydältä kaappasi peitto sen vällyjen alle ja joutui sitten patjuskan kanssa aktiin. poliisin patjaa en nyt tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen sukka?
Harmaa, tummanvihreillä raidoilla.
Ap
Yöpöydän ja sängyn välissä, siinä patjan reunassa.
Sinne madonreikään luultavasti. Tulee joku vaihturi takaisin. Tai sitten joku yksijalkainen tarvinnut vain toista. Tää on yhtä kimurantti kuin se rusina joka ilmestyi tyhjästä.
Onpas ihana keskustelu, tulin heti paremmalle tuulelle :) Toivottavasti kadonnut sukka löytyy!
Onkos sukan passi ja hammasharja vielä paikoillaan?
Olen täällä vaatemytyn sisässä tuolin alla. Tuu ettii mut. Menit ihan vierestä etkä huomannu. Seuraavaksi on sun vuoro mennä piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Sinne madonreikään luultavasti. Tulee joku vaihturi takaisin. Tai sitten joku yksijalkainen tarvinnut vain toista. Tää on yhtä kimurantti kuin se rusina joka ilmestyi tyhjästä.
Ei ole löytynyt vielä :( kaikki mainitut paikat tarkistettu paitsi se avaruusportaali sillä en tiedä missä se on. Toivottavasti meni edes tarpeeseen sille yksijalkaiselle. Mikä tyhjästä ilmestynyt rusina, alkoi kiinnostaa?
Ap
voi Ap, toivon että löytyy. Sukkasi ei tiedäkään miten hyvälle tuulelle tulin tästä ketjusta!
Minun asunnostani sukka löytyisi mitä ilmeisemmin koiran suusta, pedistä tai langanpätkinä ympäri kämppää, mutta jos sinulla ei kerran koiraa ole, niin eiköhön se jostain yöpöydän ja seinän välistä löydy, jos takaa avoin yöpöytä kuten minulla, saattanut tipahtaa myös yöpöydän laatikkoon.
Harmaa, tummanvihreillä raidoilla.
Ap