Väsynyt nyksä

Mikä on eksäsi verrattomin veto? Miten kauan eksä jaksoi pitää omaa showtaa n yllä ennenkuin alkoi elää omaa elämäänsä?

Kommentit (4)

Vierailija

Kertoo enemmän sinusta kuin ko eksästä. Et ole ottanut omaa elämää haltuun ja ehkä kärsit huonosta itseluottamuksesta kun seuraat eksäsi elämää.

Väsynyt nyksä

En siis seuraa eksää vaan hän pyrkii koko ajan hankaloittamaan elämääni lasten ja tuttavien kautta ja lyö edelleen kapuloita rattaisiin. Eksä pyrkii aktiivisesti kontaktiin vaikka ei ole mitään syytä keskustella enää diipadaapaa kun erosta on yli 2v.

Terapeutteja ja asianajajia on vaihtanut jo muutamaan otteeseen, kumma juttu ettei rahallakaan tunnu saavan itselleen rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kun ero oli tuore molemmat syyllistyttiin ylilyönteihin. Vähän huono sana kun en ole koskaan lyönyt naista. Aika pahaa miten aikuiset ihmiset voi olla ilkeitä toisilleen. Aivan törkeitä puheluita ja tekstiviestejä mitä ainakin itse häpeän. Nykyään ihan toisenlaista. Lasten takia on ollut pakko olla aina jossakin väleissä.

Monta vuotta jo niin että minä tai hän soitellaan niitä näitä ja voidaan puhua kuin kaverit. Ei mitään haikailua takaisin yhteen vaan ihan muuten pystymme keskustelemaan. Ex on ihan sanonut että sun kanssa on niin helppoa jutella. Niin varmaan onkin. Tiedän että minussa on vikoja mutta lopulta olen aika mukavaa jätkää.

Tämä keskustelu menee nyt vähän väärille raiteille kun kysyttiin niitä pahoja. Teki ex sellaisiakin mutta olen niin yli ja ohi että mielummin kerron hyviä. No yhden pahan saatte ja se on muiden suusta. Mun jälkeen hänellä oli aika vaihtuvia jätkiä. Sekin on hänen itsensä mukaan rauhoittunut. Kertoi itse ja totesin vain ettei järvi kulu soutamisesta.

Repeili nauruun ja sanoi että älä ikinä vertaa mua järveen. Mikä lie siinä sitten häiritsi? Oikeasti hyvä että tullaan toimeen keskenään. Sanon lopuksi näin että ei hän ole täydellinen mutta ihan ok nainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat