Vierailija

Sunnuntai on viikonpäivien ripuli

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Inhoan kaikkia muitakin pyhäpäiviä.
Olen ratkaissut asian niin, että olen tehnyt niistä arkipäiviä....eli teen pyhät töitä ja pidän viikolla vapaapäiviä.

Vierailija

Ihana vapaapäivä. Mutta huominen työpäivä ja työviikko ahdistaa. En jaksa enää käydä töissä!

Eikä niitä robotteja voida jo keksiä. Tekisivät kaikki työt ja ihmiset voisivat laiskotella kaikki päivät. 

Vierailija

Höpsistä! Sunnuntai on ihana, rauhallinen ja rento päivä aamusta iltaan. Tämäkin päivä on ollut perheen kanssa yhtä hymyä ja auringonpaistetta, hyväntuulista höpötystä ja hyvää ruokaa.

Huominen työpäivä on taas mukava ajatella ja suunnitella tulevaa viikkoa. Tykkään työstäni ja lähden joka aamu mielelläni töihin.

Vierailija

Jos sunnuntai menee maanantain ahdisteluissa, keksi jotain kivaa tekemistä sille päivälle, tai vaihda sellaiselle alalle, että voit tehdä töitä sunnuntaisin. Monilla aloilla sunnuntailta saa kovempaa palkkaa kuin arkipäiviltä.

Kyllä minuakin alkaisi ahdistaa, jos käyttäisin koko päivän vain seuraavan päivän odottamiseen.

Vierailija

Kyllä. Aina sunnuntaisin ajattelen kaiholla miten ihana fiilis oli perjantaina kun koko viikonloppu edessä, ja varsinkin lauantaina, jonne yleensä sijoittuu kaikki viikonlopun huippuhetket. Sunnuntaina tuntuu että uuteen viikonloppuun on ikuisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette muuta elämäänne siten, että teillä olisi hyvä työpaikka? Miksi tyydytte paskaan?

Ei se aina ole ihan niin yksinkertaista.

Toki siihen kannattaa pyrkiä.

Itse olen jopa nyt työttömänä onnellisempi kuin paskassa työpaikassa, jossa minua kiusattiin ja palkkakin oli niin huono ettei juuri eroa tästä tilanteesta, kun ehdin tehdä kaiken ruuan itse, satsata omavaraisuuteen ja bensakulut jäävät pois.

Loppuaukon summassa täyttää se hyvänmielen tunne, että nyt ei itketä joka sunnuntai-ilta ja maanantaiaamu töihin mennessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette muuta elämäänne siten, että teillä olisi hyvä työpaikka? Miksi tyydytte paskaan?

Koska ei ole mitään takeita, että ruoho olisi sen vihreämpää aidan toisella puolen.

Vierailija

Nyt näyttää siltä, että sunnuntai on hyvä päivä, mutta työsi on niin huono, että se pilaa ihanan vapaapäivänkin. Tuskin siis ne työpäivät kuitenkaan parempia ovat.
Vai ryyppäsitkö eilen ja krapula pilasi sunnuntain?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat