Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun en tykkää salmiaikeista tai lakritseista. Tosi hyvä pussi, sellasia kirpeähköjä hedelmäkarkkeja. On banaanin, vesimelonin, kiiwin, tuttifrutin, mangon, limen, granaattiomenan ja kookosen makuisia. ainut ei superhyvä maku on tuo kookos. Kirjoitan tämän vain siksi ettei tätä pussia poisteta valikoimasta koskaan jos ne Fazerilla sattuis näkeen tämän! Ja älkää rynnikö kaikki ostamaan sitä että mulle on näitä jatkossakin! Ps. Ovat vegaanisia, gelatiinivapaita ja luonnolliset värit ja maut. Ei maksettu mainos

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niitä pehmeitä kirpeitä karkkeja saisi olla enemmän. Ne muuthan ei ole kirpeitä.

Joo jos kaikki olisivat kirpeitä niin ois vielä parempi pussi!

Vierailija

Olenkin kaupassa katsonut ja miettinyt, kokeilisiko. Hmmm, nyt voisi. Pidän kirpeistä karkeista ja alkaa vanhat tutut jo kyllästyttää. Pitää kokeilla jotain uutta! Kiitti vinkistä, minä testaan myös :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
banskun muotoiset karkit oli parhaimpia

Mun inhokkeja :D

Ne pehmeät kookokset ja vaaleanpunaiset (niitä oli kahdenlaisia, en muista, minkä hedelmän makuisia niiden piti olla) oli parhaita. Kirpeät karkit on parasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tästä aloituksesta tuli karkki himo.
Onneksi on hunajaa, mutta olisipa karkkia....viellä kerkeisi... mutta ei peiton alta.

Mitä vielä ehtisi? Onko sulla joku karkinsyönnin aikaraja? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aloituksesta tuli karkki himo.
Onneksi on hunajaa, mutta olisipa karkkia....viellä kerkeisi... mutta ei peiton alta.

Mitä vielä ehtisi? Onko sulla joku karkinsyönnin aikaraja? :)

Villi veikkaus: kaupan aukioloajat rajoittavat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koko pussi? Siitä tulee joku 1000 kaloria. No ei tartte paljon muuta syödäkään sinä päivänä.

Tarkoitat varmaan miljoona kaloria. Eli 1000 kilokaloria.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat