Sivut

Kommentit (71)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No valista nyt meitä kaikkia, ap: minkä painousena 162cm pitkä voi kutsua itseään hoikaksi!

Saa painaa korkeintaan 30kg, muuten on läski!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No valista nyt meitä kaikkia, ap: minkä painousena 162cm pitkä voi kutsua itseään hoikaksi!

Saa painaa korkeintaan 30kg, muuten on läski!

Oh Nou, mä Painan 32 ja Oon sentin lyhyempi-mä Oon läski!

Vierailija

No kyllä on sun kaverisi, ap, jopa lihavan puolella. Kannattaisi nyt aloittaa laihis, kun muuten ei kelpaa miehille, kun miehille pitää olla hoikka ja naisen elämän tärkein asia on saada mies- tällä palstalla miehet sanoo niin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisten silmät tottuneet lihavien katsomiseen, niin että normipainoista pidetään hoikkana. Itse kävin lääkärill' vuosia sitten, paino oli tuolloin 65, pituus 167. Lääkäri oli kirjoittanut tekstiin, että hoikka. Kyllähän se kivalta tuntui , täytynee sanoa.
MItat ei todellakaan kerro kaikkea. Vatsalihavakin voi olla mainoltaan vaatimaton, mutta habitus ei näytä hoikalta.
Itse ihmettelen tätä nuorten naisten lihavuutta, joka on erittäin tavallista noi kolmikymppisissä naisissa.

Mä menin leikkaukseen ollessani 162/62. Papereisse luki ylipainoinen... Että näin. Se on hyvin yksilöllistä kuka miltäkin näyttää minkäkin painoisena. Jollain on laiha vyötärö ja paino jakaantuu tasaisesti eikä kukaan huomaa 10kg lihomista. Toiselle se kaikki tulee vyötärölle ja heti aletaan huomauttelemaan kun BMI on yli 22.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sentin lyhyempänä sanoisin että olet ihan oikeassa. Itse näytän hoikalta max 55 kiloisena ja siis silloinkin pitää katsoa totuutta hieman kaunistellen ;-)

Itselle sellainen hyvänolon ja hyvänmielen paino on 50-52 kiloa. Vaatteet ei ahdista, peilikuva ei ahdista eikä oma olo ahdista. Mulla siis paino kertyy ekana vatsaan/vyötäisille ja se extra tuntuu heti ikävästi istuessa, kumartuessa ja tuntuu ettei saa kunnolla edes henkeä kun laittaa kenkiä jalkaan.

Anorektikoksi, painoa ei uskota ja jatkuvasti "syötkö koskaan yhtään mitään?"  - sanoneet tuon painoisena eli n 50-kiloisena, siis todella usein sekä tutut että myös melko tuntemattomat miehet ja naiset.

Kaikki riippuu ruumiinrakenteesta ja lihasten määrästä.

Toki Suomessa on outoa lihavuuden ihailua, mitä ei muualta länsimaista löydy.  Suurin osa kansasta kuitenkin ylipainoisia.

Vierailija

Miten tää homma menee? Mulla painoindeksi 22. Olen yläosasta hyvin pieni, rinnat todella todella pienet. Takapuoli ja jalat ovat isot. Voinko olla terveyden kannalta ylipainoinen painoindeksistä huolimatta?

Tiedän, ettei alakroppaan kertyvä rasva ole yhtä epäterveellistä kuin esim. vatsaan kertyvä. Mutta olemattomat rinnat ja reisissä paljon rasvaa niin hämääkö se painoindeksiä? Olen siis pitkästä aikaa normaalipainoinen ja ihmettelen, miten tähän painoindeksiin mahtuu vielä näin paljon läskiä. Jos se olisi reisien sijaan rinnoissa niin en varmaan kiinnittäisi koko asiaan huomiota :)

Vierailija

voi hyvin olla hoikkakin tuolla painolla ja pituudella! Riippuu niin paljon rakenteesta ja siitä miten on paino kertynyt. Itselle kertyy melko tasaisesti ja ollessani 162/57 oli ainakin kaikkien lääkäreiden papereissa kuvattu hoikaksi. Ja miksi ei olisi, mahduin hyvin tuossa painossa xs- kokoisiin vaatteisiinkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
voi hyvin olla hoikkakin tuolla painolla ja pituudella! Riippuu niin paljon rakenteesta ja siitä miten on paino kertynyt. Itselle kertyy melko tasaisesti ja ollessani 162/57 oli ainakin kaikkien lääkäreiden papereissa kuvattu hoikaksi. Ja miksi ei olisi, mahduin hyvin tuossa painossa xs- kokoisiin vaatteisiinkin...

Ainiin ja unohdin mainita että nyt painoa tullut tuohon +10kg, ja s-koko mahtuu monissa vaatteissa (housut on kyllä 38) vaikka ylipainon puolella ollaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat