Vierailija

On epäreilua, että niin moni sairastuu tappavasti ilman omaa syytään ja sitten on kaltaisiani masentuneita, jotka eivät jaksaisi olla olemassa mutta joilla on fyysisesti kaikki ok. Voisinpa luovuttaa elimeni eteenpäin, voisinpa lahjoittaa elämäni sellaiselle, joka haluaa elää. Nyt menee puolen tusinaa ihmishenkeä hukkaan, kun kehoni aikanaan mätänee arkussa maan alla sen sijaan, että joku hyötyisi sydämestäni, maksastani, munuaisistani. Vaikka joku sairas lapsi saisi uuden mahdollisuuden, jos olisi laillista luovuttaa terveet elimensä eteenpäin ja saisi itse kuolla. Kaikki voittaisivat eikä teidänkään verorahoja kuluisi vuosikymmeniä minun eläkkeeseeni. Mikään ei kiinnosta ja olen väsynyt olemaan olemassa, mutta pysyn hengissä perheeni vuoksi.

T: masentunut epävakaa persoonallisuus

Kommentit (9)

Vierailija

Sä voisit tehdä elinsiirtotestamentin ja keskittyä pitämään elimesi priimakunnossa. Eihän sitä tiedä vaikka alkaisi samalla elämä maistumaan kun käyt kuntosalilla.

Vierailija

Elinluovutuskortti on ja hoitotahtoon merkitty, että elimet saa ottaa. Käytännössä on epätodennäköistä, että sattuisin kuolemaan juuri aivokuoleman, jolloin elimistäni olisi hyötyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä voisit tehdä elinsiirtotestamentin ja keskittyä pitämään elimesi priimakunnossa. Eihän sitä tiedä vaikka alkaisi samalla elämä maistumaan kun käyt kuntosalilla.

Kuntosali on idiooteille. Ulkona liikkuminen on paljon hauskempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuntosali on idiooteille. Ulkona liikkuminen on paljon hauskempaa.

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa itselleen masentuneen, epävakaan persoonallisuuden, elämän.

Höh, no ei tietenkään oman elämäni sisältöä, vaan elämä=henki=terve keho. Ymmärrätkö? Hengissä olemisen lahja sellaiselle, jolla on elämänhalua jäljellä, mutta keho pettämässä alta. Minä voisin ottaa hänen päättymässä olevan aikansa. Vaihtokauppa.

Ap

Vierailija

Jokaisella elämällä on merkitys. Jaa ihmisille tietoutta masennuksesta, tarjoa muille vertaistukea, itse et juuri nyt vaan osaa nähdä sitä kaikkea mitä joku muu sinussa näkee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat