Vierailija

Toivotonta, aina löydän itseni luovuttaneena. Välillä hyvä päivä ja syön terveellisesti. Eilen kokeilin viime kesän hellevaatteita ja olivat pieniä. Mitä tein v*tutukseen? Normaali ihminen olisi mennyt lenkille jasyönyt salaattia päivän. Minä tein vuoallisen lasagnea lohdutukseksi ja söin 3/4 osan. Sitten marjapiirakkaa puoli vuokaa.
Oli paha alkoholi ongelma ja +15kg ylipaino nousi +35kg ylipainoon. Nyt en juo mutta läski on ja pysyy.

Sivut

Kommentit (210)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä laihduin, kun lopetin laihduttamisen ja aloitin sellaisen työn, jossa ei ehtinyt syömään työpäivän aikana ja lisäksi on pitänyt pyöräillä töihin 30 km päivässä.

Vierailija

Päätin että leipäläpi aukeaa vain kolmesti päivässä ja annoskoko pidetään kohtuullisena. Leipä ja leivokset pois, ei mitään limun tai mehun kittailua, jos janottaa juon vettä. Lähtee paino tippumaan, ei kyse ole kuin itsekurista.

Vierailija

Mä jätin kaiken sellaisen pois, missä on lisättyä sokeria. Myös vehnää välttelen, kun se aiheutti mahavaivoja. Tällä keinoin ja tietysti liikuntaa lisäämällä laihduin 15 kiloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päätin että leipäläpi aukeaa vain kolmesti päivässä ja annoskoko pidetään kohtuullisena. Leipä ja leivokset pois, ei mitään limun tai mehun kittailua, jos janottaa juon vettä. Lähtee paino tippumaan, ei kyse ole kuin itsekurista.

Itsekurilla ei laihduteta, ei sellaista kukaan kauaa jaksa. Ruuan pitää olla sellaista, että pysyy kylläisenä muutamalla ruokailukerralla päivässä ilman kärvistelyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vhh-ruokavaliolla painon saa hallintaan.

Ei saa. Tutkimusten mukaan vhh:lla paino palautuu lähtöpisteeseen kaikkein todennäköisimmin, koska kukaan ei jaksa syödä pelkkää kermaa loppuikänsä. Lisäksi sen jälkeen normaaliruokavalioon palaaminen on vaikeaa ja nostaa painoa erittäin helposti.
Ap:n kannattaa unohtaa dieetit ja opetella syömään riittävästi mutta ei liikaa tavallista, kasvisvoittoista ruokaa. Koska sinulla on taustalla toinenkin addiktio, sinun kannattaa miettiä ylensyömisesi psykologista taustaa tarkkaan, ja ehkä yrittää hankkia siihen jotain ammattiapua. Mutta sinähän olet jo yhden riippuvuuden selättänyt, selätät tämänkin! Tsemppiä!

Vierailija

Minä laihduin kun aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion ja lisäsin laihdutukseen potkua pätkäpaastolla. En tiedä olenko koskaan aikuisiällä ollut näin sutjakka ja ikää on jo 40+. Olen ihan mielettömän onnellinen ja olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä olet nyt. Antti Heikkilä on oikeassa, vaikka moni luulee häntä turhan jauhajaksi. Sokerit on jätettävä pois, jos haluaa syödä terveellisesti ja voida hyvin.

Vierailija

Pysyvästi? En vielä millään. Mutta vlcd-valmisteilla kaikkien tai 2-3 aterian korvaaminen on ainoa keino joilla olen saavuttanut suurempia tuloksia. Niillä ei ole jatkuva nälkä ja päänsärky, toisin kuin jos söisi vastaavan määrän tai enemmänkin ruokaa.

Vierailija

Ei pelkkää salaattia vaan tarpeeksi proteiinia sopivilla kaloreilla ja lihastreeniä, niin se rasva palaa kun lihaksia ei kuluteta energiaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vhh-ruokavaliolla painon saa hallintaan.

Ei saa. Tutkimusten mukaan vhh:lla paino palautuu lähtöpisteeseen kaikkein todennäköisimmin, koska kukaan ei jaksa syödä pelkkää kermaa loppuikänsä. Lisäksi sen jälkeen normaaliruokavalioon palaaminen on vaikeaa ja nostaa painoa erittäin helposti.
Ap:n kannattaa unohtaa dieetit ja opetella syömään riittävästi mutta ei liikaa tavallista, kasvisvoittoista ruokaa. Koska sinulla on taustalla toinenkin addiktio, sinun kannattaa miettiä ylensyömisesi psykologista taustaa tarkkaan, ja ehkä yrittää hankkia siihen jotain ammattiapua. Mutta sinähän olet jo yhden riippuvuuden selättänyt, selätät tämänkin! Tsemppiä!

Älä levitä väärää tietoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pysyvästi? En vielä millään. Mutta vlcd-valmisteilla kaikkien tai 2-3 aterian korvaaminen on ainoa keino joilla olen saavuttanut suurempia tuloksia. Niillä ei ole jatkuva nälkä ja päänsärky, toisin kuin jos söisi vastaavan määrän tai enemmänkin ruokaa.

Noilla tuhoat elimistösi.

Vierailija

Aloin syömään puuroa ja kävellä. Söin kaikkea muuta kohtuullisesti paitsi sokerista luovuin sekä roskaruoasta. Lisäsin vihreää ja säännölliset ruoka-ajat 4- 5 kertaa päivässä. Otin tosi leppoisasti. Vuoden aikana katosi stressaamatta yli 20 ja seuraavana vuonna vielä kymmenen. Eli opettelin uudet elämäntavat. Pysyneet Poissa jo 3 vuotta. Painan 66 kg/ 178 cm. Ennen siis jotain sata kg.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloin syömään puuroa ja kävellä. Söin kaikkea muuta kohtuullisesti paitsi sokerista luovuin sekä roskaruoasta. Lisäsin vihreää ja säännölliset ruoka-ajat 4- 5 kertaa päivässä. Otin tosi leppoisasti. Vuoden aikana katosi stressaamatta yli 20 ja seuraavana vuonna vielä kymmenen. Eli opettelin uudet elämäntavat. Pysyneet Poissa jo 3 vuotta. Painan 66 kg/ 178 cm. Ennen siis jotain sata kg.

Hienosti tehty! :) Jatka samaa rataa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itsekurilla ei laihduteta, ei sellaista kukaan kauaa jaksa. Ruuan pitää olla sellaista, että pysyy kylläisenä muutamalla ruokailukerralla päivässä ilman kärvistelyä.

No jaa. Mun tekee mieli herkkuja, vaikka olisi syönyt kunnon lautasellisen terveellistä ruokaa. Mutta kun jaksaa kärsiä pari päivää mielitekojen ja "nälän" (henkistä nälkää) tunteen kanssa, niin helpottaa ja sitten voi ongelmitta syödä terveellisesti ja syömisestä pitää jopa muistuttaa itseä. Olen siitä onnekas, että tässä vaiheessa repsahduksia ei enää tapahdu. Ongelmia tulee sitten siinä vaiheessa, kun yrittää palata herkuttelun kanssa kohtuullisuuteen, sitten karkkihammasta alkaa kolottaa taas jatkuvasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No jaa. Mun tekee mieli herkkuja, vaikka olisi syönyt kunnon lautasellisen terveellistä ruokaa. Mutta kun jaksaa kärsiä pari päivää mielitekojen ja "nälän" (henkistä nälkää) tunteen kanssa, niin helpottaa ja sitten voi ongelmitta syödä terveellisesti ja syömisestä pitää jopa muistuttaa itseä. Olen siitä onnekas, että tässä vaiheessa repsahduksia ei enää tapahdu. Ongelmia tulee sitten siinä vaiheessa, kun yrittää palata herkuttelun kanssa kohtuullisuuteen, sitten karkkihammasta alkaa kolottaa taas jatkuvasti.

Syöt siis sellaista ruokaa, joka aiheuttaa mielitekoja. Järjetöntä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin sitä Mari Perankosken dieettiä, puuroa, puuroa ja paljon lenkkeilyä. Upeassa kunnossa on.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin juuri teen. Leipä ja limu ei pidä kylläisenä ilman kärvistelyä.
Ja kyllä sitä itsekuria tarvitaan, etenkin elämänmuutoksen alkuaikoina. Jos ei yhtään ole itsekuria ja mättää mitä sattuu, ei voi olettaa laihtuvansa.

Vierailija

Laihdutukseen tarvitaan itsekuria ettei sorru herkkuihin ja toisaalta ei tarvita koska ruokavalion pitää olla mieluisa ettei myöhemmin sorru herkutteluun ja lihoa takaisin.

Liikuntaa ei tarvi mutta toisaalta tarvitaan jos haluaa kiinteämmäksi ja lihaksia.

Nälässä ei tarvitse olla mutta toisaalta tarvitsee ettei tule liikaa kaloreita.

Hiilihydraatteja ei saa syödä mutta toisaalta myös tarvitsee ettei tule ummetus.

Kehopositiivisuuden myötä jokainen saa vapaasti olla sellainen kun on mutta toisaalta ylipaino tuo terveysongelmia.

Laihdutus on siis helppoa mutta toisaalta erittäin vaikeaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat