Sivut

Kommentit (434)

Vierailija

Oletteko puhuneet tästä siellä terapiassa? Kannattaa ehdottomasti puhua. Mitä mieltä miehesi on asiasta, miten voisi helpottaa sinun ja lasten oloa varikolla?

Vierailija

Liian aikaista miettiä vielä tuota, keskity toistaiseksi kaikkeen muuhun ”toipumiseen”. Ja jotenkin hieman turhaakin tuossa tilanteessa takertua tuollaiseen yksityiskohtaan, en oikein ymmärrä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ikävä tilanne. Olen itse vähän samankaltaisen kuvion kokenut ja jouduin itse väistämään, eli en enää käy yhteisessä harrastuksessamme. En saanut puolisoa vaatimuksista, itkuista potkuista ja raivareista huolimatta lopettamaan harrastusta. Eli itse hankin uuden harrastuksen ja toivon tämän kolmannen pyödän kuolemaa tai vakavaa loukkaantumista, koska ei tätä tilannetta mikään muu muuta. En haluaisi antaa tilanteen katkeroittaa sisintäni, sillä en pidä itseäni sellaisena ihmisenä. Mutta minkäs teet.

Vierailija

Tottakai sä menet mihin haluat et sä mitään väärää ole tehnyt. Itse ignooraisin vain sen naisen täysin saattaisin vain tokaista jotain jos yrittää tulla juttelemaan ei teillä ole mitään puhuttavaa ja pysyköön poissa silmistä. Et ala mitään nöyristellä.

Vierailija

Minä näkisin että tässä on nyt vastakkain avioliitto ja harrastus. Kumpi on tärkeämpi?

Koin itse lievemmän version tästä kuviosta, kun hirveän eron ja sen jälkeen suoranaisen kiusaamisen (hän oli todella ilkeä minulle) jälkeen kävin samaa pientä lukiota kuin ex-poikaystäväni ja uusi tyttöystävänsä. Minun piti muka näyttää kaikille, kuinka voin nousta asian yläpuolelle ja käyttäytyä asiallisesti. Se oli ihan perseestä, minun olisi pitänyt vaihtaa koulua. Ei ikinä enää tuommoista pakotettua asiallisuutta exien eikä vihaamiesten kanssa.

En keksi silti ratkaisua. Laita miehesi sanomaan tuolle naiselle, ettei saavu paikalle, tai pikemminkin miehesi kaveri sanoo siskolleen että pysyy poissa. Keksikää joku uusi harrastus. Minä en menisi nöyryyttämään itseäni sinne.

Vierailija

Jep jos on kerran miehesi oikeasti paras ystävä tajuaa hän käskeä siskonsa pysymään poissa sotkemasta ystävänsä elämää. Tyhmä mies jos ei itse ymmärrä tehdä mitään. Se kaveri siis.

Vierailija

Sinä menet mukaan tietysti. Leuka pystyssä ja koko asian yläpuolella. Miehesi pitää huolen, ettei vaihda _sanaakaan_ tämän naisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän kolmannen osapuolen pitäisi pysyä paikalta pois? Pettäminen on parisuhteessa olevan vastuulla, ei sen, jonka kanssa petetään. Sinulla ei ole oikeutta vaatia, että tämä "kolmas pyörä" lopettaisi tuon harrastuksensa. Jos asia on sinulle kynnyskysymys, niin sinähän olet silloin ainoa henkilö, joka voi käynnit lopettamalla kohtaamiset välttää. 

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että hänen pitäisi väistää. Toki toivon sitä, ratkaisisi ongelman minun näkökulmastani, mutta toki ymmärrän etten voi sitä vaatia, enkä aiokaan.

Ja kyllä, olen samaa mieltä että pettäminen on pettäjän vastuulla, mieheni tässä on virheen tehnyt, en syytä naista, mutta en myöskään voi suhtautua häneen neutraalisti.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettei pettävä kusipäämiehesi vaan joudu luopumaan mistään.

Taustalla on paljon mistä en tänne kirjoittanut. Mies on kyllä luopunut ja tekee paljon töitä virheensä korjaamiseksi nyt. En koe, että harrastuksen lopettaminen hyödyttää ketään, toisi vain lisää harmia meille kaikille.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep jos on kerran miehesi oikeasti paras ystävä tajuaa hän käskeä siskonsa pysymään poissa sotkemasta ystävänsä elämää. Tyhmä mies jos ei itse ymmärrä tehdä mitään. Se kaveri siis.

Niin no, en koe että voin tätä vaatia, jos eivät itse reagoi asiaan.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän kolmannen osapuolen pitäisi pysyä paikalta pois? Pettäminen on parisuhteessa olevan vastuulla, ei sen, jonka kanssa petetään. Sinulla ei ole oikeutta vaatia, että tämä "kolmas pyörä" lopettaisi tuon harrastuksensa. Jos asia on sinulle kynnyskysymys, niin sinähän olet silloin ainoa henkilö, joka voi käynnit lopettamalla kohtaamiset välttää. 

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että hänen pitäisi väistää. Toki toivon sitä, ratkaisisi ongelman minun näkökulmastani, mutta toki ymmärrän etten voi sitä vaatia, enkä aiokaan.

Ja kyllä, olen samaa mieltä että pettäminen on pettäjän vastuulla, mieheni tässä on virheen tehnyt, en syytä naista, mutta en myöskään voi suhtautua häneen neutraalisti.

Ap

No millaisia vastauksia sitten toivot? Jos nainen ei lopeta tuolla harrastuksessa käymistä, etkä aio sitä vaatia (eikä sulla sellaiseen mitään mandaattia olekaan), niin ainoa vaihtoehto lienee on, että sinä lopetat sen harrastuksen, jos kerta tapaaminen siellä ei ole vaihtoehto. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

No millaisia vastauksia sitten toivot? Jos nainen ei lopeta tuolla harrastuksessa käymistä, etkä aio sitä vaatia (eikä sulla sellaiseen mitään mandaattia olekaan), niin ainoa vaihtoehto lienee on, että sinä lopetat sen harrastuksen, jos kerta tapaaminen siellä ei ole vaihtoehto. 

No eihän se kolmas osapuoli ole mitenkään vastuuton, jos hän on tiennyt miehen olevan varattu. Kyllä meistä kaikki joutuvat kantamaan vastuun omista tekosistaan. Voithan pyytää, että sinä ja miehesi menette paikalle mutta välttelette ko. naista? Mies voi myös suoraan sanoa hänelle ettei halua olla tekemisissä.

Vierailija

Minuakin kiinnostaisi tietää että mitä miehesi ajattelee tästä? Mitä hän ajattelee että miten tässä pitäisi toimia jotta sinulla olisi helpompi olla?

Vierailija

Et varmaan halua kuulla tätä, mutta luulen ettet pysty elämään asian kanssa.  Asia tulee kalvamaan sinua lopun elämääsi ja niin kauan kun mies pyörii noissa samoissa piireissä niin uhka uusintaan on aina olemassa.  Miehesi puheisiin en luottaisi yhtään sillä, jos hän olisi ollut luotettava niin tätä pettämistähän ei alkujaankaan olisi tapahtunut.  Asutteko jossain pikkupaikkakunnalla, jossa kaikkien ainoa harrastus on se varikolla pyöriminen? Suosittelisin muuttoa toiselle paikkakunnalle ja siellä uudet harrastuspiirit, jolloin pystyisitte oikeasti aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat