Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä ajatuksia kummajainen herättää?

Sivut

Kommentit (88)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
epävarma nainen, huono itsetunto?

päinvastoin, varma ja hyvä itsetuntoinen nainen ei tarvitse somea itsetunnon pönkittämiseen :)

Vierailija

Mitä hänestä nyt sitten pitäisi osata ajatella. En tiedä. - Tai no. Minulla ja naisella on, ainakin jotain yhteistä; kumpikaan meistä ei ole somessa (,ellei sähköpostia lasketa some -kanavaksi) tai Tinderissä. Pyyntöjä mm. Linkedininiin on kyllä tullut useampikin. kun taas Naamakirjaan pyytämiset ovat vähentyneet. 

Vierailija

Eivät oikein mitään kun eivät yleensä tiedä edes näiden olemassaolosta. Nykyään pitää näkyä jossain kun baarit ja työpaikat ovat kiinni. Ja muutenkin.

mies27v

Ehdottomasti posiitiivisia ajatuksia. Mun ensifiilikset: nainen, jolla itsetunto kohdallaan: ei tarvitse herutella tissipeppukuvilla tai kalastella huomiota itsetuntonsa pönkittämiseksi. Nainen, joka haluaa tutustua ihmisiin persoonina ja haluaa että häneen tutustutaan persoonana.

Tai sitten nainen, joka on kyllästynyt seksin perässä juokseviin miehiin. Nettideittipalvelut ovat äärimmäiset ulkonäkökeskeisiä ja siksi ovat näitä ällöttäviä sukuelinten kuvien lähettelijöitä pullollaan.

Ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin jos tällaisen naisen tapaisin sosiaalisissa ympyröissä, joka kertoisi olevansa ja elävänsä somejen ulkopuolella.

Vierailija

Näitä on kerrankin kiva lukea. Terveisin outo nuori nainen joka ei ole somessa. Tosin itse kyllä en mielelläni puhu asiasta ja tunnen asian vähän vaikeana. Monille niin selvä juttu. ( en ole ap)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat