Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millaista lahjaa ehdottaisitte? Pitäisi keksiä jotain kivaa. Haluan ilahduttaa hänet ennen kuin jää kesätauolle! Millaisia lahjoja te olette vieneet? Tuttavani ehdotti, että veisin kukkia, mutta ei. Terapeutti on mies ja ei varmaan tykkää kukista.

Sivut

Kommentit (151)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kesäkauden ilmestynyt muumimuki. Kraka/mirri huumoriteemalla. Muovailuvahalla itse muovailtu kesäinen hahmotelma alustalle. Mäkkäriateria/lahjakortti hampparipaikkaan.

Vierailija

Kasva jo aikuiseksi! Et tietenkään vie mitään typeriä kesälahjoja. Olisi vaan tosi vaivaannuttavaa sille terapeutille. Vaikka provohan tämä toki on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeesti!?! Arvaa mitä se sanoo susta kotonaan kun näyttää sitä lahjaa vaimolleen?? Taas on yks sekopää ihastunut minuun.

Mutta eihän ammattilainen toimi niin! Terapeutti ei ikinä puhuisi minusta pahaa. On ystävällinen ja kiltti luonteeltaan. Aina valmis auttamaan, kun minulla vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti!?! Arvaa mitä se sanoo susta kotonaan kun näyttää sitä lahjaa vaimolleen?? Taas on yks sekopää ihastunut minuun.

Mutta eihän ammattilainen toimi niin! Terapeutti ei ikinä puhuisi minusta pahaa. On ystävällinen ja kiltti luonteeltaan. Aina valmis auttamaan, kun minulla vaikeaa.

Totta kai se on aina valmis auttamaan, koska oot sen ASIAKAS! Et ole hänelle mitään muuta kuin toimeentulo muiden hänen asiakkaiden tavoin. Miten muuten kuvittelet, että hän olisi ystävällinen ja kiltti ja valmis auttamaan?

Tsiisus mikä sekopää ap on. Mutta onneksi tää on vain provo.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat