Vierailija

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Sivut

Kommentit (499)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan se tärkeää. Ei ole kivaa, kun maha pömpöttää, on allit ja kaksoisleukaa. Vielä kun saisin sisäistettyä, että herkkuja syödään kerran viikossa, eikä joka päivä.

Vierailija

Väittäisin, että se tärkeä asia ei ole hoikkuus, vaan vyötärö-lantiosuhde, joka tosin on hoikilla ja nuorilla todennäköisemmin kohdillaan.

Vierailija

60 / 170 on ihan normaali paino. Mies ei ole mikään kummajainen pitääkseen sellaisesta. Siinä ei ole mitään paheksuttavaa. Mutta miehet useimmiten hyväksyvät tai jopa suosivat naisessa myös "pehmeyttä".

Vierailija

Hoikkuus kertoo hyvinvoinnista. Jos on töissä 10 tuntia päivässä, ei ole aikaa liikkua. Ja taas ei rahaa syödä terveellisesti. Pullamössö on halpaa verrattuna marjoihin ym. terveellisiin ruokiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.
Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.

Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.

Vierailija

Tasapaksu ja tanakka ei näytä nuorelta eikä hedelmälliseltä, ei edes naiselliselta. Vaihdevuosissa melkein kaikille alkaa kertyä ekstraa keskivartaloon. Miesten liskoaivot tulkitsevat tämän ihan oikein hedelmättömyydeksi, mikä ei innosta kylvämään siementä. Samaan aikaan voi hyvin olla, ettei mies haluaisikaan tehdä lasta, mutta hänen liskoaivonsa haluavat. Aina ja poikkeuksetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi syöminen on niin tärkeää, että sitä täytyy tehdä ylenmäärin?

Ruoka tuo turvaa ja lohduttaa. Maha täynnä elämä tuntuu mukavammalta. Verensokeri on korkeammalla.
Kai se on jokin esiaikainen vaisto, että ruokaa pitää hamstrata. Jos on ollut ruuasta puutetta tai niukkaa vaikka kolme sukupolvea aikaisemmin, geeneissä voi olla koodattu pelko nälästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten huomio on niin tärkeä sinulle? olisikohan aika opetella rakastamaan ihan itse itseään?

Haluaisin olla itseni takia hoikka.

Vierailija

Hoikkuus edustaa funktionaalisuutta, energisyyttä, nuorekkuutta - ja pienikokoisuutta (koska keskivertokin miehen värkki on pienikokoinen)

Vierailija

En tiedä, mutta itse olen aina ollut hoikka ja liikunnallinen ja kieltämättä miehiä on riittänyt ja yhä saan huomiota, vaikka olen löhes 50. Nyt ihaillaan sitä, että on tässä kunnossa tässä iässä.

Esim nykyinen mieheni on hyvin liikunnallinen joten hän ihailee hyvää kuntoa, voimaa ja notkeutta, Tuntuu, että kyse ehkä enemmän elämöntavasta kuin ulkonäöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.
Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.

Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.

Minkä sitten ajattelet olleen paleoliittisten
venuspatsaiden tarkoitus?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat