Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" lika-neuroosi" +ruoka

Vierailija
05.07.2006 |

Tän paremmin en osaa otsikoida.. Onko kellään muulla sellaissta, että ällöttää syödessä, jos eri ruoka-aineet koskevat toisiaan? Esim. salaatti ja ruuan kastike(lämmin). Jos syön esim. jäätelöä pikkukulhosta, ja otan toisen annoksen, vaihdan aina uuden kulhon (en halua syödä siitä samasta " likaisesta" ). Olenko outo..??

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään samaa mukia vesimukina pitkään, ennenkuin tiskataan. Teet todella paljon tiskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasista juodessa pyöräytän joka kulauksen jälkeen lasia niin, että huulet eivät osu samaan kohtaan uudestaan. Paitsi uudella kierroksella..

ap

Vierailija
4/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannattaisi harkita jotain psykiatrille menoa. En sano tätä millään pahalla, mutta tuo kyllä on ihan liikaa.

Vierailija
5/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi aika epänormaalilta kuulostaa. Ihan kuin poikani joka on sairas!

Vierailija
6/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy muita??

Vierailija
7/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuolla ylempänä jo mainitsikin, aspergerin oireyhtymässä voi esiintyä samansuuntaisia " oireita" ...

Vierailija
8/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten vaikka olis jotain piirteitä aspekeesistä (en osaa kirjottaa) ?

Vierailija
9/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelma, jota pitää yrittää hoitaa ja pian.

Vierailija
10/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen kärsinyt myös pakkoneuroosesta ja ne on ihan eri juttu... niihin löytyy lääkettä :)

yks ulkopuolinen joka taas ihmettelee näitä kommentteja!

Vierailija
11/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasista juodessa pyöräytän joka kulauksen jälkeen lasia niin, että huulet eivät osu samaan kohtaan uudestaan. Paitsi uudella kierroksella..

ap

Vierailija
12/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoneuroosit ja aspergerin oireyhtymä ovat eri asioita...

Vierailija
13/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sairaus. Älä petä itseäsi, vaan mene psykiatrille.

Vierailija
14/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans teen tota lasi juttua... en enää tosin niin usein, mutta ymmärrän sun pointin. Mulla on myös sellanen, että jos joku koskee mun ruokaan niin mua ällöttää ja jos joku antaa mulle esim. kahvikupin silleen että sen sormet osuu siihen kohtaan mistä juodaan niin ällöttää todella kamalasti!

Vierailija
15/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai se on tapa, jatkunut lapsuudesta asti. Hyvä jos on muitakin samanlaisia..

ap

Vierailija
16/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska juttu kun itekin muistan noi jutut lapsuudesta ja nuoruudesta :D en ole kanssa itteeni koskaan sairaana pitänyt ja ylpee olen ollut kummallisuuksistani...

Vierailija
17/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei kaikki diagnoosit osu mitä täällä annetaan!

Vierailija
18/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua täällä kenellekään mitään diagnooseja tehdä mutta kun nyt avasin tämän ketjun, niin vastasin jotain pientä. Enkä omasta mielestäni mitenkään diagnosoivasti... Ja minusta ap kuit. itsekin oli vähän mietteliäs käyttäytymisensä suhteen...

Vierailija
19/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään en koe olevani mitenkään henkisesti sairas!!!

ap

Vierailija
20/28 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosia en pysty antamaan, mutta kyllä pystyn ihan maalaisjärjellä ja elämänkokemuksella sanomaan, ettei tuo ole ihan normaalia. Tuo on oireilua jostakin epätavallisesta. Normaalisti voi kyllä antaa ruoka-aineiden koskettaa toisiaan tai syödä toisenkin annoksen samasta astiasta. Ap, miehesi on ihan oikeassa siinä, ettei niitä astioita pitäisi kulua niin paljon. Toivottavasti asiat pysyvät sellaisissa mittakaavoissa, etteivät rajoita liikaa normaalia elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä