Sivut

Kommentit (2498)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Stefu oli illan aikana yhteydessä Sofiaan, jolle ei kertonut kuitenkaan Melissan ja tämän naispuolisten kavereiden läsnäolosta.

– Hän sanoi Sofialle viettävänsä iltaa poikien kanssa. En ymmärrä salailua, koska mitään ei tapahtunut. Näytin ainoastaan tissini pojille.

Vierailija

Kai Stefan haluaisi viettää poikamieselämää pitkän suhteen jälkeen... Nyt joutuu jatkamaan salailua jos meinaa "naimisiin mennä"

Mutta eiköhän se ole Sofialle ihan ok, kunhan rahahana pysyy auki :) win-win

Vierailija

Stefanhan kommentoi instassaan tuohon naimisiinmenojuttuun että ehkä menee naimisiin JOSKUS TULEVAISUUDESSA. Ja että ei ole parisuhteessa vaan: 

Ovat ystäviä Sofian kanssa= Friends with benefits.

Kukaan täällä koskaan kuullut termiä aiemmin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näyttäisin tissini parista tonnista. Hitto, kolmelle kun vilauttais ni olis lomarahat kasassa. Ei Sofia mihinkään lähde, koska raha. Stefanilla on sitä ja Sofia on itsekin pyrkyri joka antaa p.llua rahasta, näin se vaan on.

Mä voisin vilauttaa tussua...eihän se ole kuin karvoja ja ihoa.
Mitään sen ihmeempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sofia on vanha haukka noitten tyttöjen rinnalla. Olisko kyseessä ollut huume ja seksi orgiat kimppakivan merkeissä?

Lörttöjä koko sakki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Stefu ei tule koskaan olemaan yhden naisen mies

Ei niin. On jo todistanut sen, että voi tehdä mitä vaan kunhan rahaa on tilillä aina. Hän ei juokse naisten perässä,  " naiset"   juoksee hänen perässä. Stefu ei tule koskaan saamaan ns tavallista ajattelevaa naista jonka kanssa voisi aidosti keskutella, mutta eipä hän sellaisia etsikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei Soffia haittaa, koska Steffellä on rahaa.

Sofia halusi Martinan paikalle elämään Martinan elämää. Nonnii, sitä sai mitä tilasi, nytpä sitä rupeaa tulemaan tuutin täydeltä, vaikka ovat pyörineet yhdessäkin vasta jokusen viikon! Ovatko Sohvin taidot ruostuneet, vai missä vika? Mä niin voin arvata, kuka nauraa jossain pskaista naurua. Mikä tuolle jätkälle oikein tuli? Maailmanlopun meininkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näyttäisin tissini parista tonnista. Hitto, kolmelle kun vilauttais ni olis lomarahat kasassa. Ei Sofia mihinkään lähde, koska raha. Stefanilla on sitä ja Sofia on itsekin pyrkyri joka antaa p.llua rahasta, näin se vaan on.

Mä voisin vilauttaa tussua...eihän se ole kuin karvoja ja ihoa.
Mitään sen ihmeempää.

Tuletko mulle vilauttamaan, voinko vähän tutkia tarkemminkin?
Millaiset tissit sulla on?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat