Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan epänormaali kun en ole intona kiimasta..

Vierailija
05.07.2006 |

aina kun näen mieheni alasti? Miehellä kuulema suurin piirtein heti seisoo kun vähän meitsin pyllyä näkee. Mikä musson vikana kun ei tee mieli juuri koskaan :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minipillerit aiheutti haluttomuutta.

Vierailija
2/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk koko touhu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihota. Sehän on enempi miesten juttu että kiihottuvat visuaalisista ärsykkeistä. Minä olen siinä mielessä tyypillinen nainen että mua kiihottaa esim. tietynlainen kosketus, tuoksu tai vaikka oikeat sanat oikeaan aikaan :)

Vierailija
5/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalisuus on tutkistustikin aivan erilaista. Toisaalta jos miehesi on noin nopea kiihottumisissaan, voi olla ettei hän tule kiihoittaneeksi sinua oikealla tavalla jota nainen tarvitsee.

Mulla myös ollut nyt pari kk kuparikierukka ja olen ihmetellyt himojen tasaantumista. Ei kai kuparikierukan pitäis haluihin vaikuttaa kun ovulaatio kuitenkin tapahtuu? Ennen ilman ehkäisyä tuli kiimahimot päälle aina säännöllisesti tiettyyn aikaan kuukaudesta, nyt vaan tasaista. Himot kyllä herää kun asiaa työstää, muttei ne tule enää itsekseen. Saa nähdä muuttuuko tilanne jatkossa.

Vierailija
6/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti mä olen päänuppini sisällä mies, koska aika monessa asiassa toimin kuten " miesten sanotaan yleisesti toimivan" . mun mielestä ei kannata kauheesti miettiä millaisia yleensä naiset on tai mikä on normaalia. yksilöt on erilaisia.

ei kai tuo nyt kovin huolestuttavaa ole.

kiihottaahan sua kuitenkin se, että miehesi kertoo haluavansa ja himoitsevansa sinua?

Vierailija
7/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä nyt sentään oon kai aika helposti kiihottuvaa sorttia, kun meillä on kuitenkin päivittäin iloisesti seksiä. Alastoman, juhlakunnossa olevan miehen katselu on kiihottavaa, jos on muutenkin jo valmiiksi sillä tuulella, mutta ei se itsessään mitään viboja anna. Alasti me ollaan kaikki vaatteitten alla - mitä ihmeellistä siinä alastomuudessa nyt niin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi