Huoh näitä tinder mykkiä
Sama kuin viimeksi. Edelliset mykät heivattu mäkeen ja toiset 5 tuli tilalle.
Tykkäyksiä pukkaa ja ei uskalla swaipata oikeaan, kun jos mykistä joku innostuu viestimään niin siinä sitten saa monen kanssa naputella.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onpa sullakin ongelma.
T. "Kiltti" mies joka saa nolla mätchiä
No ei niillä matcheilla tee mitään, kun eivät vastaile mitään.
Tosin joku kova kaveri taisi jo tässä vaiheessa olla panemassa :D
Mä olen sen verran mulqqu, että matchin jälkeen laitan heti viestin ja odotan 24h.
Jos vastausta ei tule, poistan matchin.
Pätkän vertaa ei kiinnosta mikä on vastaamattomuuden syy.
Ukko37 kirjoitti:
Mä olen sen verran mulqqu, että matchin jälkeen laitan heti viestin ja odotan 24h.
Pätkän vertaa ei kiinnosta mikä on vastaamattomuuden syy.
No ohoh. Varmaan ne muijat siellä sitten itkevät kun tuli unmätch. Meni noin hyvä saalis ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Pätkän vertaa ei kiinnosta mikä on vastaamattomuuden syy.No ohoh. Varmaan ne muijat siellä sitten itkevät kun tuli unmätch. Meni noin hyvä saalis ohi.
Todellakin.
Jos näet itkevän naisen, tiedät että olen unmatchannut hänet.
Ja taas. Vasta viikko sitten teit ihan saman aloituksen.
Silloin jäi juttu kesken. Miksi niitä edellisiä mätsejä pitää heivata pois ja sitten itkeä, kun mätsejä on niin vähän eikä kukaan vastaa? Silloin sain vastaukseksi, että jos on niin hyvä se yksi ainoa mätsi, niin ei halua etsiä muita. Sitten kysyin, miten se voi olla hyvä mätsi, jos ei edes vastaa. Tähän en saanut vastausta. Jatkettaisiinko tästä?
Oliko tarkoitus vain leikkiä patjalla vai löytää pidempiaikainen tuttavuus?
Itse asiassa tämä ketjuhan on hyvä esimerkki tästä typerästä käytöksestä. Miksi piti tehdä uusi aloitus, kun siellä vanhassa olisi keskustelu jatkunut? Onko tämä nyt sitten hyvä tap?
Vierailija kirjoitti:
Silloin jäi juttu kesken. Miksi niitä edellisiä mätsejä pitää heivata pois ja sitten itkeä, kun mätsejä on niin vähän eikä kukaan vastaa? Silloin sain vastaukseksi, että jos on niin hyvä se yksi ainoa mätsi, niin ei halua etsiä muita. Sitten kysyin, miten se voi olla hyvä mätsi, jos ei edes vastaa. Tähän en saanut vastausta. Jatkettaisiinko tästä?
Jos profiiliteksti ja kuvat mätsää niin hyvin, että voisi kuvitella olevan jotain vakavampaa tarjolla. Aika vähän tulee oikealle swaipattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos profiiliteksti ja kuvat mätsää niin hyvin, että voisi kuvitella olevan jotain vakavampaa tarjolla. Aika vähän tulee oikealle swaipattua.
Toimiiko miten ahtaalla alueella? Laitoin maksimietäisyydet ja ikähaarukaksi: 25-41v.
Ovat saattaneet poistaa sovelluksen. Tinder-tili jää kuitenkin olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sullakin ongelma.
...koska sinun kuvitteellinen kiltteytesi on todellisuudessa pahimman luokan narsismia ja olet muutenkin tylsä.
Yhden levyn risa grammari sinä olet. Vinkuti vonkuti vollolloo.
Onpa sullakin ongelma.