Sivut

Kommentit (1544)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Catherine Zeta-Jones (Anteeksi, jos en osaanut kirjoittaa oikein). Kaikkein kaunein nainen minkä tiedän eikä mikään pinnallinen tyyliin seiskajulkkis. Ja hyvä näyttelijä.

Niin oli minunkin mielestäni Oi ihana toukokuu sarjan aikoihin, vaan paljon on vettä virrannut Vantaassa sen jälkeen ja muutaman kirurgin pakeilla on hänkin matkan varrella poikkeillut. Ei kyllä mahdu minun top kymppiini enää millään mittarilla.

M55

Vierailija

Sauli Niinistön ehdottomasti. On niin fiksu ja rauhallinen mies. Hänen kanssaan olisi mielenkiintoista puhua syntyjä syviä viinilasin äärellä takkatulen edessä. Mutta tottakai toivon hänelle ja vaimolleen kaikkea hyvää ja tyydyn omaan Tarzaniini. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kari Ketonen, kuuma ja sellaista pilkettä silmäkulmassa. Olisi ihana hänen kanssaan . . . ihan kaikkea.

Sami Saikkonen, värisyttää kun häntä katselee.

Vierailija

Chris Evansin. Vaikuttaa mukavalta, rehdiltä ja huumorintajuiselta. On myös hyvin perhekeskeisen oloinen. On myös niin komea ja pilkettä silmäkulmassa, että keksisin hänen kanssaan tekemistä. Hänellä on myös söpö koira.

Vierailija

Lauri Nurkse. Positiivinen, maanläheinen ja omaa oudon huumorintajun. En osaa sanoa, että mikä hänessä vetoaa minuun. Brian Cox (se tähtitieteilijä), ihana hymy, fiksun ja lempeän oloinen, hyvä ja asiakeskeinen juontaja. Itse olen 43-vuotias nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine Zeta-Jones (Anteeksi, jos en osaanut kirjoittaa oikein). Kaikkein kaunein nainen minkä tiedän eikä mikään pinnallinen tyyliin seiskajulkkis. Ja hyvä näyttelijä.

Niin oli minunkin mielestäni Oi ihana toukokuu sarjan aikoihin, vaan paljon on vettä virrannut Vantaassa sen jälkeen ja muutaman kirurgin pakeilla on hänkin matkan varrella poikkeillut. Ei kyllä mahdu minun top kymppiini enää millään mittarilla.

M55

Piti ihan käydä googlaamassa tuoreita kuvia ja voi ei, oot oikeassa. :( Sääli, että ei uskaltanut ikääntyä arvokkaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistön ehdottomasti. On niin fiksu ja rauhallinen mies. Hänen kanssaan olisi mielenkiintoista puhua syntyjä syviä viinilasin äärellä takkatulen edessä. Mutta tottakai toivon hänelle ja vaimolleen kaikkea hyvää ja tyydyn omaan Tarzaniini. :) 

Mäkin ottaisin Saulin, jos mulla ei ois omaa Saulia ja Saulilla Jenniä. Mun ja Saulin katseet on itseasiassa kohdanneet kerran eräässä kauppakeskuksessa.😂 Tämä oli aikana ennen Jenniä. Meriitti tämäkin mulle.

Vierailija

F-Securen Mikko Hyppönen. En lähtökohtaisesti ole pitkätukkien perään, mutta Hyppöselle ne pitkät hiukset sallin, jotenkin ne kuuluvat pakettiin. Tykkään älykkäistä miehistä ja Hyppönen on jotenkin tosi kuumis. Ja sopivan ikäinen, en ole mikään parikymppinen heitukka itsekään.

Vierailija

Olisin ottanut lord estin jos olisi mahdollista. Pidin hienona miehenä. Ja onhan se seksikäs,miehekäs mies ei mikään kiiltokuvapoika. Mutta kuulemma hoitelee millon mitäkin (eli siis ...) ja olen 23v nainen

Vierailija

Urheilutoimittaja Johannes Oikarisen: ihana ääni, komeakin, eikä sillä tavalla julkkis-julkkis etteikö kuitenkin olisi tavallinen mies. Urheilu yhteisenä mielenkiinnon kohteena.

Vierailija

Jasper Pääkkönen, fiksun oloinen ja ainakin luonnonsuojelun suhteen arvot kohtaisi. Iältään myös suunnilleen sopiva. Tosin en kyllä ole kiinnostunut kalastuksesta, joten en tiedä sitten 😅

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat