Tänään tulee taaas Titanic! Aiotteko katsoa?
Kommentit (24)
En loppuun asti, aina nukahdan.
Kävin katsomassa sen leffateatterissa silloin aikoinaan kun tuli, ainoa kerta, kun loppuun asti katsoin.
En aio katsoa. Katson vain laatuviihdettä.
Huippu leffa! Cal on suosikkini :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa sen leffateatterissa silloin aikoinaan kun tuli, ainoa kerta, kun loppuun asti katsoin.
Sehän on sitten hyvä keino rentoutua ja saada ajatukset toisaalle ennen nukkumaanmenoa.
En. Ärsyttää pikkujutut, kuten se, että kylmässä merivedessä KUKAAN ei pysy hengissä niin kauan kuin tuossa leffassa hilluskellaan ympäri paattia. Ja paatin ulkopuolella.
T. Laivaduunari
En katso. En myöskään ole ikinä katsonut loppuun. Puolet olen ja sit oli jo niin tylsä ettei jaksa katsoa loppuun.
Naivistinen jenkkihöpötys. Aivan siirappi vuotaa, kun niin kliseinen. Ei mitään totuudenmukaista. Törkeää romantisoida tuollaisia suuronnettomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitten hyvä keino rentoutua ja saada ajatukset toisaalle ennen nukkumaanmenoa.[/
Juu, toimii mulla paremmin kuin melatoniini. 😂
Vierailija kirjoitti:
En. Ärsyttää pikkujutut, kuten se, että kylmässä merivedessä KUKAAN ei pysy hengissä niin kauan kuin tuossa leffassa hilluskellaan ympäri paattia. Ja paatin ulkopuolella.
T. Laivaduunari
Niinno, en tiedä miten paljon laivalla todellisuudessa hilluttiin ympäriinsä, mutta 716 henkilöä selvisi hengissä siitä kylmästä.
Tykkään alusta ja loppu on tietysti katsottava. Mutta siinä välissä on niin paljon kaikkea vastoinkäymisiä yksi toisensa jälkeen etten kestä sitä.
En tällä kertaa, olen katsonut niin monta kertaa vuosien varrella. Ja itken aina, kun Fabrizio kuolee.
Vierailija kirjoitti:
T. Laivaduunari
Niin. Laivan uppoamiseen menee muutaman minuuttia mutta se olisi sitten lyhytelokuva.
En. Tunnen niin suurta myötähäpeää Leon näyttelijä"taidoista".
En tiedä jaksanko tänään keskittyä siihen. Hieno elokuva se kyllä on.
En itse nuorena nähnyt, miten syvällinen se on, vaan näin sen pelkkänä romanttisena katastrofielokuvana. Vasta aikuisena aloin arvostaa sitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Voihan v*ttu - mä oon mökillä, eikä ole telkkaria ja olen kerinnyt jo korkkaamaan...
En ole kertaakaan jaksanut katsoa kokonaan sitä elokuvaa.