Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi itikan puremiin?

Vierailija
03.07.2006 |

Olen pahasti allerginen noille. Paukamat kutisee, paukamat on peukun pään kokoiset, paukamaa ympäröivä alue turpoaa pahasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin vaihtoehto noista taitaa olla Alzyr, saa apteekista ilman reseptiäkin.

Vierailija
2/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut myös erilaisia rasvoja, mutta ei auta nekään. Menee kohta hermot saakeli :/ Tekisi mieli raapia paukamat verille, mutta sitten ne menisi vielä huonommiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta apteekista tiikeribalsamia.

Vierailija
4/6 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu kyllä lisäilemään välillä, jotta auttaisi pidempään, mutta ainakin minulla auttaa.

Jos zyrtec ei auta, voisiko kyseessä olla jokin muu, kuin hyttysen pistämä? Lintukirpun purema on samannäköinen ja aiheuttaa paljon pahemman kutinan, kuin hyttynen. Se ei ole mitenkään vaarallinen, eikä pysty lisääntymään ihmisessä, mutta puree kyllä jos iholle pääsee (esim. puutarhatöissä). Monesti puremat ovat kauniissa riveissä.

Vierailija
5/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta apteekista tiikeribalsamia.

Joo, tiikerisalva auttaa. Me olimme thaimaassa ja siellä oli niitä moskiittoja, jotka on pahempia kuin itikat, hotellissa oli sitten sitä salvaa. Laitettiin sit niihin pistoihin sitä salvaa. Auttoihan se, nyt sitä samaa on tullu käytettyä täällä suomessakin, ja tuo salva on muutenkin monikäyttöinen, olen haistellut sitä niin nenä aukeaa yllättävän nopeasti ;)

Vierailija
6/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti mulla auttaa teepuuöljy.