Takareisien selluliitti
Moi. Tykkään usein naiskennella naisia siten, että nostan partnerin koivet solisluitteni päälle. Siitä asennosta on hyvä tykitellä menemään. Mutta olen huomannut, että enenevissä määrin naisten reisiin on ruvennut kertymään selluliittia ja visuaalisesti herkkänä miehenä se hieman etoo minua. Mitä pitäisi tehdä, vaihtaa asentoa vai jotain muuta.
Kommentit (5)
Toihan oli ilmiselvä trolli, mutta vastaan, kun ei ole muutakaan tekemistä. Onko sulla muna valmiina kädessä? Täältä tulee.
Uskon vankasti ihmisen uudelleensyntymiseen. Elämä universaalina käsitteenä on kuitenkin ikuista kiertokulkua, pl. hydrat, kuten Hesari meitä hiljattain sivisti. Näin ollen, karman lain mukaan, sinä synnyt uudelleen pulskana, mutta hauskana ja seksikkäänä naisena, ja miehesi panee sinua jalkasi hartioillaan, vastenmielisyyden katse silmissään.
Uudelleensyntyminen voi tapahtua tuosta vaan. Kannattaa tarkistaa huomenaamulla ovatko pääsiäismunat tallella.
Näkyykö löllöt myös takkoo päin naijessa?
Mulla oli salasuhde varattuun naiseen pari vuotta, ja selluliittiä oli takareisissä, huomasin. Oli vain täydellisin nainen jota oon silti tähän ikään tavannut, tai nähnyt, joten ei haitannut eikä haittaisi edelleenkään.
Pistä silmät kiìnni tai koita kestää.