Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemasi kiva ja ok-näköinen nainen ei ole löytänyt kumppania, vaikka olisi halunnut?

Vierailija
04.04.2020 |

Nyt keittiöpsykologit asialle ja listataan mahdollisia syitä tällaiseen ilmiöön? Saa analysoida myös itseä, jos tällaiseksi itsesi tunnistit! :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se etsimällä löydy, se se on sattuman kauppaa. yleensä käy myös niin, jos ulkonäkö kelpaa niin sitten ei toimi makuuhuoneessa.  luulen että ne jotka kumppanin löytävät eivät niin piittaa näistä asioista, kunhan jonkun saavat ettei tarvi yksin olla.

Vierailija
2/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ei saa eikä huonoa huoli. Ei siinä sen ihmeempää analyysia tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eri ihmisistä havaintoja:

- ujo

- alalla, jossa valtaosa naisia ja työn ulkopuolella ei ehdi harrastaa mitään

- sillä lailla sosiaalisesti taistoon, että ei ollenkaan huomaa, vaikka joku mies olisikin kiinnostunut

Vierailija
4/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kotoa tullut hakemaan.

Vierailija
5/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei riitä, eikä kelpaa -tyyppi.

Vierailija
6/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tehnyt aloitetta. Ikinä.

Vierailija
7/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 kilogrammaa. Veikkaisin.

Vierailija
8/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin entiseen heilaani parinkymmenen vuoden jälkeen. Puhuttiin siinä nykyisistä perhesuhteista ja hän kertoi olleensa sinkku siitä lähtien. Minusta ainoa syy moiseen on nirsous. Nätti oli edelleen, joten varmasti kiinnostuneita miehiä olisi ollut vuosien varrella.

Vierailija
9/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään suhteeseen ja erotaan kun toisesta löytyy jotain ylitsepääsemätöntä vikaa.

Eli jahdataan parempaa eikä hyväksytä että jokaisesta löytyy pidemmän päälle ikäviäkin luonteenpiirteitä, tapoja, uskomuksia jne. ja niitten kanssa täytyy oppia elämään ja tekemään kompromisseja jos sen pitkän parisuhteen haluaa. Ja kyllä, niitä ärsyttävyyksiä löytyy myös tästä nätistä ja kivasta naisesta.

Vierailija
10/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nykyilmiönä jatkuva intohimon jahtaaminen. Tosin sivusinko vähän aiheesta, tarkoitettiinko ikisinkkua vai ettei pysty pitämään suhdetta yllä.

Vierailija
11/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on pahoja mielen terveys ongelmia ja kiinnostuu yleensä vain sellaisista jotka ovat huonoksi esim. sellaiset jotka ryyppäävät joka päivä. Lisäksi vaikeilee aina miehille myös miespuolisille kavereilleen. Tosi hyvää seuraa ja monen miehen mielestä hyvän näköinen kyllä.

Vierailija
12/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään suhteeseen ja erotaan kun toisesta löytyy jotain ylitsepääsemätöntä vikaa.

Eli jahdataan parempaa eikä hyväksytä että jokaisesta löytyy pidemmän päälle ikäviäkin luonteenpiirteitä, tapoja, uskomuksia jne. ja niitten kanssa täytyy oppia elämään ja tekemään kompromisseja jos sen pitkän parisuhteen haluaa. Ja kyllä, niitä ärsyttävyyksiä löytyy myös tästä nätistä ja kivasta naisesta.

Jos vika on ylitsepääsemätön, sitten se on. Ei ole mikään hyve että opettelee väkisin elämään epämiellyttävän tai yhdentekevän ihmisen kanssa. Milloinkaan ei tule tilannetta että mahdollisuudet ovat loppu. Täydellisen kumppanin voi löytää vaikka 9-kymppisenä. Jos tuntuu että haluaa vielä etsiä, silloin kannattaa vielä etsiä.

Vierailija
13/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on liikaa pelotelleet häntä lapsena. Nyt ei luota.

Vierailija
14/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä olenko nätti vai vähemmän, ehkä vähän molempia. Tässä syitä.

- Nyt alan olla jo vähän vanhakin.

- Ihastun harvoin, nytkin on mennyt vuosia ilman ketään, joka olisi kiinnostanut romanttisesti.

- Ne miehet, joista olen kiinnostunut aiemmin ovat olleet jotenkin luonteeltaan liian erilaisia kuin minä, esim. exän kanssa tämä johti ongelmiin kun en nauttinut sosiaalisesta elämästä enkä alituisesta suutahtelusta.

- Baarissa miehet ovat joskus lähestyneet minua, mutta ovat aina liian nuoria (vaikka olleet kyllä kivan näköisiäkin) tai liian humalassa joten torjun aina. Baarissa käyn vain 0-3 kertaa vuodessa, joten aika laihat mahdollisuudet sitä kautta.

- En älyä milloin mies on minusta kiinnostunut, ennen kuin se kerrotaan minulle tai mies tulee kiinni iholle.

- Exä satutti niin pahasti että ihmissuhde tuntuisi isolta riskiltä.

- Olen jo tottunut sinkkuuteen.

- Tinderiä ym. en halua kokeilla.

Vierailija
15/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin entiseen heilaani parinkymmenen vuoden jälkeen. Puhuttiin siinä nykyisistä perhesuhteista ja hän kertoi olleensa sinkku siitä lähtien. Minusta ainoa syy moiseen on nirsous. Nätti oli edelleen, joten varmasti kiinnostuneita miehiä olisi ollut vuosien varrella.

Tai sit sille jäi sun jälkeen traumat. 

Vierailija
16/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ei saa eikä huonoa huoli. Ei siinä sen ihmeempää analyysia tarvita.

Tämä. Miehet, joita itse lähestyn, eivät ole kiinnostuneita minusta. Minä taas en halua niitä, jotka ihastuvat minuun. Mieluummin olen yksin kuin väärän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä