Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttoaalto maalle koronan jälkeen?

Vierailija
04.04.2020 |

Suomen nuorin kunnanjohtaja Tatu Ujula uskoo, että koronaepidemian jälkeen yhä useammat tahtovat muuttaa maalle.
Uskotteko tähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutimme jo takaisin maalle kaiken tämän keskellä.

Vierailija
2/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin puhtaaseen luontoon. Montaa työtä pystyy siellä tekemään ja matkailu nouseva trendi. Etänäkin sujuu monet työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sitä. Itse olen aina asunut maalla ja nyt ollaan mieheni kanssa perustamassa perhettä. Harmittaa kun täällä on niin vähän nuoria ja lapsiperheitä, tai ainakin asuvat etäällä toisistaan. Kun täällä on niin ihanasti luonto lähellä ja tilaa temmeltää! Olisi ihanaa jos maalle tulisi uutta eloa. Oma lapsuus maalla... en voisi parempaa toivoa.

Vierailija
4/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan muuta.

Olen pikkukaupungeissa asunut, enkä muuta sinne enää. Siellä tylsää ja ikäviä ihmisiä.

Ja varsinkin nyt kun niin haukkuivat uusmaalaisia, niin en kiinnosta mennä sinne edes käymäseltään turistin ominaisuudessa.

Vierailija
5/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai inhimillistä taistella mennyttä sotaa. Olipa kerran korona>suojaudun aina koronalta. Näin ihmismieli toimii. Seuraava todellinen uhka voi kuitenkin olla jotain ihan muuta. Esim. merenpinnan nousu. Tai vieraan valtion hyökkäys. Tai ruokapula. Tai talouden romahdus. 

Uskon että kun koronauhka on ohi, ihmiset unohtavat sen ja jatkavat elämäänsä kuin ennenkin, eikä mitään muuttoaaltoa tule. 

ww

Vierailija
6/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimainen kuvitelma.

Kenelläkään tyottomallä tyhjätaskulla ei ole varaa ostaa edes sitä 5000 hometaloa. Siinä ei ole peltoa, ei mitään

Siina saat olla tyottomanä, ja syoda kasvattamisi porkkanoita, ja perunoita,kunnes kuolet nalkaan seuraavana vuonna. Kauppaan et edes paase, kuin polkupyoralla, autoa ei kenellakaan tuolla tavalla asuvalla ole varaa kustantaa.

Ja nyt niitä tyottomiä tyhjätaskuja alkaa tulla kohta lisää!

Vierailija
7/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa muuttaa.