Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

Kommentit (20)

Vierailija

Osa pitää sen 1,5 metrin turvavälin mutta vaikka kassalla ei olisi jonoakaan, niin jotkut tulevat 50 cm etäisyydelle ja siinä sitten pitäisi ostoskori laittaa vielä pinoon. Ei tapahdu minkäänlaista reagointia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yritin pitää tuollaista 1,5 m väliä postitiskille jonottaessa, niin tietysti joku etuili ja änkesi siihen "tyhjään" väliin!

Vierailija

Viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi pakata ostokset reppuun, saa turvavälistä vain unelmoida. Seuraava asiakas tunkee viereen. Taidan tästä lähtien mättää ne hihnalta koriin ja kantaa korissa jonnekin kauemmas, missä pakkaan.

Vierailija

Puhutaanko nyt kansasta joka kaivoi kartat esiin ja rupesi etsimään metsäteitä yms. kun alettiin puhumaan Uudenmaan eristyksestä?

Vierailija

Eivät ihmiset lue mitään kylttejä, mennä koohottavat vaan omiaan. Täälläpäin poistettiin kassakapulat. Johan jää kassalla turvaväli, muuten joutuu maksamaan edellisenkin ostokset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt kansasta joka kaivoi kartat esiin ja rupesi etsimään metsäteitä yms. kun alettiin puhumaan Uudenmaan eristyksestä?

Kansalle, jolle nyt uutisoidaan, että tehohoidon priorisointi tapahtuu täälläkin, ellei rajoituksia uskota?

Kyllä on aivan saatanan typerää väkeä.

Vierailija

Olen laittanut kärryt pitkälle siihen itseni ja perässä tulijan väliin. Enkä pidä kiirettä niiden siirtämisessä vaan odotan, että tavarat siirtyy hihnalla eteenpäin. En tykkää normitilanteessakaan, että tungetaan omat tavarat niin liki, että ne pursuaa kapulan yli mun tavaroiden joukkoon. Ihmiset on todella outoja tässä asiassa. Sekään ei auta, että jätän ilmaa kapulan ja tavaroitteni väliin. Yleensä juuri eläkeläiset siirtää heti kapulan. Joskus tekis mieli läpsäyttää niiden sormille.

Vierailija

Ei mitään järkeä, kassoilla ei osata pitää välejä, jumitetaan puhelimeen hölöttäen hyllyjen edessä, hiivatti soikoon hoitakaa ostoksenne ripeästi, sosiaalisen elämän aika on sen jälkeen. Espoolaisessa Lidlissä koettua eilen, prrkule!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut kärryt pitkälle siihen itseni ja perässä tulijan väliin. Enkä pidä kiirettä niiden siirtämisessä vaan odotan, että tavarat siirtyy hihnalla eteenpäin. En tykkää normitilanteessakaan, että tungetaan omat tavarat niin liki, että ne pursuaa kapulan yli mun tavaroiden joukkoon. Ihmiset on todella outoja tässä asiassa. Sekään ei auta, että jätän ilmaa kapulan ja tavaroitteni väliin. Yleensä juuri eläkeläiset siirtää heti kapulan. Joskus tekis mieli läpsäyttää niiden sormille.

Ilmoitan vihaisesti ettei siihen kapulaan kosketa, oli eläkeläinen tai nuori.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea tuo, että laittaa kärryn itsensä perään (eikä eteen)! Näin saa varmasti turvavälin molemmille puolille. Otan käytöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä, kassoilla ei osata pitää välejä, jumitetaan puhelimeen hölöttäen hyllyjen edessä, hiivatti soikoon hoitakaa ostoksenne ripeästi, sosiaalisen elämän aika on sen jälkeen. Espoolaisessa Lidlissä koettua eilen, prrkule!
Niinmutku pitää saada sitä huomioo!!!!

Vierailija

Olen käynyt kaupassa viimeksi joksus 2 viikko sitten. Nyt kävin, enkä kyllä ainakaan muistanut katsoa oliko turvaväli. Joku pleksi oli ilmestynyt, mutta ei mitään mainintaa turvaetäisyydestä. En siis näe ihmisiä mualla, joten turvaväliä ei ole tarvinnut miettiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kolmasosa suomalaisista. Kyllä siihen joukkoon mahtuu kuuliaistakin kansaa, mutta myös aivottomia mökkeilijöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät ihmiset lue mitään kylttejä, mennä koohottavat vaan omiaan. Täälläpäin poistettiin kassakapulat. Johan jää kassalla turvaväli, muuten joutuu maksamaan edellisenkin ostokset.

Täällä tehty sama. Ihmiset huohottavat niskaan mutta ehkä.tuo kapulan poisto hiukan himmaa. Tosin mahdollisesti fiksusti edellä mennyt siinä kärsii, kun koohottajan ostokset tunkevat omaan laskuun.

Vierailija

Lähden huomenna kauppaan ja jos joku änkee hihnan päähän samaan aikaan niin estän sen. Kun kaikilla ihmisillä ei ole järkeä päässä odottaa että edellinen pääsee pois alta niin siitä pitää ohjeistaa kuuluvalla äänellä. 

Vierailija

Kaupoissa olisi asiakkaiden turvavälin lisäksi paljon muutakin korjattavaa toiminnoissa. Kassat voisivat ääneenkin ohjeistaa liian tiiviisti jonottavia, kun kaikki eivät näköjään lue ohjeita. Korien ja kärryjen kahvat pitäisi kaupan toimesta desinfioida joka asiakkaan jälkeen, maksupäätteitä ja jonotuslappukoneita ja maitokaappien ovenkahvoja pitäisi myös desinfioida usein.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat