Vierailija

kun siellä ei ole mitään - ei leipää, ei lihaa. Tämähän on kuin joku pula-alan Neuvostoliitto!

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ruoka ole kaupoista loppunut paitsi ehkä tietyistä tuoteryhmistä ja tilapäisesti. Se ei johdu mistään muusta, kuin siitä, että ihmiset ovat siltä päivältä hamstranneet tiettyjä tuotteita. Meillä on edelleen omaa ruokatuotantoa ja hyvä varastotilanne. Täysin turha, paniikkia lietsova kommentti aloittajalta. 

Vierailija

Kolme muovikassillista käytiin eilen noutamassa verkkokauppaostoksia ja pelkästään kuivahiiva puuttui (oli loppu). Saatiin jopa makaronia (vaihdettu tummaan kuitenkin) ja vessapaperia (ei hamstrata, vaan oikeasti loppuu kotoa)

Vierailija

Just tulin lähikaupasta ja jouduin ostamaan luomuperunoita kun tavallisia ei ollut. Höh. Muuten oli valikoima tasan sama kuin aina.

Vierailija

Kyllä ainakin meidän kaupungissa on ruokaa kaikissa elintarvikekaupoissa.

Minkäänlaista pulaa elintarvikkeista ei ole ollut.  Käymme itse kaupassa kerran vkossa.

Mutta vanhempani tilaavat ruuat kaupasta kotiinkuljetuksena, ja kaikkea tarvittavaa on löytynyt myös kaupan verkkomyynnissä.

Ainoa mikä mättää on se, että kauppojen kotiinkuljetus on ruuhkautunut. Verkko-ostajia on nyt niin paljon. 
Kuljetusta voi pahimmillaan joutua odottamaan jopa viikon.

Toivoisin lisää kauppoja, jotka järjestäisivät elintarvikkeiden kotiinkuljetusta ja ostos mahdollisuutta verkossa.

Vierailija

Ihan samaa mietin, kirjaimellisesti Neuvostoliittoa.

Käytävä toisensa perään n. puoliksi tyhjä, ei ole välttämättä edes perusjuttuja kuten perunoita. Ei puhettakaan että löytäisi esim. kookosmaitoa. 

Vessapaperia oli, mutta se oli jotain Neuvostoaikaista ("Leni") ja pakkaus pieni. 

Vierailija

Mä en oo käynyt kaupoissa, mun mies on käynyt. Mutta kaikki on saatu, mitä on menty hakemaan. Jopa vessapaperia oli kuulemma suuret määrät.

Vierailija

Ihanaa, kun porukka ostaa nyt kaikkea säilykkeitä yms ja jättää valmissalaattipussit mulle! Tavallisesti kierrän kolme kauppaa että jossakin on mun lempisalaattiseos jäljellä, mutta nyt on heti ekassa Alepassa monta pussia hyllyssä mihin kellonaikaan tahansa. Koska jengi laittaa rahansa muihin tuotteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun porukka ostaa nyt kaikkea säilykkeitä yms ja jättää valmissalaattipussit mulle! Tavallisesti kierrän kolme kauppaa että jossakin on mun lempisalaattiseos jäljellä, mutta nyt on heti ekassa Alepassa monta pussia hyllyssä mihin kellonaikaan tahansa. Koska jengi laittaa rahansa muihin tuotteisiin.

Fiksut ostavat sellaista missä on jotain ravintoarvoja ja oikeaa syötävää. Salaatinlehti on ihan kiva mutta ei sillä pitkälle jaksa.

Vierailija

Tavaraa on jopa liikaa. Joka päivä hyväntekeväisyysjärjestö hakee jaettavaksi. Enimmäkseen maitotuotteita ja leipää.
Kaljakin näyttää köyhemmille riittävän vaikka myynti noussut siinä hurjasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin, kirjaimellisesti Neuvostoliittoa.

Käytävä toisensa perään n. puoliksi tyhjä, ei ole välttämättä edes perusjuttuja kuten perunoita. Ei puhettakaan että löytäisi esim. kookosmaitoa. 

Vessapaperia oli, mutta se oli jotain Neuvostoaikaista ("Leni") ja pakkaus pieni. 

Oletko aikamatkailija?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Fiksut ostavat sellaista missä on jotain ravintoarvoja ja oikeaa syötävää. Salaatinlehti on ihan kiva mutta ei sillä pitkälle jaksa.

No tänne asti olen jaksanut ihan hyvin, kiitos vaan. :D syön sen saman salaatin joka päivä, normaalisti se vain on aina kaikkialta loppu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat